• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Afstemning om Erobrings tid!

Aladin

CM
Grepolis Team
Admin
Moderator
Manager
Har slettet afstemningen, da den nu er blevet total ligegyldig, efter at jeg har fået svar fra Udviklerne og LCM.


Vi kan desværre ikke ændre i erobrings tiden, for en kørende server!
Det kan give for store problemer, som vi ikke kan løse.


Det resultat som blev opnået, blev til 18 Jatak stemmere, og 19 Nejtak stemmere.
Uafgjort altså.


Erobrings tiden forbliver uændret.

Hvis dette er et problem, for nogle, henvises i til at spille på Athen, eller vente på den nye verden, som åbner engang inden for de næste "Mange" uger.

Dog vil jeg opfordre jer til at blive, og give igen, med samme skuffe, som i modtager.

This is Grepolis

Attack them all!
 
Senest redigeret:
D

DeletedUser2166

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg kommer å ta kontakt direkte med innogames i Hamburg - Det hadde jo vært katastrofe om de i Hamburg endrer et produkt de har solgt etter kunden har kjøpt det!

Det er jo som om bilforhandleren kommer om natten og lakkerer om bilen til rød farge etter man har fått levert en ønsket blå bil.

Videre er denne serveren preget av at langt over 50% av spillere er i en stor MRA. Enhetsspeed 5 og EO-tid på mer enn 6 timer er urimelig, siden ingen mindre spillere eller mindre allianser kan ta en by fra den store MRA’n på denne serveren.


Og siden de fleste spillerne på denne serveren er i denne MRA’n, så har avstemningen ikke noe å si.

De som ikke liker gjeldene innstillingene kan jo finne seg en speed 1 server.
 
D

DeletedUser2006

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Lidt nogle kedelige muligheder. Hvor er 6 timer muligheden henne?o_O
 

Aladin

CM
Grepolis Team
Admin
Moderator
Manager
Jeg kommer å ta kontakt direkte med innogames i Hamburg - Det hadde jo vært katastrofe om de i Hamburg endrer et produkt de har solgt etter kunden har kjøpt det!

Det er jo som om bilforhandleren kommer om natten og lakkerer om bilen til rød farge etter man har fått levert en ønsket blå bil.

Videre er denne serveren preget av at langt over 50% av spillere er i en stor MRA. Enhetsspeed 5 og EO-tid på mer enn 6 timer er urimelig, siden ingen mindre spillere eller mindre allianser kan ta en by fra den store MRA’n på denne serveren.


Og siden de fleste spillerne på denne serveren er i denne MRA’n, så har avstemningen ikke noe å si.

De som ikke liker gjeldene innstillingene kan jo finne seg en speed 1 server.

Store forbund og store forkromede samarbejde, over mange alliancer, er ikke noget vi kan gøre noget som helst ved.
Det er spillere selv, der skal løse det problem, for vi kan ikke :)
 
D

DeletedUser2166

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Store forbund og store forkromede samarbejde, over mange alliancer, er ikke noget vi kan gøre noget som helst ved.
Det er spillere selv, der skal løse det problem, for vi kan ikke :)

Grunnen at dette forslaget ble fremmet er jo semiaktive spillere fra MRA alliansen ønsket dette siden det tjener deres sak.

Hovedpoenger står uavhengig av dette:
a) enhetsspeed på 5 og eo-tid på 8 timer eller mer gir en ubalansert server
b) produktet man har betalt for skal ikke endres i etterkant. ----> Det er ditt ansvar også Aladin!
smiley_emoticons_grin.gif


men vi får se hva Hamburg svarer...
 

Aladin

CM
Grepolis Team
Admin
Moderator
Manager
Grunnen at dette forslaget ble fremmet er jo semiaktive spillere fra MRA alliansen ønsket dette siden det tjener deres sak.

Hovedpoenger står uavhengig av dette:
a) enhetsspeed på 5 og eo-tid på 8 timer eller mer gir en ubalansert server
b) produktet man har betalt for skal ikke endres i etterkant. ----> Det er ditt ansvar også Aladin!
smiley_emoticons_grin.gif


men vi får se hva Hamburg svarer...

Glæder mig til at se deres svar også :)

Du har helt ret i at det også er mit ansvar!

Og det er også derfor jeg spørger spillere som dig, og alle andre på dk28, om hvad jeres ønske er.
Hvis du vil have opbakning til din holdning, så få resten af din alliance på Byz, ind og stemme på det du tror på.
Jo flere, des bedre.
Det samme gør "De" andre jo, for at få ændret til det de tror på.

Jeg følger såmænd kun flertallets holdning, som jeg sender videre til Tyskland, hvis nødvendigt.
Bliver det et stort nok nejtak, så sender jeg ikke noget, da intet jo skal ændres.

Så valget er jeres.

Et ja, garanterer ikke at Erobrings tiden faktisk bliver ændret, da både Udviklerne, og LCM, skal tage en holdning til dette.
Så det er altså ikke så let, at ændre noget, som I tror.
Vi kan risikere at serveren går helt ned. Eller at noget går så meget i stykker, at vi ikke kan lave det igen.
Derfor det ikke bare er noget man gør, fordi at 20-40 spillere er kede af manglende søvn for indkommende angreb.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Man kan da ikke bare ændre regler midt i et spil. Og nej det skal da helt klart ikke ændres. Det er kun til en fordel. Og det er da white og kyllingernes interesse da de jo er i forbund med alle næsten.

Klart da et nej fra os i Jønssonligan.
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser2179

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Som sneglet redan sagt. Att ändra i efterhand blir väldigt märkligt då iallafall jag valt att spela här på grund av inställningarna. Jag har på mina 4 år på grepolis aldrig någonsin hört något liknande. Mina 5 cent i debatten.
 
D

DeletedUser2178

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Helt enig, jeg valgte at spille på denne server grundet indstillingerne og at ændre på disse efter spillet er i fuld gang giver ingen mening. Derudover at gøre erobringstiden længere på en server med denne speed er helt hen i vejret. Hvis der er nogen der mener det er for kort tid må de jo finde en server med en speed der passer til deres humør :)
 
D

DeletedUser332

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Mener stadig den her servers erobrings tid er hul i hovedet, startede på den i forventning om 12 timer, Men!!! at ændre på forudsætningerne midt i det hele, er ikke god skik, og derudover også et brud på markedsføringsloven.
Vores svenske brødre i selskab med et stk norsk slimklat, skal nok blive revet rundt uanset hvad,

kærligst
Skull
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser2025

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Mener at der skal være plads til at folk, kan have et arbejde, samtidigt med at de spiller Grepolis, mener derfor, de nuværende tider er latterlige og bør laves om, anbefaler 12 timers erobrings tid. sådan at almindelige arbejdende mennesker kan spille med, uden ar risikere deres byer ryger, mens de er på job, og derfor ikke kan forsvare sig.T
 
D

DeletedUser2176

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Mener stadig den her servers erobrings tid er hul i hovedet, startede på den i forventning om 12 timer, Men!!! at ændre på forudsætningerne midt i det hele, er ikke god skik, og derudover også et brud på markedsføringsloven.
Vores svenske brødre i selskab med et stk norsk slimklat, skal nok blive revet rundt uanset hvad,

kærligst
Skull

Alle servere i Grepolis er laget i et system, der serverhastigheten styrer hastighet på erobringstiden, tiden en triumftog og byfest bruker.
Hvorfor skal man endre dette nå? Som det tidligere er skrevet, så vil lang erobringstid bare være til fordel for de store. Ikke for de små. Derfor blir også en avstemning helt feil.
 

Aladin

CM
Grepolis Team
Admin
Moderator
Manager
Jeg ved det ikke er det svar som nogle gerne vil have.

Men her kommer den alligevel!

Jeg har fået svar fra Tyskland omkring Erobrings tiden.

Vi kan ikke ændre Erobringstiden for en åben server.
Der er alt for mange tekniske problemer forbundet med dette.

Derfor forbliver tiden som den er nu!


Jeg vil sige mange tak, for jeres feedback, og jeres utrolig gode tone.
Det har været en sand fornøjelse at læse alle indlæggene.

Bliv endelig ved med det.
smiley_emoticons_grepolove.gif
 
Top