• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Afstemning - Dominans eller Vidundere?

Slutspil


  • Samlet antal stemmere
    28

Aladin

CM
Grepolis Team
Admin
Moderator
Manager
PT har vi kun 2 forskellige slutspil.

Hvilket slutspil skal vi have på denne server?
 

Storekrog

Active Member
Brugere
Alt efter ally limit vil jeg sige dette kommer an på. Men umiddelbart ligner det 15 personer pr ally så vil sige dominans. Alt over 25 vil være bedst med VV.
 
D

DeletedUser2025

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
15. er alt for lidt til dominans, kan godt se fordelen, med mindre grupper, da der så er plads til flere allyer, men man skal jo også kunne afslutte indenfor en rimelig tidsramme
 

Pan Whistle

Active Member
Brugere
Jeg mener at Dominans vil være bedst, til ally limet på max 15 da det vil give en udfordring om sværdet, da der skal kæmpes for at opnå dominans %en.
 
Senest redigeret:
D

DeletedUser2292

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Synes det kunne være sjovt at prøve en dominans med ally limit på 15 :) Kunne give mange alliancer der skulle kæmpe om sejren da den ikke kommer så nemt
 
D

DeletedUser2292

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
dominans og 15 forstår jeg ikke hvorfor du ikke synes lyder interessant? Det vil jo bare give langt flere alliancer der kan kæmpe med omkring dominans?
 

Iwrac

Active Member
Brugere
Det er i udgangspunktet rigtigt, og man kan da håbe at folk kæmper lidt hårdere, end det man ellers er begyndt at se på de forskellige servere - men på den anden side, så kan man frygte at serverne kommer til at tage årevis. Det er mange byer og et kæmpe område 15 spillere skal kunne tage.
Men håber det bliver oprør :)
 

Aladin

CM
Grepolis Team
Admin
Moderator
Manager
15 som limit og Dominans ville være lækkert,, Men så drop de forbund,, Ingen forbund,, Ingen samarbejde mellem alliancer,,,

Ellers er ally limit på 15 jo total ligegyldigt.
 
D

DeletedUser2006

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
15 som limit og Dominans ville være lækkert,, Men så drop de forbund,, Ingen forbund,, Ingen samarbejde mellem alliancer,,,

Ellers er ally limit på 15 jo total ligegyldigt.

Og ingen premades eller inviteren ind på samme ø :D Så er vi der ;)
 

Storekrog

Active Member
Brugere
15 som limit og Dominans ville være lækkert,, Men så drop de forbund,, Ingen forbund,, Ingen samarbejde mellem alliancer,,,

Ellers er ally limit på 15 jo total ligegyldigt.

Altså enig, men det med forbund vil ikk gøre noget i sidste ende. Medmindre man selvfølglig tager byer fra forbund.
 

Aladin

CM
Grepolis Team
Admin
Moderator
Manager
Altså enig, men det med forbund vil ikk gøre noget i sidste ende. Medmindre man selvfølglig tager byer fra forbund.


Bliver aldrig overholdt, uden at blive misbrugt, hvis der er et forbund.
Kæmp for sin alliance,, og ikke for forbundet.

Forbund ødelægger Grepolis på så mange måder,, og dette er min egen personlige mening.
 

Lilah

New Member
Brugere
Jeg er med på en dominans, det hele skal bare gå stærkt
smiley_emoticons_kolobok-sanduhr.gif
 

Iwrac

Active Member
Brugere
Jeg vil sige sådan, at hvis serveren bliver i maximalt hastighed, så er jeg åben for alt andet. Gider bare ikke en langsom server.
 
D

DeletedUser2355

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hey, can I ask when does this server starts?
 
D

DeletedUser2352

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Dominans. Jeg mener hastighed er underordnet, det er et spørgsmål om at planlægning og indsats. 15 som limit giver udfordringer og gør spillet mere spændende, jeg er klar ;0)
 
Top