• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Rygtebørsen

D

DeletedUser2365

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
hysteriske kvinder
Neida, du har jo ikke et problem med kvinnfolk(sarkasme)
Og de av oss som rakk å lese innleggene dine på .no ... ja, er vel en grunn til at vi kaller deg Weinstein.
Harvey_Weinstein_2010_Time_100_Shankbone.jpg

Nei, du vet ingenting om .no. At AM lar gullguttenes bitre triumvirat treffe kvist er ikke å lage drama, det er vel tvert i mot å la drama treffe kvist.

Du sitter og dikter opp løgner om folk, hvem tror du det er som er hysterisk dramaqueen her? (Hint: det er deg)
 
D

DeletedUser2351

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Du siger "vi" vidste godt du ikke havde det så godt, men vidste ikke at du var skizofren ? ;)
Eller snakker du bare om dig og AM

Det vel ingen løgn om det en sandhed.
Drama queen bliver jeg nok aldrig men ja har da ghostet ;)

Dramet lader jeg snytting og AM om det vidst det eneste i kan finde ud af for grepolis kan i ikke.
Egentligt lidt sjovt når AM brugte over 30000 kronor på grepolis at hun ikke var bedre :D
 
D

DeletedUser2365

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Du skjønner at du og Gulpis setter en konkret prislapp på hvor mye bedre dere synes AM er enn dere når dere kommer med oppdiktede summer, ikke sant?

Den reflekterer jo hvor mye dere ville ha måttet gullet for for å være like gode som henne, ikke sant. At dere kom på en såpass høy sum er jo da bare et kompliment til AM, den viser jo bare at dere er fullt klar over hvor mye bedre enn dere hun er.

(dog, for deg er kanskje ikke 30.000 så mye(?) 30.000 i tillegg til det du vanligvis bruker da. Tja...begynner kanskje å nærme seg.)


Når skal du ghoste da? Før eller etter du er ferdig å drite deg ut på rygtebørsen? Bare å ghoste først som sist kanskje, så slipper vi å høre på det barnslige sytet ditt.
 
D

DeletedUser2365

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det vel ingen løgn om det en sandhed.
Nei, om det er sant så er det jo ikke løgn. Men siden det ikke er sant så blir det løgn. Litt sånn det der med løgn fungerer, skjønner du Saltking:)

Har du virkelig så dårlig selvtillit at du må dikte opp løgner om andre spillere?
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser2351

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
nu det bare fakta ;)

Men at snakke med dig er som at forsøge at kommunikere med en 3 årig.
Så vil hellere hygge mig i spillet, hyg dig tastatur kriger
 
D

DeletedUser2351

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Nei, om det er sant så er det jo ikke løgn. Men siden det ikke er sant så blir det løgn. Litt sånn det der med løgn fungerer, skjønner du Saltking:)

Har du virkelig så dårlig selvtillit at du må dikte opp løgner ting andre spillere?

Hvor mange vil spille med dig og AM på de norske ?
Der jo ingen som gider spille med jer fordi i altid skaber splid og drama

Derfor i spiller på de danske og gemmer jeg under nye navne ingen hemmelighed hvem jeg er
 
D

DeletedUser2365

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hvor mange vil spille med dig og AM på de norske ?
Der jo ingen som gider spille med jer fordi i altid skaber splid og drama

Derfor i spiller på de danske og gemmer jeg under nye navne ingen hemmelighed hvem jeg er
Som sagt før, du vet ingenting om .no.

Hvorfor svarer du ikke på spørsmålet mitt?:
Har du virkelig så dårlig selvtillit at du må dikte opp løgner om andre spillere?
 
D

DeletedUser2351

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Som sagt før, du vet ingenting om .no.

Hvorfor svarer du ikke på spørsmålet mitt?:
Var der et spørgsmål ? troede bare det var mundlort ;)

Og min selvtillid fejler skam intet.
Men det gør din tydeligvis når du har behov for at søge opmærksomhed ved AM savner du en moderfigur i dit liv ?
 
D

DeletedUser2365

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Tomme tønner lager mest bråk

Hvem er det som søker oppmerksomhet fra AM? Sånn egentlig?
Mon tro om det ikke var deg når du klikket på norsk forum i tidenes følelsesutbrudd hvorpå admin måtte gå inn og masseslette innleggene dine?
Mon tro om det ikke er deg som sitter og dikter opp løgner?

Tror du fremstår som en med selvtillit når du ikke har noe bedre å komme med enn å lyve?
 
D

DeletedUser2351

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Tomme tønner lager mest bråk

Hvem er det som søker oppmerksomhet fra AM? Sånn egentlig?
Mon tro om det ikke var deg når du klikket på norsk forum i tidenes følelsesutbrudd hvorpå admin måtte gå inn og masseslette innleggene dine?
Mon tro om det ikke er deg som sitter og dikter opp løgner?

Tror du fremstår som en med selvtillit når du ikke har noe bedre å komme med enn å lyve?
Han tog bort et indlæg i den tid jeg var der, og det var om ninnifox ;)
Så skal vi ikke holde os til sandheden Snytting.

Men spil du lidt mere istedet for at bruge din tid på forum så fremstår du ikke som en noob hver gang man tager byer fra dig
 
D

DeletedUser2351

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Dette er bare tøv.

Svakt at du ikke har ryggrad nok til å være ærlig.

Du vel stadig sur over du ikke kunne få mig spærret :) du må lære reglerne snytting
 
D

DeletedUser2351

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Du er squ lidt sød Hitch the Snitch må være hårdt at være dig :)
Middelmådig når man gerne vil være lige så stor som ens ordforråd
 
D

DeletedUser2365

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Du vel stadig sur over du ikke kunne få mig spærret :) du må lære reglerne snytting
Jeg har aldri prøvd å få deg sperret. Er det ikke litt besynderlig at du ikke greier å delta i et ordskifte uten å dikte opp ting?

Middelmådig når man gerne vil være lige så stor som ens ordforråd
I motsetning til deg og gulpis plages jeg ikke med middelmådigheten min nok til at jeg føler et behov for å dikte opp løgner om de som er bedre enn en.

Når du/dere må lyve om andres gullbruk for å forklare hvorfor de er bedre enn dere så er det ikke bare MIDDELMÅDIG dere likesågodt kunne ha tatovert i panna med store bokstaver, men ELENDIG SELVTILLIT i samme slengen.
 
D

DeletedUser2365

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
#stilleIFjøset
 
D

DeletedUser2365

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Har du noensinne spurt am hva hun bruker av gull?

Ser hun gulle mur hele tiden.
Ser helst at du ikke fjortisskverulerer isønder alt av tema som taes opp Drake. Por favor. Er en av mange ting du/dere ikke trenger ta med dere fra no.

Om du skal delta i et ordskifte så tilsier normal høflighet at du setter deg inn i hva diskusjonen går ut på, og kommenterer/stiller spørsmål utfra det.

No offense.
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser2322

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Ser helst at du ikke fjortisskverulerer isønder alt av tema som taes opp Drake. Por favor. Er en av mange ting du/dere ikke trenger ta med dere fra no.

Om du skal delta i et ordskifte så tilsier normal høflighet at du setter deg inn i hva diskusjonen går ut på, og kommenterer/stiller spørsmål utfra det.

No offense.
Alt du snakker om er hvor høyt du mener salking forguder am. Pga gull. Spørsmålet er om du faktisk vet hvor mye gull hun bruker, eller kanskje du forguder am så mye selv at du tror hun spiller uten rådgivere?
 
D

DeletedUser2365

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Alt du snakker om er hvor høyt du mener salking forguder am. Pga gull. Spørsmålet er om du faktisk vet hvor mye gull hun bruker, eller kanskje du forguder am så mye selv at du tror hun spiller uten rådgivere?
Dette er bare meningsløs babling Drake.

Om du har kommentarer eller spørsmål som er relevant for noe som er tatt opp så skal jeg svare på dem. Om ikke blir jeg heretter å overse dem.

Du har presset inn de intetsigende kveruleringsmarathonene inn overalt på .no, og avsport enhver debatt og diskusjon. Sorry, men det gidder jeg ikke lenger.
 
Top