• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Zeta tidene 2.11

D

DeletedUser975

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Ja, så er det vist min tur til at skrive et lille indlæg her....:)
Siden sidst er der godt nok sket noget på Zeta..Xent laver ikke andet end at tager byer fra sine egen og ja, vi andre er vist ikke meget bedre... Men de udvalgte er historie..... og ja, jeg savnere dem faktisk.... de var så sjove!!! Istedet har vi fået Sons of Sparta... det går lidt bedre!!! men har de mon en plan:D

IG har næsten styr på det, sammen med den STORER krigsherre Calva/Skull og resten af Murder INK. Som jo, har fået nyt navn... Ved sku ikke hvordan det kan lade sig gøre... men end til videre gå det:))))

Nok om dette... Om dette et tidene eller et opråb til folk på Zeta om at tage sig sammen og komme igang...det må andre vudere!!!

MEN MEN!!! Der går sku ikke længe før end Zeta er i samme dårlige forfatning som på andre server...der er alt for mange der holder, og springer over på en ny eller kun vil være på deres gamle server!! Og jeg ved godt at der er skrevet stolpe op og ned omkring dette enme, og ja ja, Liam vi kigger på det! Men hvor længe?
Det kan ikke passe at Innogames synes det er fedt at Grepo køre på denne måde i Danmark... SÅ START DET SLUTSPIL PÅ DE FØRSTE 3-4 SERVER!!

I sidst ende koster det spillere... og det er dem der bruge guld, det kommer til koste!!

Overvejer meget at starte på en engelsk server, når der startet en ny!! der er der spiller nok til at starte en ny server op hver 3 mdr. Det er der altså ikke endnu i Danmark:(

Har faktisk startet 2 nye spillere op på Zeta...:)

Nå, det var mit humør... er stadig glad for spillet men opfrodre folk til at sætte gang i et krav på en løsning!!! Så har Liam noget at gå til innogames med...

Husk kunderen har altid ret:D

GOD KAMP!! OG JEG VIL FRA NU AF ANGRIBE EN FRA DE FEDE HVER DAG:)

Venligst Milton:Smile:
 
D

DeletedUser332

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Milton hmm hvem er han ????

Troede sku ikke små noobs måtte skrive herinde, skal jeg sku lige have en sludder med Liam om


Skull den flinke
 
D

DeletedUser975

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Troede sku ikke små noobs måtte skrive herinde, skal jeg sku lige have en sludder med Liam om


Skull den flinke

Tak skull... for dit fine indlæg:)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Troede sku ikke små noobs måtte skrive herinde, skal jeg sku lige have en sludder med Liam om


Skull den flinke


der er noget galt her......

den flinke ????? siden hvornår ;)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Ej da - begge DE STORE KRIGSHERRER i den samme tråd igen og sammen med en lille ny.


Der kunne sagtens komme gang i serveren og den kunne blive sjov - hvis ikke serveren bliver styret på andre måder end på spillepladen.....
Så kunne vi sagtens få tiden til at gå indtil slutspillet kommer efter min mening.

Dem jeg hentyder tid er i denne tråd og ved godt hvad jeg taler om - men hak bare mere løs på mig, jeg har brede skuldre.
Og ja - jeg er en lallende amatør ift. DE STORE KRIGSHERRER - har aldrig påstået andet.......

Det er de store spillere/allys som bestemmer om en server er kedelig eller ej - de kunne jo bare splitte sig op i alle de små allys og få dem op og køre.
Det kunne godt nok være sjovt at opleve.......

Hvem tør tage udfordringen op?

.
 
D

DeletedUser332

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Milton

sku synd der ikke er nogen udover os der skriver i den her tråd
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
MEN MEN!!! Der går sku ikke længe før end Zeta er i samme dårlige forfatning som på andre server...der er alt for mange der holder, og springer over på en ny eller kun vil være på deres gamle server!! Og jeg ved godt at der er skrevet stolpe op og ned omkring dette enme, og ja ja, Liam vi kigger på det! Men hvor længe?
Det kan ikke passe at Innogames synes det er fedt at Grepo køre på denne måde i Danmark... SÅ START DET SLUTSPIL PÅ DE FØRSTE 3-4 SERVER!!

Dette har vidst været oppe og vende et par gange snart.
Men status er nu, at der er blevet lavet et værktøj til at nedsætte krav til Vidunderne, men dette skal gøres færdigt og så håber vi ellers på det bedste.

Et andet faktum er, at Helteverdenerne ikke er færdige endnu, hvilket giver endnu et problem mht. Verdens Vidundere og slutspillet :)
 
D

DeletedUser975

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Tak Liam!

Dejligt at høre der sker noget, lige så snart det er muligt at give en tidshorizont på slutspil/helteverden, så gi lyd:) Og tak for at der nu er tre der svare denne tråd...

Lover næste gang kun at skrive omkring Zeta;)

Venligst Milton
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
krig

Jamen milton.

vi gør skam hvad vi kan for at lave krig.

men det er jo desværre her som på andre servere, det bliver for kedeligt i længden uden udsigt til et slutspil.

Men de har jo nu fremlagt det, så mon ikke der snart kommer lidt gang i den igen.

Ellers er jeg helt enig med dig

Så lad os håbe på gode kampe fremover :)
 
Top