• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Vores Alles Ven

D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Brev til DAS

I en brandert og fordi jeg var i godt humør skrev jeg et lille brev til de sødeste DAS spillere..
Her er det :
Fuck hvor er det latterligt at i råber op omkring en storstilet aktion i mod Juventas! Og hvad sker der?! Ikke en skid. Mand hvor er det bare langt ude... UHHUUU!!! I slår ham jo ihjel med alle de angreb...
Tag jer sammen...


Tak DAS for alle jeres svar. Det har været så godt at se der stadig er bare en lille smule liv i jer.. Desværre for de fleste af jer, har i åbenbart ikke haft styr på hvem jeg er og hvor jeg er fra.. Jeg har valgt at lægge de bedste af jeres indlæg op så i kan se hvor meget i ved om hvad der foregår i spillet.

Beklager det bliver lidt langt :Smile:

Costas i dag kl. 06.29
deltager du ?
ingen har råbt op. ledelsen, har planlagt en aktion?
Sker der ik en skid ? Gå dog ind på juventas fanen
og ta et kig, hvis du mener, at der ik er særlig mange
der deltager, iforhold til tilmeldte, så kan jeg give dig ret.
Udover det aner du ik en skid om hvor mange angreb
mig og min gruppe har sendt afsted, så synes du skal klappe i gør, som
du selv siger ta dig sammen, og deltag hvis du ik allerede gør !


Hva kan jeg sige Costas.. hihi.. Det er sku pinligt det der.. Jeg deltog skam meget aktivt i krigen mod Juventas.. MED BIREMME! :p


Hade i dag kl. 09.04
Det er da klart der ikke sker en skid når
halvdelen af alliancen har under 3 byer!?

Hvorfor laver vi ikke en Das Legion-Light for dem med under 5 byer?
Og samler de største og stærke som kan og skal deltage?

God idé?

Venlig hilsen
Hade


Tja, Hade.. det må du sku tage op med din ledelse...

Tinus12449 i dag kl. 09.21
damidt jeg har ikke set hvor du er fra men jeg er sur over klag


Sur over klagen :D hihi.. og du har ikk set hvor jeg er fra.. Tja.. det håber jeg så du har fundet ud af nu...


force i dag kl. 10.34
hvadfor en angreb jeg har ikke fået noget at vide og hvor har du hørt det fra
når jeg ikke ved noget?????


Hvorfor?! Fordi jeg er sej :D

Men alt i alt kære søde DAS! For fanden hvor har det været sjovt at læse jeres reaktioner! Det er jo bare klasse!!!

Forsæt jeres gode arbejde :)
 
D

DeletedUser491

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
privat livet...

linius!!!!

helt ærligt. det sgu ikke i orden sådan at smide beskeder op som folk har skrevet til dig privat.
nogen gange må du sgu holde igen med alkoholen.
tænk hvis det havde været omvendt. tænk hvis vi offentligjorde alt det du har skrevet af dumme og mærkelige ting, underlige rapporter osv...
hvordan ville du selv reagere på det.

nej ved du hvad det sgu ikke i orden. det sgu tarveligt - sådan at træde på folk der ligger ned.
:Laugh:

/milos
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Milos

Milos -basse...

Jeg kunne da sagtens bare påstå disse ting var blevet skrevet, men vil da hellere komme med beviserne :D og nu har jeg jo filtreret de mest pinlige ting væk for at redde bare lidt af DAS's ære..
:confused:mirk:
 
D

DeletedUser491

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
åhh prinsesse...

du har nu altid været så betænksom...
men hvis du er i besidelse af beskeder der er værre end disse så behold dem venligst for dig selv...

nu vil jeg drikke mig fuld og forsøge at glemme denne konversation...

/Spritos...
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Betænksom?!?!?!!!

Hvem mig??! Ikke normalt..
Men da jeg efterhånden går ud fra at hele beta serveren og måske også de andre, har hørt om denne "aktion", så synes jeg da nææææææææsten ikke der skulle trædes mere i det :D men også kun næsten..
 
D

DeletedUser491

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
prinsesse.... tsk tsk..

du kan bare ikke lade det ligge. du skal træde i det. ligesom du altid træder i alt ting. lad nu for pokker for en gangs skyld noget ligge.
der sidder faktisk mennesker bag en hver konto, mennesker med følelser (nogen af dem).

jeg synes ikke det er fair at ud bare udstiller os alle sammen på den måde.
og helt ærligt. juve flyttede sgu da. jeg forsøgte at ramme juve flere gange men det lykkedes ikke. er juve en mand eller kvinde?

/smilos
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
tsk tsk selv melon..

lille milos.. :p

Jeg skal nok lade DAS være nu... eftersom du så pænt beder mig om det :D
Men jeg ka ikk love det gentager sig.. :p
 
D

DeletedUser491

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
nejjjjeeee...

hey vi havde det lige så hyggeligt...
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
hihi

Så ska du også være en sød lille Melon!
 
D

DeletedUser491

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
hey....

jeg er da altid sød... det siger du da altid til mig...
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
:O

Gør jeg det??! Hmm...
Ej hvor er jeg flink så?!
 
D

DeletedUser143

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Du skal vist slet ikke, komme for godt igang med dine hentydning, som den store ferie abuser du er ;-)

???

snakker du om ?

sjældent jeg har stået i ferie og hvis jeg har er det fordi jeg har skulle noget og ikke har kunne været på det ikke noget med at abuse noget:p |0
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
???

snakker du om ?

sjældent jeg har stået i ferie og hvis jeg har er det fordi jeg har skulle noget og ikke har kunne været på det ikke noget med at abuse noget:p |0

Så har du godt nok skullet noget meget, for du har abuset den fm rimelig groft, når HA har kørt på dig :)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
What er der nu noget galt med at misbruge ferie :eek:

Jeg er undercover på Beta fik en konto af en ussel spiller men kontoen er da i top 10 så det jo bare lige med hvilken konto der er blevet givet væk på det sidste ?

Han gjorde det jo os mod dig :D
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
du kan bare ikke lade det ligge. du skal træde i det. ligesom du altid træder i alt ting. lad nu for pokker for en gangs skyld noget ligge.
der sidder faktisk mennesker bag en hver konto, mennesker med følelser (nogen af dem).

jeg synes ikke det er fair at ud bare udstiller os alle sammen på den måde.
og helt ærligt. juve flyttede sgu da. jeg forsøgte at ramme juve flere gange men det lykkedes ikke. er juve en mand eller kvinde?

/smilos

Sidst jeg tjekkede var jeg en mand. Men man har da lidt kvindelist i sig ;)
 
D

DeletedUser143

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
hvornår har HA lige være på mig ? :p hvis ferie er blevet aktiv på dagen så har den jo være sat i gang flere dage før i over hovedet er gået i gang. :p

har aldrig haft den smidt i ferie fordi jeg blev angrebet hvorfor skulle jeg da det. altid godt med kamppoint. men syntes i er lidt døde i øjeblikket der over i HA.

ingen fra Ha der besøger mig mere andre ind storsejleren det plejer ellers at være meget hyggeligt :)

Du skal da være velkommen til at komme på besøg og se om du kan anskaffe dig en by held og lykke :p

:Smile: kan være det lidt nemmere for dig nu hvor jeg pt er mig selv :)



Syntes du skulle tjekke op på hvad det er du siger der forgår omkring mine feriedage for har selv stadigt massere af dage at bruge for. som det er lige nu.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
hvornår har HA lige være på mig ? :p hvis ferie er blevet aktiv på dagen så har den jo være sat i gang flere dage før i over hovedet er gået i gang. :p

har aldrig haft den smidt i ferie fordi jeg blev angrebet hvorfor skulle jeg da det. altid godt med kamppoint. men syntes i er lidt døde i øjeblikket der over i HA.

ingen fra Ha der besøger mig mere andre ind storsejleren det plejer ellers at være meget hyggeligt :)

Du skal da være velkommen til at komme på besøg og se om du kan anskaffe dig en by held og lykke :p

:Smile: kan være det lidt nemmere for dig nu hvor jeg pt er mig selv :)



Syntes du skulle tjekke op på hvad det er du siger der forgår omkring mine feriedage for har selv stadigt massere af dage at bruge for. som det er lige nu.

Ingen grund til at tjekke op, jeg kan her bekræfte du er en ferie abuser :)

Jeg forlod alliancen på Gamma indledte angreb mod dig mens du stadig var i alliancen, lige omkring 50 timer efter første angreb der gik kontoen i ferie, da ferie skal meldes til alliancen inden man går i ferie, og du var en del af ledelsen og ikke havde snakket om noget ferie, må dette Ferie du var på jo altså have været en omgang ferie abuse.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Ingen grund til at tjekke op, jeg kan her bekræfte du er en ferie abuser :)

Jeg forlod alliancen på Gamma indledte angreb mod dig mens du stadig var i alliancen, lige omkring 50 timer efter første angreb der gik kontoen i ferie, da ferie skal meldes til alliancen inden man går i ferie, og du var en del af ledelsen og ikke havde snakket om noget ferie, må dette Ferie du var på jo altså have været en omgang ferie abuse.

LoL :) hehe han er vist ikke den eneste ferie abuser her. :Smile:
 
Top