• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Vores Alles Ven

D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Efter flere opfordringer fra spillere fordelt i forskellige store alliancer har jeg valgt at forklare alle de spillere fra DAS og resten af verdenen hvad DAS laver.

Som nogen fra DAS måske har bemærket har de haft en lille aktion imod mig (til trods for at force måske stadigvæk ikke har opdaget det).
Jeg kan forstå at denne aktion er færdig og jeg takker for den MEGET humoristiske kamp. Jeg ved godt at selve "aktion" mest var for at booste mig med kp og jeg må sige at den er lykkedes til fulde. Jeg har nedlagt både pegasuser, sværdmænd og biremmer og de har givet mig en masse dejlige kp.

Plastikgeneral, Meridian og gaia1710, jeg står i dyb gæld til jer.
Vil især takke for de 51 pegasuser jeg fik smidt i hoved. Min milits har aldrig være mere glade.
Og jeg vil selvfølgelig ikke glemme plastikgeneralen som donerede 1 Koloniskib og 51 biremmer. Gavmildt.

Nu er det jo ikke ALLE de 133 personer i DAS som har foræret mig og mine 16 alliancemedlemmer (plus selvfølgelig nogen fra HA, LV og Terningerne) en masse deffensive tropper og skibe.
Pocket har været fræk nok til at svine det gavmilde billede jeg havde af DAS lidt til.
Dog sendte huskede han at sende sine 4600 fyrskibe EFTER at plastikgeneralens ks ankom så helt ond er han heller ikke.
Han er bare lidt fræk.

Det tror jeg var en lille kort opdatering omkring hvad Beta's mest gavmilde alliance laver af godgørende formål.

Så til slut vil jeg give en skål til vores alles venner og ønske dem al held fremover. I vil altid stå som en idol for alle andre fredsbevarende spillere.

Og som en lille vennetjeneste har jeg lovet at huske Costas (og andre spillere fra DAS) på at linius er i vores alliance. Så hun kan ikke bare kigge på Juventas Fanen til trods for at det måske kunne være lokkende ;)

MVH
Den beærede Juventas, offer for den flotteste form for gavmildhed.
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
LoL !

Haha bandit ! Genialt indlæg - jeg vil dog så gerne sige til DAS at jeg var MEGET træt af at min rapport indbakke blev fyldt af rapporter hvor jeg intet mistede ... Det er faktisk på grænsen til spam :S

Men så længe det er sådan nogen aktioner der kommer - har vi vist intet at frygte .. :confused:mirk:
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
en undskyldning

Jeg har tidligere udtalt at Linius IKKE er i DAS men tror ikke jeg har gjort det tydeligt nok eller også har jeg endnu et bevis på at DAS vil os alle det bedste.
For selvom nogle spillere er begyndt at sende nogle uartige fyrskibe efter mig har langberg reddet lidt af DAS ære ved at fortælle hvad han sender. Og som et tegn på overskud kan han endda sige hvor meget sølv han har brugt på spioner.
Jeg bliver hele tiden overrasket over jeres godhed
 
D

DeletedUser143

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Haha bandit ! Genialt indlæg - jeg vil dog så gerne sige til DAS at jeg var MEGET træt af at min rapport indbakke blev fyldt af rapporter hvor jeg intet mistede ... Det er faktisk på grænsen til spam :S

Men så længe det er sådan nogen aktioner der kommer - har vi vist intet at frygte .. :confused:mirk:

Fint lille brev du fik sendt rundt ;-) :p du skal ikke tage det så tungt din indbakke kan umuligt se være ud ind det min gør når jeg sender en mail ud.


Hvad skulle jeg selv gøre hvis ikke havde jer i DUUB at lege med, måske nogle fra HA som kunne være sjove at hilse på/få besøg af, men de står vel i ferie eller er stoppet. ;)

Var ikke selv med denne gang da jeg sætter et IRL Dame besøg noget højere ind at tage byer fra dig Juventas og give dig lidt kamppoint :Smile:(pop)(SW)
vi har det jo meget sjovt næsten til hverdag jer i DUBB og så mig. bare i også turde sende et KS lidt ofter. ikke fordi jeg ikke kan lide at flytte mine styrker rundt men noget af det skulle da gerne omsættes til lidt kamppoint

:angry:

Her til kan jeg da kun gi lidt ros til CCBM. en kombination af smart spillet. og Pip sover lidt. så er den der. :angry: men 12-15 timer så havde jeg byen igen ;) ingen skade sket der.


hmm 5 byer høre jeg. det kom op på ikke helt så meget men viser jo lidt igen et frafald når der sker noget. :/ og faldene "generelt aktivitets nivaue" på beta. kan vi jo kun håber går fremaf engang igen.

Plejer jeg at være på mellem 3-9 selv når jeg siger hej. så der lidt mere at vælge imellem.

Men mon ikke det hjælper på det engang. når man har lidt intel at arbejde videre med :Smile:

Ja det med deff tropper er meget beklageligt. at jeg skal blive ved med at have mareridt over at folk ikke kan huske hvad der er hvad. det står i Wikkien. (dip)(SW)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det Sorte Får

Du burde skamme dig pipper. Du som leder ødelægger det ellers fine billed vi alle har fået af DAS. Det burde være dig der gik forrest i kampen om at hjælpe andre med kp ;)
 
D

DeletedUser181

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg vil støtte Romanus det er tæt på spam med alle de rapporter...;-)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Fint lille brev du fik sendt rundt ;-) :p du skal ikke tage det så tungt din indbakke kan umuligt se være ud ind det min gør når jeg sender en mail ud.

Det var ikke mig der sendte den PM ud - men et stort bifald til linius for det :) Hun talte på alle i DUBB's vegne , tror jeg )

Og tak Mca - dejlig med opbakning .. Har det fint med mange rapporter og tænkte YES der sker noget ! .. Men hvor blev vi dog skuffet .. :(
 
D

DeletedUser143

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Du burde skamme dig pipper. Du som leder ødelægger det ellers fine billed vi alle har fået af DAS. Det burde være dig der gik forrest i kampen om at hjælpe andre med kp ;)

ja der mange der kan takke mig for de mange deff kamp point de har.
både af venner fjender. må jo ud og hente mine kamp point ofte.

men har faktisk selv om jeg stadig slås med jer mod jeres lidt halv deffensive tilgang til det. stadig væk en fin KD som er i +.

Ødelægger gerne glansbilledet. det kan nemt brande. ;)
skulle mene jeg havde 1 by engang på den ø hvor i havde resten DUUB, HA hov nu har jeg vist 6-8 stk på den ø ;)

Og sagde det vist en skype chat engang, kan være jeg skal til at kolonisere så der engang ikke er flere spots så må i jo forstå i skal væk fra de øer når jeg har fjernet jer. ROLF ;)

Kunne være lidt sjovt at lave en lille aftale om at hver gang en af os taber en by grundlægger man en ny i et område længere væk fra den specifikke zone i toppen af hav 55. men vil du vel ikke være med til du har jo kun tabt byer til mig. Juventas.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
En Intern Undskyldning

Ja i må undskylde at jeg ikke poster alle angrebene men det er kedeligt at se 300 rapporter med 10 fyrskibe der tager 1 af vores biremmer. Eller hvordan hvordan meridian formår at nedlægge min milits med et ringe tab på mellem 13-20 pegasus (kan ikke helt huske hvor mange det var).

Hvis der kommer noget mindre kreativt skal jeg nok poste det
 
D

DeletedUser143

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det var ikke mig der sendte den PM ud - men et stort bifald til linius for det :) Hun talte på alle i DUBB's vegne , tror jeg )

Og tak Mca - dejlig med opbakning .. Har det fint med mange rapporter og tænkte YES der sker noget ! .. Men hvor blev vi dog skuffet .. :(


ja syntes godt vi kunne have taget noget mere isenkram med og nogle flere stedder at stille det. når vi har haft meldt ud internt. at vi ville sige hej. så deler da lidt jeres skuffelse. kunne da have været sjovt at se et DAS hvor folk er lidt mere oppe på dubberne, men nogle er her da i nu. ;) og gør en indsat:confused:Smile:
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Ødelægger gerne glansbilledet. det kan nemt brande. ;)
skulle mene jeg havde 1 by engang på den ø hvor i havde resten DUUB, HA hov nu har jeg vist 6-8 stk på den ø ;)

Dengang var vi jo vist ikke DUBB , vel Pip ;) Det var under Midgårds tid .. Sorry to say ..

ja syntes godt vi kunne have taget noget mere isenkram med og nogle flere stedder at stille det. når vi har haft meldt ud internt. at vi ville sige hej. så deler da lidt jeres skuffelse. kunne da have været sjovt at se et DAS hvor folk er lidt mere oppe på dubberne, men nogle er her da i nu. ;) og gør en indsat:confused:Smile:

Vi glæder os til den indsats - der skal da gang i den :p Ellers går vi jo alle døde ..
Og vi skal nok gerne sende et ks ind i en gang i mellem når nu du savner det ..
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Endnu flere undskyldninger

Jeg undskylder hvis jeg har såret jer. Ved godt der er flere frække spillere i blandt jer der ikke altid er lige venlige. Men jeg vælger at finde det gode i folk og ikke det negative (dip). Og når størstedelen af jer er nogle skønne og barmhjertige mennesker kan man ikke andet end at blive glad.
 
D

DeletedUser143

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg undskylder hvis jeg har såret jer. Ved godt der er flere frække spillere i blandt jer der ikke altid er lige venlige. Men jeg vælger at finde det gode i folk og ikke det negative (dip). Og når størstedelen af jer er nogle skønne og barmhjertige mennesker kan man ikke andet end at blive glad.

i ligemåde :p selv om du var lidt i blokker i nat. halv uheldig med jer nåede at tjekke det inden jeg fladt helt i søvn.

ja vi har det jo meget sjovt. ja nogen har måske tildens til at blive lidt mere hidsige. lol det et spil. men skulle da mene at største delen af dem jeg snakker med opføre sig ordentligt.



mener du Dip eller Pip her :p skulle ikke mene at herren lusker rundt på beta efter hvad jeg lige ved af. han havde vist ikke tid til så mange servere.(grunden til han vist ikke startede op på 2,0)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Usikker

Kender desværre ikke rigtigt dipzor fra andet end forummet.
 
D

DeletedUser491

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
god underholdning... :)
desværre har juventas en god pointe.
hvad med at få det slutspil på beta??

/milos
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Han er ikke helt dum... Ham der spyspotteren

ENIG, hehe. Et slutspil kunne være sjovt. Og kommer det snart vil jeg bygge en masse sværdmænd og bueskytter til at overtage byer med (og jeg glemmer selvfølgelig ikke biremmerne til at sende med KS skibet).
 
D

DeletedUser143

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
har set nogle af de rapporter generalen har haft lavet på dig og ja ikke helt heldigt.

ingen fyr med, så der 1.4 brimere eller ingen ting |0

så der nogle få fyr angreb.:angry:

men kan se du rykket noget op på deff listen :D tillykke med det da :p
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Kunne ikke uden hjælp

Ja mange tak. Så er jeres aktion lykkedes eller vil i have mig op på en 1 plads?
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Fint lille brev du fik sendt rundt ;-) :p du skal ikke tage det så tungt din indbakke kan umuligt se være ud ind det min gør når jeg sender en mail ud.


Hvad skulle jeg selv gøre hvis ikke havde jer i DUUB at lege med, måske nogle fra HA som kunne være sjove at hilse på/få besøg af, men de står vel i ferie eller er stoppet. ;)

Var ikke selv med denne gang da jeg sætter et IRL Dame besøg noget højere ind at tage byer fra dig Juventas og give dig lidt kamppoint :Smile:(pop)(SW)
vi har det jo meget sjovt næsten til hverdag jer i DUBB og så mig. bare i også turde sende et KS lidt ofter. ikke fordi jeg ikke kan lide at flytte mine styrker rundt men noget af det skulle da gerne omsættes til lidt kamppoint

:angry:

Her til kan jeg da kun gi lidt ros til CCBM. en kombination af smart spillet. og Pip sover lidt. så er den der. :angry: men 12-15 timer så havde jeg byen igen ;) ingen skade sket der.


hmm 5 byer høre jeg. det kom op på ikke helt så meget men viser jo lidt igen et frafald når der sker noget. :/ og faldene "generelt aktivitets nivaue" på beta. kan vi jo kun håber går fremaf engang igen.

Plejer jeg at være på mellem 3-9 selv når jeg siger hej. så der lidt mere at vælge imellem.

Men mon ikke det hjælper på det engang. når man har lidt intel at arbejde videre med :Smile:

Ja det med deff tropper er meget beklageligt. at jeg skal blive ved med at have mareridt over at folk ikke kan huske hvad der er hvad. det står i Wikkien. (dip)(SW)

Du skal vist slet ikke, komme for godt igang med dine hentydning, som den store ferie abuser du er ;-)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
What er der nu noget galt med at misbruge ferie :eek:

Jeg er undercover på Beta fik en konto af en ussel spiller men kontoen er da i top 10 så det jo bare lige med hvilken konto der er blevet givet væk på det sidste ?
 
Top