• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Vikings søker medlemmer

D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende

VIKINGS
INFO
Vikings will be an alliance on the new danish server "Kappa".
Vikings will be created by Scream / Kristoffer and Quarter / Karoline.
I'm Scream and Quarter is my sister, we're both from Norway, and since I can't write danish I'm writing this in english.
The danish and the norwegian language are very similar when you're writing, so I don't think there will be any communication-issues, and if we have trouble understanding eachother, then we can try some english.

We've chosen the name "Vikings" since the Vikings originally came from Scandinavia.

Quarter and I have alot of experience from many english servers, if you want to know anything of our history, just ask.

Our goal for "Kappa" is to win, with some great people on our team.
When the world comes up, we will create our alliance, and invite people we know we want on our team.

THE FORUM
We will have full, but clean and an effective forum, with usefull tips.
If everybody can read and write english, then the forums will be in english, but we can translate them into danish if people want to.


RECRUITING
We're no MRA, if people can't follow at the beginning cause they're to inactive, then we'll have to kick them.

We will recruit other people to help us run the alliance.
And if you wanna be a Viking, plundering the world Kappa, post your answers to the questions below.

Whats your firstname?
Which country are you from? ( I suppose the majority in here are danish, but you never know ).
Have you been playing Grepolis before?
If you have, how long have you been playing Grepolis?
What's your goal(s) for this world?



Post your anwers here.


 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Som ren info så er det også tilladt at skrive på norsk på det danske forum :) Held og lykke med projektet :)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Whats your firstname? Henrik
Which country are you from? ( I suppose the majority in here are danish, but you never know ). Danish!
Have you been playing Grepolis before? Yeah ive played a few times
If you have, how long have you been playing Grepolis? last 3-4 months ive been playing
What's your goal(s) for this world?Become master of the universe


Think i can be master of the alliance !
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hvor er danske grepo spillere nedern. Hver eneste gang en eller andet forsøger at starte noget der måske kan gøre der er lidt at kigge på på forummet så er der en eller anden selvglad person der spammer det med ligegyldige indlæg uden andet formål end at skræmme folk fra nogensinde at kigge herind igen.

Men for at holde mig til topic, så har jeg desværre ikke tid til at være med fra starten da jeg ikke er hjemme igen før mandag. Lød ellers spændende at der er nogen der rent faktisk gad at sætte lidt gang i et spil der ellers virker ret kedeligt -_-
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hvor er danske grepo spillere nedern. Hver eneste gang en eller andet forsøger at starte noget der måske kan gøre der er lidt at kigge på på forummet så er der en eller anden selvglad person der spammer det med ligegyldige indlæg uden andet formål end at skræmme folk fra nogensinde at kigge herind igen.

Men for at holde mig til topic, så har jeg desværre ikke tid til at være med fra starten da jeg ikke er hjemme igen før mandag. Lød ellers spændende at der er nogen der rent faktisk gad at sætte lidt gang i et spil der ellers virker ret kedeligt -_-

What har de slettet de indlæg igen du hentyder til her ?

Syntes ikke jeg har set nogen der laver pis med dem.

Men kan til info fortælle at alliancen pludselig bare var taget ned her til morgen, efter at have været #2 i ret lang tid.
 
Top