• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

**VIGTIGT!** Er der regler i det her spil, herunder pushing, bashing eller lign?

D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hej!

Jeg henvender mig på en pårørendes vegne omkring regelsættet i Grepolis. Jeg er forholdsvis ny spiller og har ikke lige tålmodighed (eller tid) til at tjekke op på det her, da det angreb der bliver presset med lander om 1 time.

I denne situation er der en lille spiller der ligger under angreb af en der er 10 x så stor som ham og den eneste måde de vil lade ham leve på (angriber + alliance) er, hvis han skifter over til deres alliance. Er det ikke en form for pushing? "Jeg tager din by, hvis du ikke joiner vores alliance" - jeg ved der er ingen der har lyst til at miste deres by under sådanne betingelser, så er det overhovedet lovligt?

Mvh,
InsaneGirl
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hej!

Jeg henvender mig på en pårørendes vegne omkring regelsættet i Grepolis. Jeg er forholdsvis ny spiller og har ikke lige tålmodighed (eller tid) til at tjekke op på det her, da det angreb der bliver presset med lander om 1 time.

I denne situation er der en lille spiller der ligger under angreb af en der er 10 x så stor som ham og den eneste måde de vil lade ham leve på (angriber + alliance) er, hvis han skifter over til deres alliance. Er det ikke en form for pushing? "Jeg tager din by, hvis du ikke joiner vores alliance" - jeg ved der er ingen der har lyst til at miste deres by under sådanne betingelser, så er det overhovedet lovligt?

Mvh,
InsaneGirl

Du har ikke tid til at læse reglerne, men du har tid til at skrive en halv side indlæg på forum :)

Funny isent it :p

men jo der er regler for pushing
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Du har ikke tid til at læse reglerne, men du har tid til at skrive en halv side indlæg på forum :)

Funny isent it :p

men jo der er regler for pushing

Du svarede mig ikke på mit spørgsmål, er det tilladt at presse mindre spillere på den måde?
- Dipz0r, jeg skriver hurtigt, så det har ikke taget mig meget mere end 3min at skrive indlægget. Og det ville tage mig 10+ minutter at finde det under reglerne. ;)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Du svarede mig ikke på mit spørgsmål, er det tilladt at presse mindre spillere på den måde?
- Dipz0r, jeg skriver hurtigt, så det har ikke taget mig meget mere end 3min at skrive indlægget. Og det ville tage mig 10+ minutter at finde det under reglerne. ;)

Og der er så gået 1 time nu og har du fået dit svar :)

alle kan fortolke reglerne forskelligt så jeg syntes selv du skal læse dem-
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Og der er så gået 1 time nu og har du fået dit svar :)

alle kan fortolke reglerne forskelligt så jeg syntes selv du skal læse dem-

Det var også blot for at få et hurtigt svar.
- intet andet.

InsaneGirl
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
er du i tvivl om reglerne - så skriv en ticket.

De regler du henviser til et MEGET komplekse og der er mange tolkninger af dem - men ja - der er før givet tilladelse til at true andre.......

.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
er du i tvivl om reglerne - så skriv en ticket.

De regler du henviser til et MEGET komplekse og der er mange tolkninger af dem - men ja - der er før givet tilladelse til at true andre.......

.

Tak, det var sgu et svar jeg kunne forholde mig til! :)
- endnu engang tak og god aften.

IG
 
D

DeletedUser148

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Som Raum skriver skriv en ticket og hør.


Men jeg synes da det er fuldt ud lovligt. De store vil jo altid true de mindre lidt med forskellige ting. Men ligemfrem at true med at man skal joine deres ally. Så man godt nok for dum.

Skriv til nogle af de store alliance spillere, så jeg sikker på de kunne bruge din ven. Til at få information ud af den pågældende alliance. Også vil personen muligvis få beskyttelse ud af det af de større bare mod denne spiller.


Var bare et forslag.

Hvis man truer en mindre, så må den mindre vel os gerne spionere hos vedkommende når personen vil have en med sig i sin ally.

Så jeg ret sikker på din ven, er i sikkerhed mod denne ene spiller.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Som Raum skriver skriv en ticket og hør.


Men jeg synes da det er fuldt ud lovligt. De store vil jo altid true de mindre lidt med forskellige ting. Men ligemfrem at true med at man skal joine deres ally. Så man godt nok for dum.

Skriv til nogle af de store alliance spillere, så jeg sikker på de kunne bruge din ven. Til at få information ud af den pågældende alliance. Også vil personen muligvis få beskyttelse ud af det af de større bare mod denne spiller.


Var bare et forslag.

Hvis man truer en mindre, så må den mindre vel os gerne spionere hos vedkommende når personen vil have en med sig i sin ally.

Så jeg ret sikker på din ven, er i sikkerhed mod denne ene spiller.


Derfor du er i Hell-Fire nu :confused:mirk:
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det er tilladt at true sig til Råstoffer og andre INGAME ting.
Så snart det handler om penge, eller andre ting, fra det virkelige liv, går det hen og bliver brud på reglerne :)

Bashing regler har vi ingen af. Der kan angribes så mange gange man vil.

Håber det var svar :)
 
Top