• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

VIGTIGT. Er blevet erobret. Hvad gør jeg??

D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg er lige blevet erobret. Kan jeg så ikke spille min by mere? Hvis ja. Hvordan får jeg en ny.
Kan det være rigtigt at spillet allerede er slut for mig? Har sgu da kun spillet i ca. 1 måned.
Hvis det er rigtigt at jeg ikke kan spille mere, så har de store jo hurtigt ødelagt spillet og overtaget det hele. Det er jo ikke alle der startede da spillet var nyt.
Der står at erobringen slutter omkring kl. 19,30 i dag. Kan jeg så spille videre efter der og i så fald hvor længe?
Eller beholder han min by for evigt?

Det er jo fysisk umuligt at blive større end jeg er nu, på den korte tid jeg har spillet. Er online i 18 timer. Og plyndrer som en gal for at blive større. Men åbenbart til ingen nytte.

Har Athene og fyrede Beskyttelse af byen af. Den virker i 6 timer, men er åbenbart lige meget, for hæren kom alligevel ind i min by.
Selvom der står at byen ikke kan påvirkes af nogen kræfter i 6 timer. Det gælder åbenbart ikke for hær og skibe. HVAD POKKER ER DEN SÅ TIL??

HVAD SKAL JEG GØRE.

Har ca. 1100 spørgsmål mere
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Tager den lige et par spørgsmål af gangen. :)

1. Erobring er starten på at en anden spiller vil overtage din by. Når den første del er slut, så starter der en 12 timers periode med flamme hånd, i den periode kan spilleren der startede oprøret sende et koloniskib for at overtage byen. Så en god ide er at få lavet nogle biremmer.

2. Hvis din by bliver overtaget, og du ikke har flere byer, så kan du vælge at starte et helt nyt sted, når du logger ind kommer den frem med hvilket verdenshjørne du vil starte i igen.

3. Det er svært at være ny i spillet, men hvis man læser lidt op på Grepolis, og finder nogle rundt om en som har lidt erfaring, og vil hjælpe, så står man rimelig godt.

4. Da du brugte Athene, så var det ikke mod tropper, men mod magisk indgriben, så man fx ikke kan bruge magi til at rive din bymur ned.

Så det bedste du kan gøre er at indkalde millitsen når der er angreb på vej, og så få bygget nogle biremmer og tropper op, og så er din bymur meget vigtig også i forholdt til angreb, men koloniskibet er hovedparten i sådan et angreb.
Men har du spørgsmål så skal du være velkommen til at spørge, så er jeg sikker på nogle herinde er klar til at hjælpe. :)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Ja jeg har jo kun 1 by. Kan sgu ikke udvide hurtigere!

Jeg indkaldte også miltisen, det hjalp ikke en dyt. Har har ca. 1000 i sin hær, jeg har kun 375 i milits + lidt hær 50 af hver.
+Han fik hjælp af mindst 2 andre fra sin ally. Så er det lidt svært ikke.

Men det vil altså sige at jeg har spildt den tid jeg har brugt. For hvis jeg starter igen, sker jo det samme. Altså, hvis alle ikke starter på samme tid, er os nye kun kanon føde.

Nå men så . det spil. Det mit liv for kort til.
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Du har selvfølgelig ret til at have din mening om spillet, men ved at mange nye spillere synes om Grepolis, også selvom de bliver tvunget i knæ nogle gange til at starte med. :)
Man er nødt til at lære af sine nedture i Grepolis, ikke bare give op.
Jeg startede selv først for 1 måned siden, efter en pause på lidt over 1 år, og ja det var da hårdt at komme i gang igen, men ved at kontakte lidt folk rundt om mig, så er det gået mig ret godt, og har fået grundlagt nogle byer som ligger væk fra alle de store alliancer, så jeg er nogenlunde fredet, selvom man aldrig er helt fredet.
Men hvis du ikke har lyst til at kæmpe for at se om du kan beholde byen, eller hvis du ikke vil starte igen, så er det dit valg. :)
Uanset så skal du have held og lykke.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Og hvordan skal jeg kunne redde byen, når du lige har skrevet at den er tabt for evigt.
Jeg kan jo ingenting gøre så længe han er i byen. Og der bliver han, for han får konstant opbakning af folk fra sin ally.
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg siger ikke du kan rede byen, men derfor kan du alligevel prøve, det er aldrig for sent at prøve noget, hvis du alligevel ikke mener du har noget at tabe, så kan du jo prøve et eller andet helt vanvittigt. :)
Sørg for hele tiden at have millits når du kan, lav biremmer hvis du kan, brug Heltekraft hvis du har Gunst nok.
Du kan være heldig at du lige rammer hans angreb med koloniskibet i rigtigt.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hvis man ikke bryder sig om at andre bare tager ens byer så er man altid velkommen til at spille hyperborea. Der kan ingen overtage dine byer, så der vil den her slags ikke ske.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg siger ikke du kan rede byen, men derfor kan du alligevel prøve, det er aldrig for sent at prøve noget, hvis du alligevel ikke mener du har noget at tabe, så kan du jo prøve et eller andet helt vanvittigt. :)
Sørg for hele tiden at have millits når du kan, lav biremmer hvis du kan, brug Heltekraft hvis du har Gunst nok.
Du kan være heldig at du lige rammer hans angreb med koloniskibet i rigtigt.

Beklager men du har åbenbart ikke været erobret. For alle de forslag du kommer med, kan ikke lade sig gøre. JEG KAN INGENTING GØRE. Alle link er låst. Uden undtagelse. ALLE

Men der er pænt af dig og svare.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det lyder næsten som om du allerede har mistet din by, men hvis det er tilfældet så skulle den gerne komme op med hvor du gerne vil starte igen.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Og hvordan skal jeg kunne redde byen, når du lige har skrevet at den er tabt for evigt.
Jeg kan jo ingenting gøre så længe han er i byen. Og der bliver han, for han får konstant opbakning af folk fra sin ally.

Hvis han får opbakning af sine alliance, så skulle du måske overveje om ikke også du skulle søge ind i en alliance, for alt andet lige så er spillet nemmere hvis man er i alliance... Og hvis du allerede er i en alliance så skulle du tage og bede dem om hjælp, det er derfor man kan lave/joine alliancer...
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hmm, må indrømme jeg ikke har set det billede før, men hvor trykker du når det kommer frem?
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Han spiller med det andet overtagelsessystem end det du er vant til.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Han spiller med det andet overtagelsessystem end det du er vant til.

Mig der ikke tænker mig om, har vænnet mig så meget til det system jeg bruger, at jeg ikke tænker over at der er 2, min fejl. :)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Han spiller med det andet overtagelsessystem end det du er vant til.

Når du siger andet overtagelses system hvilket et refererer du så til 2.0 eller hva'
 
D

DeletedUser148

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
2.0 har intet med det at gøre


Han refererer til det gamle og allerførste erobrings system (tror bare det hedder) erobrings system


Det andet nye som de fleste kender til er oprørs system


Det gamle er hvor man skal have KS ind i byen uden oprør også lade KS stå 12 timer i byen også byen ens egen
Hvor man i den tid skal forsvarer byen så dem der ejer byen ikke tager den tilbage


Håber det hjalp
 
Top