• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Version 2.74

Aladin

CM
Grepolis Team
Admin
Moderator
Manager
Version 2.74


Kære spillere!

12/11-2014 opdaterer vi til browser version 2.74.
Der kan være en smule nedetid i denne forbindelse, som vi dog gør så kort som mulig.

Ingo


I denne opdatering er vi begyndt at forberede Grepolis til vores Jule event, men også på de generelle forbedringer til spillet.


Nye funktioner


  • (KUN FOR BETA) Juleevent 2014;
    [*]Tilført 2 nye opgaver til færdiggørelsen af ø-opgaver.


Forbedringer


  • Jason og Odysseus er ikke længere eksklusive ;
  • Fjernet opgaverne for Spionage;

Fejlrettelser


  • Rettet hint for belønning i bylisten;
  • Effekter bliver ikke længere vist på støtte kommandoer;
  • Nogle informations sider for premium var tomme;
  • Milits kan ikke længre aktiveres efter start af erobring;
  • Rettet nogle fejl med BB-koder;
  • Rettet invalid prompt bekræftelse efter man klikkede på grå knap for at organisere olympiske lege;
  • Forsknings point blev ikke opdateret efter nulstilling af forskning;
  • Rettet forkert resourse værdi i markedspladsen;
  • Tilføjet manglende bekræftelse prompt ved annulering af rekruttering i drop boksen;
  • Rettet annimation i menu for magi, som ikke virkede for firefox;
  • Demokrit vil forlænge skarpsind;
  • Kædelyn viste forkert ejer af byen den blev brugt på;
  • Ændret emne i rapporter med kædelyn for støttende spillere;
  • Titel på bekræftelses prompt når man kastede negativ magi på egen by, var forkert;
  • Kultur point i hint for nulstilling af forskning blev ikke opdateret



Som altid ønsker vi din feedback her : <a href="http://forum.dk.grepolis.com/showthread.php?2295-Feedback-for-browserversion-2-74&p=15632#post15632">Feedback for browser version 2.74</a>.

Venlig hilsen
Dit Grepolis team

[gpfooter][/gpfooter]
 

Tummelumsen

Member
Brugere
Kommer der en opdatering så serveren kan klare at der afholdes aktioner/war af alliancerne??? Kan sq ikke være rigtigt at det skal gå ned hver gang der sker bare lidt på serveren!!!
 
D

DeletedUser975

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Enig.. det KØRE mega langsomt!! Det er ikke godt nok..
 
D

DeletedUser1774

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Enig med jer, i dag har der været direkte nedbrud hvor man ikke kan komme til at sende sine angreb. Flere spillere har været blokeret i op til en time, hvilket resultere i at man misser op til 70% af de enheder der skulle sendes.

Dette må gerne fixes OMGÅENDE, da det her er alt for utilregneligt!
 
D

DeletedUser1774

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Nu kan man ikke komme på igen :angry:
 
D

DeletedUser1774

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Ja kom på 2 min. efter ;) Men det skulle eftersigende ha været nede 40-50 min.
 
D

DeletedUser1662

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
det er et problem, men jeg kan ikke huske sidste gang serveren gik ned, eller så langsomme at man ikke kunne spille siden labda, det er noget innogames har gjord godt, men at der så lige er problemer to dage i træk havde jeg sku ikke lige regnet med, så håber de snart for det fixet igen, så man kan time angreb og def igen :)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Så fandt jeg den rigtige tråd. Der må da være en administrator som kan komme på banen og fortælle om der er en løsning på vej. Det er noget crap at man ikke kan regne med noget i spillet.
 
D

DeletedUser1774

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Et par folk fra min alliance i Sigma, har været i kontakt med support og der skulle have været et "angreb" på deres servere. Hvad dette så indebærer skal jeg ikke kunne sige, men håber da der kommer en udmelding snart. Går stærkt ud fra de pønser på en udmelding, siden ingen administratorer har kommenteret noget endnu.
 

Tummelumsen

Member
Brugere
En ting er at det er to dage i træk denne week-end, en anden at det så også var et problem i sidste week-end og ja - Hvor bib bliver responsen af? Hvad skal man bruge forum til hvis man kun kan forvente svar ved at skrive til support??? Hvorfor kun svare de få i stedet for alle på en gang her???? En slags bruger service jeg ikke forstår.....
 
Top