• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Version 2.60

D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Kære spillere,

Grepolis vil blive opdateret til version 2.60 på onsdag, d. 30.04.
Der vil forekomme en kort nedetid på denne dag.

Spil
Funktioner/Ændringer
- Tilføjet fuldskærms-byoversigt: oversigten vil erstattet det lille vindue, for at give en bedre oversigt og forbedre funktionalitet af din by. Denne oversigt giver dig bedre mulighed for at observere din by og opgradere denne nemmere.
fullscreentownoverview.png


- "Gå til" er blevet erstattet af en "Vælg by" funktion, i de passende menuer.

Bugfixes
- Returnerende transportskibe fra en by, der er ved at blive erobret, forsvandt uden en kamprapport, hvor tab blev vist.
- Rapportfiltrer forsvandt, når rapporter blev flyttet til andre mapper.
- Effekter var navngivet forkert i særlige tilfælde.
- Allianceoversigten forblev markeret, når en anden fane var valgt.
- Spillere blev ikke vist som offline i chatten, hvis de ikke var logget ind i spillet.
- Helte blev ikke tildelt korrekt, hvis byen var ved at blive erobret.
- Ved tryk på "Enter" knappen, mens du var i alianceforummet, kunne give interne fejl i særlig tilfælde.
- Erobringsbillede i erobringer manglede.
 
D

DeletedUser148

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Siden var da ikke nede imens der var update. (så ingen kort nedetid)


Så mistede da lige 20-30 linjer's skrift i forum. Tak for det inno.


Og hold da op det er grimt det nye design.

Hvor man kan se sin byggeliste nederst. Er godt nok grimt at se på, savner allerede det gamle.
----

Spørgmål, hvad skal man bruge knappen: spring til den aktuelle by,??
Hvad bruger man den til, den skifter jo af sig selv nu hver gang man trykker med pilen.
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser1777

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
jeg savner også det gamle, det nye er godt nok noget ****
 
D

DeletedUser1662

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
kan i ikke gøre sådan, at man selv kan vælge, om man vil have det nye design, eller det gamle? da jeg bedre kunne lide det gamle
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg synes nu det ser godt ud med den nye map hvor man kan se et større landområde.
Vi er nogle spillere, som har talt om at man burde kunne noget mere i spillet for at holde interessen fanget.
F.eks.
-Nye bygninger på det nye landområde.
-Mulighed for at udforske/opstille 1-3 stationære katapulter, som kunne bruges mod angribende skibe eller landstyrker.
-Måske billeder af skibstyper (bireme/trireme/fyrskib osv.) på havet, når man har bygget et sådant (ligesom når der er besøg af handlende eller der ligger et koloniskib.
-På land kunne der også være symboler på enheder, som er udforsket eller tilstede.
-Man kunne også åbne for den mulighed at et angreb kunne have en varighed på f.eks. mellem 1 min til 30 min, (afhængig af størrelsen af styrkerne) hvor der kan tilkaldes forstærkninger til forsvaret, så udfaldet af en krig ikke er givet på forhånd på et sekund/øjeblik.
-Man kunne også lade krige give effekt på tab af byernes bygninger, således at man under et angreb f.eks. skal vælge hvilke bygninger man vil angribe og herved beskadige hos forsvareren.

Det handler jo meget om at disponere sine ressourcer og byggemuligheder.
Problemet i denne verden er, at når man blive en stor spiller med mange byer, så er der ikke så mange udfordringer længere. Der er ikke mange som angriber ens store byer. Og der er ikke meget at miste selv om man ikke har logget på i nogle dage.
Mvh
Tendo
 

PuffTheMagicDragon

Member
Brugere
kan i ikke gøre sådan, at man selv kan vælge, om man vil have det nye design, eller det gamle? da jeg bedre kunne lide det gamle

Hørt. jeg har svært nok ved at bygge op uden guld i har nu gjort det tager dobbelt så lang tid....
prøver i at tvinge folk til at købe guld!!??

tilbage til dte gamle vindue tak. så er det nemmere at bruge ø oversigt, samt at vide hvor sine byer er..

//Puff
 
D

DeletedUser2025

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
hej alle, ja det er ikke nogen hemmelighed, jeg syntes det er for dyrt at spille i dk, sammenligner man priser med de tyske, så for de nemt op til 75 % rabat på guldkøb, hvor vi skal være heldige for at få 10 %, det er måske grunden til, at vi bliver færre spillere på dk serverne.
når man så laver en test server,skulle man jo mene, der var en god mulighed for at sætte priserne ned, eller give en større rabat. både for at behandle sine kunder godt, men også for at se hvilken effekt det har på antallet af spillere. det ville kunne gøre at vi spillede på mere lige vilkår, og måske kunne få mere kamp og flere kampe.
nå tilbage til vinduerne, syntes det gamle var bedre, men måske er det et ? om at vænne sig til det.
 
D

DeletedUser2025

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
nå der er da vist ikke så meget gang i den her. kan du kun opfordre til at man bruger dette forum,
 
Top