• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Version 2.33

D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Opdateringen til version 2.33 vil ske på Torsdag d. 20/12 og vil være den sidste opdatering i år!
Der vil forekomme en nedetid på denne dag.

Spil

Funktioner/Ændringer:
- Implementering af nyt menudesign
- Tilføjet en ny velkomstside, når spillere tilmelder sig verdener
- Forbedringer til opgavesystemet:
  • Det eksisterende opgavesystem er blevet forbedret ved ændring og tilføjelser af opgaver i starten af spillet. De nye opgaver vil indeholde flere kernefunktioner af spillet, der ikke forklares til spillerne nu.
- Spilbalanceændringer i senatet:
  • Templet og bymuren er blevet ændret i bygningstræet;
  • Nye tempel krav: Stenbrud niveau 3 og senat niveau 3;
  • Nye bymyr krav: Tempel niveau 3 og Senat niveau 5;
  • Markedspladsen og hulen er blevet ændret i bygningstræet;
  • Nye markedsplads krav: Senat niveau 5 og Lager niveau 5;
  • Nye hule krav: Senat niveau 10, markedsplads niveau 4 og lager i niveau 7.
- Tilføjet en ny mytisk enhed til spillet: Den Gudsendte! Denne mytiske enhed er tilgængelig for alle guder;
- Tilføjet et hint om natbonus i angrebsvinduet

Bugfixe:confused:
- Flere fejl med angrebsplanlæggeren er blevet rettet:
  • En forkert fejlbesked blev vist, når der blev oprettet en ny plan via run-time oversigt;
  • Den grafiske baggrundsgrafik var 2px for lille;
  • Enhedstælleren var ikke korrekt ved mere end et planlagt angreb;
  • "Luk" knappen var placeret bag antallet af enheder fra tid til anden;
  • Scrollbaren manglende i IE8;
  • Der manglede tekst ved popup vinduerne, ved særlige tilfælde.
- Scrollbaren i byinformationer -> kræfter er blevet fjernet;
- I visse tilfælde kunne erobringen starte uden koloniskib eller angrebsskibe;
- Profilteksten blev ikke altid vist i den valgte farve;
- Visse oversættelser manglede;
- Flere julekalender fejl er blevet rettet;

iOS

Bugfixe:confused:
- I handelsoversigten er iOS brugere nu i stand til at bruge drag&drop funktionen.


Der vil følge en overraskelsesfunktion i løbet af ugen, følg med på forummet for at finde ud af hvad dette er!
 
D

DeletedUser553

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Nye bymyr krav: Tempel niveau 3 og Senat niveau 5;
Bytter disse plads i senatet?

Nye hule krav: Senat niveau 10, markedsplads niveau 4 og lager i niveau 7.
Bytter disse også plads?
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Ja, de to grupper bytter plads.
 
D

DeletedUser148

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Byoversigt, hvor er den henne nu i et klik.

Før var den øverst i sin linje, kan det passe man virkelig skal trykke på sin by også byoversigt før man kan få den frem??

Nu det 2 klik før 1
 
D

DeletedUser242

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Guddommelig udsendt hvad gå det ud på den koster gunst og befolkning men hvad skal den bruges til
 
D

DeletedUser657

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
ahhh.

nej ikke imponerende og bestemt ikke en forbedring efter min mening :(
 
D

DeletedUser148

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Noget svar på min besked med byoversigt, lidt vigtigt vil jeg sige.

Og skide irriterende

Dobbelt arbejde
 
D

DeletedUser969

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Ja, tag det tilbage nu! :pro:
 
D

DeletedUser553

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
I kan stadig klikke oppe øverst
 
D

DeletedUser148

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
lol, nå tak for det.


Det kunne man også:( damm
 
D

DeletedUser990

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Opdateringen til version 2.33 vil ske på Torsdag d. 20/12 og vil være den sidste opdatering i år!
Der vil forekomme en nedetid på denne dag.

Spil

Funktioner/Ændringer:
- Implementering af nyt menudesign
- Tilføjet en ny velkomstside, når spillere tilmelder sig verdener
- Forbedringer til opgavesystemet:
  • Det eksisterende opgavesystem er blevet forbedret ved ændring og tilføjelser af opgaver i starten af spillet. De nye opgaver vil indeholde flere kernefunktioner af spillet, der ikke forklares til spillerne nu.
- Spilbalanceændringer i senatet:
  • Templet og bymuren er blevet ændret i bygningstræet;
  • Nye tempel krav: Stenbrud niveau 3 og senat niveau 3;
  • Nye bymyr krav: Tempel niveau 3 og Senat niveau 5;
  • Markedspladsen og hulen er blevet ændret i bygningstræet;
  • Nye markedsplads krav: Senat niveau 5 og Lager niveau 5;
  • Nye hule krav: Senat niveau 10, markedsplads niveau 4 og lager i niveau 7.
- Tilføjet en ny mytisk enhed til spillet: Den Gudsendte! Denne mytiske enhed er tilgængelig for alle guder;
- Tilføjet et hint om natbonus i angrebsvinduet

Bugfixe:confused:
- Flere fejl med angrebsplanlæggeren er blevet rettet:
  • En forkert fejlbesked blev vist, når der blev oprettet en ny plan via run-time oversigt;
  • Den grafiske baggrundsgrafik var 2px for lille;
  • Enhedstælleren var ikke korrekt ved mere end et planlagt angreb;
  • "Luk" knappen var placeret bag antallet af enheder fra tid til anden;
  • Scrollbaren manglende i IE8;
  • Der manglede tekst ved popup vinduerne, ved særlige tilfælde.
- Scrollbaren i byinformationer -> kræfter er blevet fjernet;
- I visse tilfælde kunne erobringen starte uden koloniskib eller angrebsskibe;
- Profilteksten blev ikke altid vist i den valgte farve;
- Visse oversættelser manglede;
- Flere julekalender fejl er blevet rettet;

iOS

Bugfixe:confused:
- I handelsoversigten er iOS brugere nu i stand til at bruge drag&drop funktionen.


Der vil følge en overraskelsesfunktion i løbet af ugen, følg med på forummet for at finde ud af hvad dette er!
i burte lave såden at forbunds partner kan se de rasivert byre da det nok vil blive brugt som clime af en by og når forbund kan se det går 2 spiller ikke efter samme by nå de jo arbejder sammen mvh cbroendum den store
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Man kan også tilføje alliance partnere til reserveringerne. Gå ind i alliance/reserveringer og nederst i skærmbilledet er der en der hedder "reserveringsindstillinger". Derinde kan du både tilføje andre alliancer, samt indstille hvor mange reserveringer en spiller maks må have og hvor længe :)
 
D

DeletedUser990

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Man kan også tilføje alliance partnere til reserveringerne. Gå ind i alliance/reserveringer og nederst i skærmbilledet er der en der hedder "reserveringsindstillinger". Derinde kan du både tilføje andre alliancer, samt indstille hvor mange reserveringer en spiller maks må have og hvor længe :)
tak

mvh cbroendum den store
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Så har I da virkelig fuck'et spillet op nu..

Kan VI så få tingene tilbage på deres rigtige pladser i senatet.
Man bliver da syg forvirret.

INGEN forbedering, det er noget lort!
 
D

DeletedUser1382

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Når ændringer bliver til forringelser......

Så har I da virkelig fuck'et spillet op nu..

Kan VI så få tingene tilbage på deres rigtige pladser i senatet.
Man bliver da syg forvirret.

INGEN forbedering, det er noget lort!

Jeg kan virkelig ikke være mere enig.

Ligesom den nye latterlige menu, der er lavet. Den er godt nok meget forvirrende, og ligger et meget irriterende sted på skærmen.

Disse nye ændringer gør, at jeg ikke fortsætter i andre verdener end dem jeg er i nu, og når de slutter vender jeg bestemt ikke tilbage og starter op i en ny verden, da disse ændringer totalt ødelægger spillet for mig.

Så venligst lad os få det tilbage til, som det var før.
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det kunne være sjovt, hvis i havde en enkelt verden uden alle jeres nye opdateringer. Så er jeg temmelig overbevist om at i ikke ville have mange spillere inde på de nye verdener.. Men det er klart vi er bare et mindretal som skal indfinde os med de her nye ting og designs..

Jeg kommer dog aldrig til at vænne mig til jeres nye design i bunden af siden, som kun er til ulempe istedet for gavn hos mig, og dem jeg har forhørt mig hos indtil videre.

Vi burde da lige netop ikke få dårligere overblik over kortet ? Hvorfor så blive ved med at bruge penge på noget der har forværret tingene. Jeg tilstår gerne jeg ikke er for forandringer, og det med reserveringerne kan jeg da leve med selvom jeg ikke opretter dem eller rør det overhoved.. Men kan simpelthen ikke se hvorfor i skulle fjerne hele vores venstreside af funktioner ? Man burde tro kunderne havde mere at sige.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg er dybt enig I de andre indlæg, men ser dog at en løsning kunne være at man selv kunne bestemme hvor menu-panelet er planceret. Altså at det er muligt at trække det ud til at være et side menupanel. Jeg er på ingen måde imponeret over jeres Nye menu. den er placeret på den værst tænkelige måde. Jeg snakker altså ikke om indholdet I jeres Nye menu. men kun om hvor den er placeret.
Hurtig løsnng: lad det være valgfrit.
 
D

DeletedUser1182

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
syntes i grunden de opdateringer er ok.. ja der er lidt forvirring, når senat åbnes, men efter nogle dage, så sidder den vel fast igen. Glæder mig især over reserverings delen. Syntes det er en fordel, at jeg allerede på kortet kan se om byerne er claimet..

men det menupanel.. det er en ommer.. med min lille skærm bliver kortet ødelagt og skal konstant flytte rundt.. det burde enten kunne minimeres ellers flyttes. Det virker i hvert fald ikke for mig, at den genere i bunden af kortet
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Nå ja lige en ting mere, når nu i har fundet af vi skal sidde og glo på den ting, Og den gamle funktion i venstre side endelig var kommet helt op og køre til fulde.. Så ville det have været ekstremt fedt i fik den nye funktion i bunden til at virke også. Vi skal vel ikke sidde og klikke på forummet 100 gange om dagen bare for at se om der er skrevet noget derinde ????? Der er tit skrevet noget derinde, men jeg kan kun se det hvis/nå jeg klikker mig ind på forummet..
 
D

DeletedUser1086

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
piv piv shiritta..er sikker på der er en kiks ude i skabet du kan trøste dig med;)
tror såmænd bare det er et spørgsmål om tilvænning..når det så er sagt er jeg helt enig med JMO1..skide belastende at man ikke kan flytte rundt på den menu som det passer en..når man åbner senatet feks.kan det da ikke være rigtigt at man skal flytte vinduet for at se menuen..ikke godt tænkt..formoder allerede der bliver arbejdet på en løsning:)
 
Top