• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Version 2.14

Status
Ikke åben for yderligere svar.
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Opdateringen til 2.14 vil ske på Tirsdag d. 8/11.
Der vil forekomme nedetid på hver server.

Funktioner/Ændringer
  • Tilføjet et standardbillede i allianceoversigten, hvis der ikke er skrevet noget.
  • Tilføjet en "græsk ferie style" billede og et spørgsmål om at forlænge feriedage.
  • Vis antallet af udforskningspoint ved at holde musen og forskninger, der skal nulstilles.
  • Re-organiseret undermenuerne i spilindstillingerne.
  • Hvis serveren viser "siden er midlertidig utilgængelig, vil spillere modtage en besked.
  • Tilføjet en medalje for 7 ud af 7 verdens vidundere og justeret 4 ud af 7 medaljen.
  • Forbedret Facebook menuen i spilindstillingerne.
  • Tilføjet en "næste" og "forrige" knap i beskeder.
  • Forbedret allianceprofilen.
  • Tilføjet en bannermenu til "inviter venner" vinduet.
  • Re-organiseret oversigts menuen, for at gøre det nemmere at finde ud af hvilken fordel fra hvilke rådgivere, der gives.
  • Notesbogen er ikke længere en premiumfunktion, men tilgængelig for alle.
  • Inaktivitetsmail: Ændret titel.
  • Inviteringspladser er ikke længere vist på minikortet.
  • Venneinvitationssiden har et større baggrundsbillede.
  • Rettet en fejl, hvor venneinvitationerne ikke vidste de korrekt oplysninger.
  • Forøget invitations radiussen en smule.

Bugfixe:confused:
  • Rettet direkte hop til Mail/Forum/Rapporter osv. i værktøjslinien.
  • Stop ferie og log direkte ind i spillet, virkede ikke efter købte feriedage.
  • Gjort angrebsknappen mere synlig.
  • Fjernet nyttesløse scrollbars i allianceoversigten.
  • Justeret humør-værdier for plyndrings af plyndringsbyerne.
  • Rettet træk-og-slip funktionen i beskeder og rapport vinduerne.
  • Hintet til at købe Kaptajnen i ø-oversigten er ikke længere vist, når den er købt.
  • Ikke muligt at tilføje en by til angrebsplanlæggeren.
  • "Medlemmer af pagten" var altid synlig, men informationeren var skjult.
  • Flere venneinvitation rettelser.
  • Dobbelte vidundertitler på kortet blev fjernet.
  • Antallet af givne guldmønter blev ikke vist ordentligt.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
kamppoint i version 2.15

Ja så er vi opdaterede til 2.15

så skulle vi jo få vores kamppoint til millitsen ikke sandt herr LIAM

ELLER ????

2.15 er ikke en skid bedre hvad angår kamppoint, her er der præcis ligesom 2.14 fejl og man får ikke de kamppoint man skal.

Men liam har vel fået at vide af sin chef at vi ikke må tilgodeses vores kamppoint

Men vi må godt købe og bruge guld ikke også.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Lige pt undersøger jeg kamppointene og hvordan de bliver udleveret nu.
Jeg har fat i flere spillere, og kigger på hvad de har modtaget kontra det de har dræbt.

Køb og brug af guld er sagen fuldstændig uvedkommen.. så ingen grund til at trække den med ind i samtalen..
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Men nu bliver jeg nok bannet for at stille spørgsmålstegn ved liams ringe udmelding og konstante undskyldninger om 2.14 fejl, som jo tydeligtvis ikke er en 2.14 fejl.

Burde du ikke koncentrere dig om at få rettet de fejl i stedet for at hele tiden prøve at beskytte dit eget lille ego
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Som beskrevet ... 117 gange efterhånden... Jeg har INTET med kodningen af spillet at gøre, og kan derfor IKKE rette nogen fejl i spillet kodning..

Fejlmeldinger sendes herfra og til InnoGames, og derfra tager udviklerne den.
Jeg har INTET og absolut INTET med fejlrettelserne i spilkodningen..

Og ja, du modtager advarsler, hvis du ikke snart snakker og skriver pænt..
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Takker og be om er ikke fy-ord

wouw, ikke for at blive personlig, men du er da godt nok irriterende at hører på herr STORKEN :Laugh:
Jeg ved dette er et spil for alle aldre, men vi kan da vel forhåbentlig også fra de helt unge spillere som storken forhåbentlig er (ellers er det jo direkte pinligt) forvente at der i det mindste er lært nok pli hjemme ved mor til at de ved man taler ordentlig til andre - ALLE andre! :Huh:
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Så er der besvaret ticket, omkring manglende kamppoint. Og jeg kan sagtens poste det her også, så alle har en chance for at se svaret..

Intensionen med 2.14/2.13 og kamppoint systemet var, at hele systemet skulle ændres. Først startede det med, at en spiller, der forsvarede en anden spiller også ville modtage kamppoint for sit forsvar i byen.
Dertil kom der også andre ændringer. Ændringer jeg ikke lige havde opfanget, da de ikke er blevet offentliggjorte.

Disse ændringer betyder, at fordelingen af kamppoint er blevet lavet om. Den matmatiske formel vil IKKE blive udleveret. Men mængden af kamppoint bliver fordelt på forskellige måder, og IKKE kun på baggrund af hvor mange af fjendens enheder du har drabt.

Denne ændring kom på baggrund af spilleres ønsker :)


I kan sende jeres kamprapporter ind i en ticket, og jeg skal gladeligt tjekke op om i har modtaget det i burde - da dette system stadig er nyt, og der kan være ting, der skal rettes til :)

Fortsat snak, kan tages her: http://forum.dk.grepolis.com/showthread.php?t=1283
 
Senest redigeret af en moderator:
Status
Ikke åben for yderligere svar.
Top