• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Version 1.17

D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
chat

gæld mig til denne chat kommer
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
stort set intet hvis de bruger mIRC har en kammerat der hoster en server der er åben for alle som spillede Quake engang der var omkring 130k brugere på on/off hver dag og lige omkring 2k channels der var registreret så tror ikke ligefrem det er noget der ikke er til at overkomme og hvis det er fordi de er for nærrige til at bruge proviant på sådan en jamen så er der så mange Gratis irc servere der bliver hostet rundt omkring i verden
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Ville da være klart en fordel at bruge det så kunne alle admins have en channel kaldet #Grepolis som så alle kunne joine og snakke om spillet og hver alliance kunne have deres egen channels 1 for ledere 1 for members og 1 som alle andre ville kunne joine hvis de ville snakke med nogen fra den ally
Dipz0r, der er slet ikke snak om browser chat..

Denne chat skal implementeres inde i spillet, så du inde i grepolis, kan chatte med dem der er i ens alliance.
Her er et eksempel på, hvordan den kører og ser ud på The West:
2010-07-24_1912.png


Og hvor meget plads vil det fylde på deres server med alle de verdner
de har?
Det er mig ikke bekendt :)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
det der er jo også en browser chat ;)

men grunden til jeg skrev der kunne oprettes en browser chat var af folk for det meste ikke er glade for at downloade ting
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
jeg tror ikke man skal hente noget tror det er en AJAX chat (kan ikke huske hvordan den staves men mener bestemt det sådan man skriver det) det er en blandning af PHP og JAVA
ellers også er den en flas og den har man nok på sin com
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Kender godt den chat han refere til men kan ikke se hvad den vil hjælpe hvis du kun kan chatte med folk i din alliance når spillet totalt er fyldt med folk der er i forbund med hinanden så er du jo stadig nød til enten at skrive mail konstant eller finde dig en anden chat mulighed
 
Top