• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Version 1.17

D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
opdateringen vil kommer i morgen d.20/7. Tidspunktet er ukendt.

Funktioner/Ændringer
  • EDIT
  • Medajler: Viser verdens navn ved medajlerne
  • Tilføjet ny BB-kode, der kan vise medajler til andre spillere
  • Akademi: Visning af maksimum antal forskningspoint
  • Marked: Gemmer kriterier ved søgning efter tilbud
  • Indstillinger: Mulighed for at slå retningspilen på kortet til eller fra
  • Handelsoversigt: Opdatere handelsbevægelser efter afsendelse af råstoffer
  • Byinfo popup: Viser en note, hvis spilleren stadig er under begynderbeskyttelse

Bugfixes
  • Opdatere guder og gunst korrekt efter brug af guddommelige kræfter
  • Marked: Råstofs tilbud, fra spillere i ferietilstand, vil ikke længere blive vist
  • Handelsoversigt: rettet forkert angivet råstoffer, da nogen guddommelige kræfter ikke var inkluderet i udregningen
  • Rettet en fejl, hvor transportskibe skulle være med, før tropperne kunne sendes hjem på samme ø
  • Kulturoversigt: Viser tider var ukorrekte
  • Rettet fejl login via Facebook-Connect
  • Kaptajn PA, virkede ikke i visse kampe
  • Små layout fejl
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Alliance chatten vil ikke komme med denne opdatering, da den ikke virker korrekt endnu :)
 
D

DeletedUser88

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
når øv have ellers glædet mig til den alliance chat der men så må vi jo bare vente :p

Liam kan du sige os hvornår der måske er tale om den kommer på banen?
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det er noget lort med den kode man skal skrive hvis man sender
fælles mail, ofte kan man ikke læse dem, så skal man forsøge
2-3 gange. I det mindste sletter den ikke mailen hvis man fejler
et par gange...
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
InnoGames fik fixet fejlen ved chatten og er nu klar til at implementere den. Derfor vil der være en kort nederid i løbet af i dag.

OBS. Dette er en beta version af chatten.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
logge ind

Hej

Er opdateringen sket.

Jeg får en fejlmeddelelse når jeg prøver at logge ind.

Fejlen er "Der opstod en intern fejl. Prøv igen senere."


-----------------

Jeg kan logge ind nu

Castra
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
og der er sket flere bug på alfa serveren nu!

med Simulator og offenliggørelser af spion/kamp rapportter!
 
D

DeletedUser181

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
sur opstød

og her må jeg lige komme med et surt opstød...hvordan kan man få sig selv til at lave en opdatering når der er flest personer på serveren hvorfor gør man det ikke om natten hvor der ikke er ret mange der spiller....???

nu er jeg selv admin på et andet server spil og der er folkene bag da så kloge at de opdater om natten så de genere mindst muligt....?????
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
og der er sket flere bug på alfa serveren nu!

med Simulator og offenliggørelser af spion/kamp rapportter!

Du bliver da nødt til at beskrive hvad fejlnene består i - ellers nytter det da intet? :)

og her må jeg lige komme med et surt opstød...hvordan kan man få sig selv til at lave en opdatering når der er flest personer på serveren hvorfor gør man det ikke om natten hvor der ikke er ret mange der spiller....???

nu er jeg selv admin på et andet server spil og der er folkene bag da så kloge at de opdater om natten så de genere mindst muligt....?????

De arbejder ikke om natten, og de opdatere kun mens de er på kontoret, så de kan se om alt går som det skal.
 
D

DeletedUser181

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Du bliver da nødt til at beskrive hvad fejlnene består i - ellers nytter det da intet? :)



De arbejder ikke om natten, og de opdatere kun mens de er på kontoret, så de kan se om alt går som det skal.



På kontoret det er godt nok den dårligste undskyldning jeg har hørt længe klokken var 1730 da opdateringerne begyndte og hvis de skal følge hvordan det går så bliver det næsten nat arbejde....altså prøv nu at vis os bruger lidt hensyn det er trods alt os der betaler deres løn og vi spiller efter vi er kommet fra kontoret og det er kl 1630 og derefter så hvis opdateringerne havde lagt om natten eller måske om formiddagen hvor der ikke er nogen hjemme alligevel og dem der har ferie ikke er stået op endnu...
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hvor er den Alliance chat?
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
På kontoret det er godt nok den dårligste undskyldning jeg har hørt længe klokken var 1730 da opdateringerne begyndte og hvis de skal følge hvordan det går så bliver det næsten nat arbejde....altså prøv nu at vis os bruger lidt hensyn det er trods alt os der betaler deres løn og vi spiller efter vi er kommet fra kontoret og det er kl 1630 og derefter så hvis opdateringerne havde lagt om natten eller måske om formiddagen hvor der ikke er nogen hjemme alligevel og dem der har ferie ikke er stået op endnu...

Skam ingen undskyldning, det er deres ord.
Denne opdatering havde de bakset med hele dagen, og da de havde fixet problemerne lavet de en opdatering. Så de var stadig på kontoret, hvor de derefter tjekkede de versioner opdateringen blev lagt ud på. :)

Hvor er den Alliance chat?
Stadig fejl. Den blev kun sat ind på 4 Tyske verdener, den kunne ikke på andre - så den lader endnu vente på sig :)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Nåå okay, så misforstod jeg! :eek:)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Opdatering omkring chatten

Der volder stadig problemer, og ville kun indsætte på 4 tyske verdener. De opdatere dag for dag flere og flere verdener. Chatten ser bare ud til, ikke at være helt let og arbejde med, så den kommer ikke til Danmark lige i øjeblikket. De fortsætter arbejdet på mandag, hvor der vil komme yderlige info :)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Kan da godt fixe jeres alliance en chat hvis i er intra kan i skrive en mail til mig og jeg vil hjælpe jer med at opsætte jeres egen chat uden downloads bare i browser vindue
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Kan da godt fixe jeres alliance en chat hvis i er intra kan i skrive en mail til mig og jeg vil hjælpe jer med at opsætte jeres egen chat uden downloads bare i browser vindue

Det er ikke en sådanne chat, de er ved at implementere :)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
altså den debste form for chat ville da helt klart være at oprette jeres egen mIRC server tror ikke du finder noget bedre end det
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Ville da være klart en fordel at bruge det så kunne alle admins have en channel kaldet #Grepolis som så alle kunne joine og snakke om spillet og hver alliance kunne have deres egen channels 1 for ledere 1 for members og 1 som alle andre ville kunne joine hvis de ville snakke med nogen fra den ally
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Og hvor meget plads vil det fylde på deres server med alle de verdner
de har?
 
Top