• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Version 1.13

D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Funktioner/Ændringer
  • Det er nu muligt, at afbryde overtagelser, hvis byen har skiftet ejer i mellemtiden
  • Links til byer, spillere og alliancer har fået BBkode ikoner
  • Titler i titles in overviews was changed
  • Nye ikoner for "spring over", "pause" og "spol tilbage" i rapporter
  • Hulen viser de 10 sidste spionager
  • Med Forvalteren får du nu også en notesblok
  • Bygningsoversigten har et nyt design
  • Det er nu muligt at offentliggøre rapporter
  • Byer kan grupperes

Spillet:
  • Morale aktiveret/deaktiveret afhængigt af indstillingerne
  • Enheder sendt til en spøgelsesby, vil dø efterhånden som byen nedgraderes

Fejlrettelser:
  • Befolkningstallet ved bygninger var udregnet forkert
  • Det er nu muligt, at se hvornår guddommelige kræfter udløber på ens byer
  • Byer var ikke altid vist korrekt i Dropdown menuen
  • Bynavne er sat ind i rapporter for guddommelige kræfter
  • Forsvareren kan ikke se, hvis angriberen bruger Oprør
  • Det er ikke længere muligt, at støtte en by med andre mytiske enheder, end dem man selv har
  • Bynavne ved et oprør, vil blive halveret hvis det er for langt
  • Gunst blev nulstillet efter skift af guder
  • Når en spiller prøvede at kolonisere en landby, blev kapaciteten vist forkert
  • Det er ikke længere muligt, at udspionere spillere, der er i ferietilstand
  • Rapport animationer viser nu også milits
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Begge verdener vil blive opdateret Onsdag d. 26/5.
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
WAUW....

Der er virkelig nogle gode opdateringer i blandt.
Lækkert.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Specielt den med Notesblok:D
Det er lige havd man har brug for nogle gange når man skal lave guides osv.:Smile:
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det er nu muligt, at afbryde overtagelser, hvis byen har skiftet ejer i mellemtiden


Jeg skal lige forstå det her punkt rigtigt.

Hvis vi er indenfor de 24 timer, som en overtagelse tager, kan et angreb fra en anden spiller så afbryde overtagelsen?

Hvis det er rigtigt, hvad så hvis nogle vil sende hjælp til angriberen indenfor de 24 timer?

Eller sker afbrydelsen af overtagelsen, inden angriberen lander i byen?
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Tror det er sådan at hvis man har sendt en koloni skib imod en by og byen så bliver overtaget IMENS ens koloni skib er på vej derhen kan man afbryde overtagelsen, så skibet vender hjem igen:)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
aha, ja, se det var jo en tredie fortolkning. Altså er punktet ikke godt nok beskrevet, når der er så mange tolkninger om, hvad det betyder.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
For mig var der kun 1 mulighed....
Da byen ikke kan skifte ejer imens man er IGANG med at overtage byen UDEN at ens hær og koloniskib dør... og hvis det sker kan man jo ikke "afbryde" overtagelsen;)
Så det kan jo kun være på vejen derhen overtagelsen kan afbryde:confused:)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hvis det er "på vejen" man kan afbryde koloniskibet, er det en meget dårlig opdatering som store og erfarne spiller kan tage i brug. Man ville jo kunne fake og så afbryde i sidste øjeblik?
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Raiss der stod at man kunne afbryde hvis byen blev overtaget af en anden imens;)
Men hvis det bare er at man kan afbryde når som helst, så kan jeg godt se det ikke vil være en god opdatering:S
(medmindre man er en stor spiller selvfølgelig xD)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
jeg kan nu ikke se punktet er så enkelt, som du giver udtryk for. Prøv at nærlæs det. Der står det kun kan lade sig gøre, hvis byen har skiftet ejer i mellemtiden. Hvordan kan byen have skiftet ejer i mellemtiden, mens du selv er på vej, og hvordan ved du, at en anden er ved at erobre byen, men havde sendt sit skib afsted måske 1 time før dig, og altså lige har overtaget når du er på vej.

Jeg synes ærlig talt, det er noget rod, for at sige det på rent dansk:)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Lige på det punkt må jeg desværre give Helene ret. Misforståelser og dårlig koordinering er en del af gamet!

Jeg synes nu det er en dum opdatering. Men det synes jeg måske kun fordi vi i GrepoHugs er gode til at smadre andre koloniskibe som ikke var meningen :p
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
som jeg læser punkt 1 (Det er nu muligt, at afbryde overtagelser, hvis byen har skiftet ejer i mellemtiden)

er at hvis eks. spiller A har sent sit koloniskib afsted mod spiller B, og er begyndt at erobre byen, og så når de 24 timer er gået så overtager spiller B.
men i mellem tiden så har spiller C sendt et koloniskib afsted mod spiller A, og eks. lige før hans koloniskib lander ser at det er spiller B som ejer byen.
og så har spiller C nu mulighed for at trække sit erobringsangreb tilbage.

men ved selvfølgelig ikke om det er det er meningen med det (eller om man også kan trække sit angreb tilbage selv om byen ikke skifter ejer)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det er præcis sådan jeg også forstår det, Run, men du må da indrømme det er temmelig forvirrende, og vil blive svært at forklare nye spillere, når vi andre selv kan have svært ved at have forstået det rigtigt:)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Sådan som jeg har fået det forklaret:

Hvis Spiller A sender koloniskibe mod en by og lander kl. 14:30 og Spiller B har sendt mod samme by og skibet ville først lande 16:00. Så kan spiller B afbryde angrebet og trække sin kolonisering tilbage.

Det betyder, at Afbryd knappen kan bruges i mere end de 10 minutter der ellers er tilgængelig.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hvis det er rigtig, så vil jeg da give Raiss ret. Man ville jo kunne sende 1 koloniskib afsted, også lige inden trække det, bare så ham det nu var, havde bedt om hjælp og diverse ting :)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det store spørgsmål lyder så om man kun kan afbryde HVIS byen rent faktisk bliver taget af en anden, eller om man bare kan fake og udnytte muligheden?
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Sproget i spillet vil blive opdateret i morgen :)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Kan du tage et screenshot af det? - Jeg synes nemlig ikke jeg kan se noget tysk :)
 
Top