• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Version 1.10

D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Funktioner/ændringer
  • Byoversigt: Sorter byer ved navn.
  • Handel: Sorter tilbud efter afstand.
  • Efter oprettelse af tilbud i markedet, opdateres de nuværende råstoffer i byen.
  • Kort: Koordinat sættet vil blive flyttet.

Spillet:
  • For overtagelse skal der vindes både på land og havet:
    • -> Du skal mindst sende et angrebs skib og tropper sammen med koloni skibet for at vinde.
  • Spillere kan ikke længere sende tropper til en udelukket spiller.
  • Implementeret maksimums distance for koloniskibe (48 timer)

Bugfixe:confused:
  • Forkert medlemstal i alliancen. (grundet slettede spillere)
  • Byliste virkede ikke mens man blev koloniseret.
  • alliance forum: Man bliver nu i den nuværende by, ved klik på profillink.
  • Viser natbonus korrekt ved angreb.
  • bygningsoversigt: Nedrivelse virkede ikke ordentligt.
  • Viser nu alle indkommende kommandoer mens man bliver koloniseret.
  • layout fix for bygninger og handelsoversigt i IE7/FF3.0/Opera.
  • teamside: Layout er rettet.
  • Andre små rettelser...
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Denne opdatering er fastsat til Tirsdag. Der kan derfor forekomme et par minutters nede tid :)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Sig mig... Blir det nu endnu svære at erobre?
Er det meningen vi kun skal have vores egen by i det her spil.
Syntes altså det er lidt vildt hvor meget der skal til inden man kan overtage en ny by.

Godt nok er nr. 2 by gratis, men med alt det man skal have for at få den vil jo tage lang tid og det jo ik alle der kan spille lige meget hver dag.

Er det bare mig eller? er sku bange for folk hurtigt falder fra når de kun har deres ene by i så lang tid og kun kan smadre tropper uden nogen anden gevinst.
 
D

DeletedUser13

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
man skal have noget tålmodighed i disse spil ellers kommer man ikke langt
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg er enig med Seekhunt. Det tager ganske enkelt for lang tid. Og det er en skam, da spillet er så meget mere udviklet end mange andre spil, og man kan lave så mange ting.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Sig mig... Blir det nu endnu svære at erobre?
Er det meningen vi kun skal have vores egen by i det her spil.
Syntes altså det er lidt vildt hvor meget der skal til inden man kan overtage en ny by.

Godt nok er nr. 2 by gratis, men med alt det man skal have for at få den vil jo tage lang tid og det jo ik alle der kan spille lige meget hver dag.

Er det bare mig eller? er sku bange for folk hurtigt falder fra når de kun har deres ene by i så lang tid og kun kan smadre tropper uden nogen anden gevinst.

Det bliver da ikke sværere?
Du skal bare VINDE angrebet før du kan overtage en andens landsby. Og dette skal ske både til havs og til lands.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
jo men altså at man skal have både med sig. så at sige mere end man måske selv ville vælge. Bare at det kræves og ikke noget man selv bestemmer. Vil jo selvfølgelig nok tage nogle med til at beskytte koloni skibet. men ja bare i det store billed.


og ellers kan man få at vide nogen steder hvad de "små rettelser" indebære?
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Nej det tager da overhovedet ikke længere tid end før...
Det bliver bare gjort lidt mere realistisk...
Selvfølgelig skal man vinde BÅDE hav og land krigen, før man kan overtage byen;)

Og det tager altså ikke, så lang tid at kunne overtage en by...
Efter man har den første by, så kan man lyn hurtigt blive klar til by nummer 3... hvis man altså har kultur point nok.
Så problemet ligger langt mere i at have nok kultur point hele tiden til at kunne overtage byer;)
Ikke i at det tager for lang tid før koloni skib er bygget og alt det der:p

EDIT: Og Seekhunt, tror bare de små rettelser er sådan nogle som oversættelses fejl osv:)
Ikke noget af større betydning.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
wee mere brok.

Øh hvad er der lige sket med teksten hos guderne og deres ting de gør. Hvorfor er den tekst blevet lavet om?

på min gud jeg har "Hera" er de 2 midterste funktioner og deres tekst blevet slettet nu og i stedet står der bare "false" så man ik ved hvad de funktioner gør. Syntes altså ik at innogames er særlig gode med det her spil. Syntes godt nok der mangler en del ting i spillet + andet alm. som burde fungere fra starten.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
wee mere brok.

Øh hvad er der lige sket med teksten hos guderne og deres ting de gør. Hvorfor er den tekst blevet lavet om?

på min gud jeg har "Hera" er de 2 midterste funktioner og deres tekst blevet slettet nu og i stedet står der bare "false" så man ik ved hvad de funktioner gør. Syntes altså ik at innogames er særlig gode med det her spil. Syntes godt nok der mangler en del ting i spillet + andet alm. som burde fungere fra starten.

Står det sådan stadig? :)
 
D

DeletedUser13

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
jeg har lige kikket og der står det samme med mig (jeg har også hera)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg har også det samme problem...
Og det er kun med Hera... ikke nogen af den andre guder.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
hvad mener du liamaird? før den her opdatering stod der hvad de 2 funktioner gjorde.
hvis det var det du hentød til. Det kun efter den her opdatering det blev slettet. hvor det eneste der så står er "false"
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg har opdaget hvad der er galt og har sendt det til InnoGames :)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
smukt. taarrk :-D
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
nu med den nye opdatering her og man skal have "et angrebsskib" med sit koloniskib. Hvad definere så et angrebs skib ? bare et af skibene der har flere point i angreb end forsvar ? og skal man have tropper med til vands hvis man vil erobre en by på sin egen ø ?
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
nu med den nye opdatering her og man skal have "et angrebsskib" med sit koloniskib. Hvad definere så et angrebs skib ? bare et af skibene der har flere point i angreb end forsvar ? og skal man have tropper med til vands hvis man vil erobre en by på sin egen ø ?

Et angrebsskib er alt andet end transport- og koloniskibe.

Du kan ikke bruge et koloniskib til at erobre byer på egen ø. ;) Det hedder "Erobring" og kan udforskes. Et koloniskib kan kun bruges til at grundlægge nye byer på de grå flag.

Tropper skal sendes med i et transportskib.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
NÅH??? der blev jeg da lige forvirret. hvordan skal og kan jeg så "erobre" en by der f.eks. ligger på min egen ø ?
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
NÅH??? der blev jeg da lige forvirret. hvordan skal og kan jeg så "erobre" en by der f.eks. ligger på min egen ø ?

Beklager, måden de forklarer tingene på er lidt elendigt. Hvis byer skal erobres, skal der godt nok bruges et koloniskib. Det skal så have både vand- og landtropper med for at beskytte koloniskibet.

Evt. måde at gøre det på:

Angrib byen med dine landtropper og rens den for fjentlig hær.
Når byen er tom, send da koloniskib med beskyttelse og hær til at nedkæmpe eventuel resterende modstand (modstand vil være der selvom byen er tom for tropper).

http://wiki.dk.grepolis.com/wiki/Kamp_system#Erobre_by
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
he ok. kunne heller ik se hvordan man skulle kunne uden skibet. Men ja ikke alt er lige læseligt i hjælpen ;-)
 
Top