• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Verdner / Hastighed

D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hvorfor kan man ikke se det samme her som i WIKI og på grepolis hjemmeside,
Jeg kan kun som ny spiller vælge mellem 4 verdener. Selvom der er over 10 verdener.
Kan heller ikke finde en korrekt oversigt over hastigheder på de forskellige verdener.

Denne hænger i den grad ikke sammen med virkeligheden: http://wiki.dk.grepolis.com/wiki/Verdener. Bla. hvor fanden er hyperborea, nu og mu??? Bare for at nævne nogen.

Jeg vil bare have en KOMPLET oversigt over ALLE verdner og deres hastighed. For den jeg spiller er sgu for langsom.

Så er der denne side: http://dk.grepolis.com/start?action=select_new_world. Hver er resten henne???? Inkl.den jeg spiller

Og hvordan sletter jeg de verdener jeg har nu??? Så jeg kan brugen den mail jeg bruger nu??
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser958

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
- Der er ikke over 10 verdener, en række verdener er vundet og afsluttet.
- Vi har længe ikke haft en wiki-mod (vi søger stadig og der kan stadig sendes ansøgning, hvis der skulle sidde en med interessen!), så desværre har vi ikke haft muligheden for at holde wikien så opdateret som vi kunne ønske. Verdens infoen er opdateret nu og du kan se den info du søger.
- Du kan kun se verdener du kan vælge at starte på i den oversigt du henviser til. Det betyder du derfor ikke vil se lukkede verdener og verdener du allerede spiller på.

- Hvis du vil slette din bruger helt for at oprette en ny, så kontakt support via ticket og vi vejleder dig. Hvis du blot vil starte forfra på en verden kan du benytte dig af "Start forfra" funktionen du finder i indstillingerne. Hvis du vil stoppe på en eller flere verdener, kan du benytte dig af "Slet konto" funktionen du også finder under indstillingerne.


Og som en sidebemærkning til dig. Du vil have langt nemmere ved at få hjælp fra dine medspillere..og os..herinde hvis du henvender dig i en høflig og venlig tone ^^
 
Top