• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Undskyldning for fejl i Eventet.

Aladin

CM
Grepolis Team
Admin
Moderator
Manager
På InnoGames vegne vil jeg gerne sige Undskyld

Der sneg sig desværre nogle fejl ind i starten af Eventet.

Vi skulle have haft et Event uden Mytiske enheder, hvoraf kun 3 Markeder, skulle have haft Mytiske enheder, som en test, for at se hvordan deres indvirkning påvirker spillet, frem for et event uden Mytiske enheder.

Men skæbnen ville det omvendt, og de 3 markeder der skulle have haft dem, fik dem ikke og de markeder der ikke skulle have dem, fik dem.
Dette skyldtes en fejl i deres opdatering,der kom 1 timer efter at Eventet var startet, uden Mytiske enheder, der skulle fikse en "lille" fejl ved Potteskårs Butikken, men som fik et langt langt større indvirkning end planlagt.
  • De første 4 dage af Eventet, gav ingen beskeder om rangliste placering.
  • Ingen af dem der landede på 1. pladsen i Eventet, fik deres belønninger/Medaljer.
  • Og så var der de Mytiske enheder, vi ikke skulle have haft.

Men dette blev rettet, om end lidt forsinket, da vi ramlede ind i Helligdage, hvor alle var hjemme ved deres familier.
Dog beholdte vi de Mytiske Enheder, da vi ikke længere ønskede at fjerne dem.
Årsagen til at vi beholdte dem, er at i samme øjeblik at "Nogle" spillere så de var der, så købte de Sten/Potteskår for at få fat i de mytiske enheder.
At fjerne dem igen, ville give større problemer, da det drejer sig om en hel del markeder.
Istedet er der kun 3 markeder, der skulle have haft dem, og som i 1 time havde dem,og som mistede dem efter opdateringen.


Da alle har fået det de skal have, om end, lidt forsinket, så er der ikke planlagt en erstatning.
Ingen Guld, eller en eller anden belønning er planlagt.

Det eneste vi kan, er at sige Undskyld for at det skete.

Personligt syntes jeg det er dybt pinligt, og aldrig burde være sket.
Kan forestille mig at nogle af udviklerne føler det samme.

Så hermed Grepolis Teamets Undskyldning for fejlene i Eventet.

Med venlig Hilsen
Grepolis Teamet.
0145.gif
 
Top