• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Tudefjæs overfor DiS

Status
Ikke åben for yderligere svar.
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Så kom dagen drenge og piger som man kunne læse i beta tråden der snød alle spillere i AB jo satme så svedet drev ned af dem.


Anonym i dag kl. 07.40
Jeg håber da ved gud ikke du har lige så svært ved at klare dig i livet, som du har i et spil. Eller er du bare opvokset med snydekoder og cheats, så du nu tror at fairplay er noget fra gamle dage? Det er da så latterligt og øde læggende for spillet (ale spil) det du har gang i, sammen med nogen af dine "venner" i Discrucio. Og er troede jeg at i kunne spille spilet, og så kan i kun klare jer ved hjælp "udefra". Boots bruger i vel også?

Ja jeg var ikke i AB den gang men nu kan jeg da se at jeg snyder på Gamma.

Bare som hjælp her er nogen af de snyder koder for at aktivire snyde koder tryk på TAB knappen og skriv følgende

JegTuderFordiJegErBagUd = evigt liv

SikkeLangsomJegEr = alle våben

HovDerDødeMineFyr = usynlighed

Good luck med det alle sammen :)

Dipz
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Vil lige pointere, at ligemeget hvor meget folk siger, at der findes snydekoder, SÅ FINDES DER INGEN!
For at rode med ens råstofproduktion så det virkelig ændres i databasen og, at man kan bruge dette, skal man ind og hacke databasen, ændre hele strukturen for ens eget profil. Det ville ikke blot skabe uligevægt i spillet men også nedbrud i serveren plus en arrestordre på den pågældende spiller ;)

OBS! DER FINDES INGEN SNYDEKODER :)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Anonym2 i dag kl. 12.48
Hej Dipz0r

Ved du snyder i dette spil. Der er ting du ved om forskellige alliancer som kun er muligt med snyd.

Så hvordan ser du situationen? Skal jeg melde dig direkte til innogames - forbi forskellige supportere eller har du en rigtig god forklaring?
For så trækker jeg self mine beskyldninger tilbage.
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Vil lige pointere, at ligemeget hvor meget folk siger, at der findes snydekoder, SÅ FINDES DER INGEN!
For at rode med ens råstofproduktion så det virkelig ændres i databasen og, at man kan bruge dette, skal man ind og hacke databasen, ændre hele strukturen for ens eget profil. Det ville ikke blot skabe uligevægt i spillet men også nedbrud i serveren plus en arrestordre på den pågældende spiller ;)

OBS! DER FINDES INGEN SNYDEKODER :)


hmm de koder var mere som en joke :p

men nu er der sku 2 spillere der mener jeg bruger koder :(
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Virker ikke til folk er meget for at tude på den her server, udover i private pms. Men vil gerne tude over ingen angriber mig mere! Ikke siden Hermes Bud genstartede og opløste alliancen, men de havde da modet, til vi gik på dem for alvor, når nu de havde bygget Deres 5k+ byer til os. Har mistet første pladsen i forsvar for længe siden, har ingen sølv i hulen eller forsvar (helt ærligt). Så angrib mig nu for pokker!!
Ros til Olympen for at sende et angreb hver 2-3. dag, godt nok ikke mere end en zeus vrede og millits kan klare, men det KP så tak.
Ja jeg meget online men selv Hermes bud havde held til rydde par offensive byer et par gange mens jeg var på druk, så I kan godt ;)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
haha, morsom læsning;)

Dipz, de kan bare ikke klare, du er så skide god:) Det kan være de er pissed over dit sprog, og det har jeg sørme også været, men en god spiller er du, og det kan man ikke tage fra dig;)

Bed dem om at tørre deres øjne og giv dem en kiks;)

Muuh, Jeg føler med dig, ven. Det er sååå kedeligt, når der ikke er action og ingen gider angribe en. Sådan har jeg det på alfa. Ingen tør simpelthen.Øv, øv og atter øv..

Så jeg må konstant ud med snøren og selv angribe, for at skabe lidt spænding. haha
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hehe ja jeg har lidt svært ved at sige tingene på en måde som folk kan holde til :p

men nogen gange så det altså os bare fuck altså :D

og ja du ved jo lidt om det du var jo med i snakkene både på forum og skype var jo dig jeg fik de koder af i sin tid c^^)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Nåe, ja, de koder, dem husker jeg tydeligt. Det er jo noget alle dygtige spillere kan, og giver til hinanden. Haha ^^
 
Status
Ikke åben for yderligere svar.
Top