• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Top5 er ikke guder!

D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg vil bevise alle gamma spillerne at top 5 ikke er guder,jeg vil gøre alt jeg kan for at overtage en af jeres byer.Og hvis jeg kan så kan alle andre osse.

Nu har jeg mistet nok byer og magter ikke glo på flere Disko tøsser på min ø,gå væk gå væk!. :pro:

(P) Equitso Næstkommanderende for Heavens Angels. (P)


-Ved godt ikke alle mener i ER guder,men nogengange føles det fandme sådan når man ihærdigt prøver at lave oprør :Smile: -
 

Hell-Hawk

Member
Brugere
Tror sku det bliver svært, du har jo garanteret mere deff end du har off, hvis du overhoved har noget off af gøre godt med.
Men du er da velkommen til af besøge mig, kan give dig et hint, Har 3 deff byer, regn selv resten ud
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hell-Hawk du jo ikke på top 5,men 28rang. Men skal nok se hvad jeg kan besøge dig med efter jeg lige er igang med at tæske på charlotte.


Ahh du er leder i disko tøserne,Det vil være mig en ære at sende alt jeg har imod dig. :Smile:
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser148

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
held og lykke

Spændende ide og kamp du vil begive dig ud i.

Held og lykke og godt at se der endelig er en spiller der tør tage kampen lidt op med de store Disko spillere.

Du skal vist være heldig og (god) at ramme en af de 5 spillere på et tidspunkt hvor de nærmest ikke er på, hvis du skal have bare en lille chance for at tage en by. Hvis der kommer hjælp frem vil jeg ikke tro du har nogle som helst chancer.


At de er guder, de har da bare spillet fra start og har fundet en god alliance. Også har de selv leveret et meget stort stykke arbejde. De gode det er de helt sikkert. (mange kan vel ligge i top efter så lang tid, hvis de for den nødvendige alliance, og de så lærer spillet)


Vil da sige, godt du endelig vil prøve. For i har da fået et par chancer til at lave et stort angreb mod os, men i har da aldrig turde gøre det. Da chancen har været der


Held og lykke (håber da næsten det vil lykkes for dig)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
haha hørte lige om det. og jeg sidder sku stadig og griner lidt af det her indlæg, equitso.

men fedt at der er en der begynder og skrive lidt herinde på forum igen, det er vi mange der savner ;)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Igår fik jeg ram på en af charlottes byer,tæsket den i bund fra om morgenen.Men havde ikke så mange tropper,så kom der oprør i hendes by,og på fase 2 havde jeg næsten ingen tropper tilbage.Og hun havde selv mange i sin by. :) Men har tænkt mig det skulle gå ud over Hell-hawk næste gang,nu har jeg prøvet charlotte uden held. Eller måske skulle jeg forsøge på snakebite.

Ja Cawboy det skægt at jeg netop vælger at angribe folk med mere end dobbelt så mange byer som mig selv ;)
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser854

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
hvorfor er det altid de største spillere der bliver angrebet, angrib nu mig lidt.

hilsen esset/shrekken
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Ser ud til mange af jer fra disko tøsserne keder jer og intet har at lave,lad mig give jer et forslag så.Eller rettere sagt et spørgsmål,er der virkelig ingen fra jeres alliance som TØR at overtage mine Fødebyer?.Nu har i jo så mange byer,og hvis i alligevel keder jer så er der jo noget at lave der. ;-)



P.S Hvad er egentlig grunden til i skiftet navnet fra Discrucio?.
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser148

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Vi har da lige været igang med en lille aktion på jer, var det ikke nok. Bare fordi du ikke blev angrebet, du kan bare vælge at have byer på de rigtige øer.

Før eller siden skal vi da nok komme og besøge dig er jeg sikker på, og når det sker mister du jo os de byer vi planlægger og tage.
Men tror da ikke vi gider angribe fordi du siger vi skal. Og om du mister 5 byer så for du sikkert bare nok kill point til de 5 byer du mister og 5 yderligere. Så ingen grund til at angribe folk der er klar på man angriber. Så vel derfor du vil have besøg.


Ved ikke lige hvad den direkte grund var til navneskiftet. Var ikke i spillet da det blev gjordt.
Men i har da altid kaldt os Disko Tøserne, så var måske nogle der synes det var på tide at skifte væk fra den oprindelige navn. Også til det folk altid har sagt
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg siger ikke i SKAL angribe mig? :) jeg har skam været klar siden dengang jeg havde 12 byer,og blev angrebet voldsomt af jer da i hed Discrucio.Jeg mistede en enkelt by dengang og modstod mere end 80% af jeres angreb uden jeg tilkaldte hjælp fra alliancen.Men behøver det være rigtigt at for man skal få lidt sjovt må man poste herinde at man angriber jer og jeres ledere? puuha. Ser godt nok ikke meget til jer udover når jeg har samlet mænd nok til at kunne provokere jer,virker som om jeg konstant bliver nød til at ligge og angribe jer før i rører på jer.Og grundet til i ikke gider angribe eller overtage mig er jo klart fordi jeg ligger mere end 50 T fra jer.Men det beviser jo osse min plan om at rykke mig længere ud i vandet for at kunne få jer væk,at jeg kunne overleve på den måde.

Lad mig sige det sådan her: Der VAR engang præstere mere off mod mig end hvad i kan nu,jeg er sku skuffet over at folk med så store kræfter kun kan sende få fyrskibe imod mig.Jeg gider ikke engang tjekke de byer i angriber mig på,det for kedeligt for jeg ved i jo kun angriber med fyrskibe alligevel.Hvad skal jeg bruge det til udover at kigge på de skibe som sejler forbi mine byer. :-D
Man kan kalde mig jaloux,i bruger squ for meget tid på de andre medlemmere i H.A ;-D føler mig snydt nu hvor jeg truer top 5 Haha.Skal nok få jer på et tidspunkt bare vent ;)
 
D

DeletedUser148

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hvis du lå noget tættere på er jeg da sikker på vi nok skulle besøge dig noget mere, men du har jo selv valgt at ligge langt væk så må du jo os forvente vi ikke gider bruge tid på dig.
Det kunne da være i en nær fremtid, vi kunne bruge lidt tid på dig. Hvis der er stemning for det.
Så du bliver glad og ser vi ikke har glemt dig helt, i den sidste tid har vi jo bare taget byer fra jer som havde en betydning for os i godt placeret område.
Hvis du fik en by tættere på os, skulle vi nok komme frem og besøge dig.

Det ikke sikkert top 5 læser hvad der bliver skrevet herinde, så ikke sikkert de har set lille dig.
Kan os være de ikke føler sig truet, når det er sådan en lille spiller der vil udfordre dem.

Vil tro det lidt for sent du vil vise noget. Du ikke lige den spiller man frygter mest
Hvis du havde nogle flere byer kunne det måske være vi ville tage det bare lidt seriøst.


Men da godt du skriver herinde, har da manglet aktivitet. Så nu kom der da lidt
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg har skam rigeligt med byer som er tæt på jer.Ligger omtrendt lige i bunken,det faktisk jer som ligger lige op af mine byer. Galba og charlotte er dem som næsten krammer mine byer.Haha de føler sig ikke truet? :-D så skulle du havde set det deff charlotte måtte kaste i sin by da jeg lavede oprør.Det aldrig for sent at vise noget,og er man ikke frygtet,så kan man blive det.Og ikke tage det seriøst? det så ellers ikke sådan ud da jeg så hvad charlotte havde i sin by.Ved godt det ikke var det helt store,men selvom jeg har langt mindre byer end hende så måtte hun alligevel pumpe sin by op med deff,så jeg ikke kunne overtage den.Hvis ikke det er frygt så ved jeg ikke hvad man kalder det :) Ja giver dig helt ret,har ikke været ret meget aktivitet herinde.
 
D

DeletedUser148

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Kan godt se du alligevel har en del byer hvor vi os har.
Så det måske bare det område vi skal til at bevæge os mere ind i, så vi kan få lidt kampe med dig og andre.

Hvis der bliver startet oprør i ens by, beder man da altid om hjælp. Så man da sikker på ikke at miste, ved ikke at bede om hjælp kan da være lidt farligt hvis man har langt til sine byer. Så da altid godt at være så sikker som mulig.

Rigtigt aldrig for sent at vise noget. Kunne da være godt hvis der os var andre i din alliance der os kom frem og gjorde lidt modstand.

Kan være vi os snart vil prøve at besøge dig, eller bare de øer du har byer på. Så kan du os få lidt modstand, så det ikke bare er dig der altid sender på os.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
tja,jeg har aldrig rigtig oplevet jer som modstand.Har været et par gange hvor jeg ikke har været på i flere dage hvor der blev snuppet nogle af mine byer,uheldigvis.

Ja man beder om hjælp hvis man ved med sikkerhed at man ikke kan klare oprøret.Tror der er maks 2 gange hvor jeg har postet oprør på H.A´s forum :) . Men ellers ja sandt nok det kan være farligt.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Kunne da være godt hvis der os var andre i din alliance der os kom frem og gjorde lidt modstand.
.

Kunne være mere rart hvis hele gamma gjorde det. :) Jeg kan huske engang hvor at der var mægtige store planer om at ( daværende Discrucio ) skulle have bank en gang for alle.Vi var flere alliancer der var med på planen,og det ville havde været alle tiders angreb hvis........ Hvis bare ham jobofun ikke havde (rent sagt ) fucked alt op.Hele filmen knækkede fuldkommen da jobofun begyndte og tro han var kejser og det hele.
 
D

DeletedUser148

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hvis ikke du har oplevet os som modstand, så har vi nok heller ikke oplevet dig som den store modstand og farlige spiller.
For så jeg da sikker på du havde set mere til os.


Ja men sker nok ikke, forsent i har fået jeres chancer til det. Men i har da ikke turde/sagt nej hver gang i fik tilbuddet (ihvertfald her de sidste måneder)

Der er altid 1 spiller der skal ødelægge alt for andre.
Ærgerligt det ikke blev til noget så, hvis i havde noget stort igang.
Jeg kender (desværre) kun til alt den kamp der var de 3-5 første måneder af gamma verdenen. (og det meget længe siden nu)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg er vel nok den eneste på hele gamma der tænker sådan her. 1 mod 32,det lyder som noget der kommer til at tage mig noget tid det her.Nej i har squ ikke set meget til mig eller set mig som farlig eller nogen form for modstand,det jo tæmlig klart i ikke gør det.Ville jeg heller ikke gøre hvis en med f.eks 10 byer lå og sagde han/hun ville overtage mig :-D Ja mange ting er lidt for sent nu,man kan kun håbe og så kæmpe for det.Hvilket jeg gør pænt tydeligt ved at poste her på forum som ene mand med stolthed for sine drømme ;-)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Mit bevis skal repræsentere H.A´s styrke!
 
Top