• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

The Republik søger krigere

D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Til alle gæve gutter og gutinder.

Skulle du sidde og kede dig jævnt i det her spil og tænke, der sker sku' aldrig noget, og nu har jeg 3,4,5 byer, men keder mig gevaldigt, så er The Republik stedet, hvor du kan få afløb for din opsparede energi.

Vi har kampe, hver dag, og erobrer nye byer hver dag. Det går temmelig heftigt for sig, men vi keder os i det mindste ikke.

Kan du genkende dig selv i den her beskrivelse og har du min. 3 byer og min. 21000p, så vil vi gerne høre fra dig.:Smile:
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hej The Republik.. er det vigtigt at man har 9000p og 2 3 4 byer, hvis det nu er at det går rigtigh stærkt med at bygge sig op og det ville jo gå indnu hurtiger hvis man havde en stærk alliance bag sig?? jeg er lidt ny..
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
haha. Det er flot Kongernes Konge, men du er nok lige lille nok til os. Men med dit gåpåmod, er jeg sikker på du snart vokser dig stor og stærk, og så kommer du bare:)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det er da noget fesen noget at man kun vil have folk som er store allerede men ikke vil hjælpe dem frem usle hippier lyder det lidt som
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det er da noget fesen noget at man kun vil have folk som er store allerede men ikke vil hjælpe dem frem usle hippier lyder det lidt som


Man er bestemt ikke stor når man har 3 byer og 9000 point - men man har vist at man vil lidt mere end bare at snuse til spillet ;)

Utroligt mange stopper med at spille inden de får by nummer 2 af forskellige årsager.

Det kunne da være dejligt med en "børnehave"-alliance hvor de nye kunne få alt den hjælp som det kræves - både til spørgsmål og til lidt ekstra ressourcer.

Der skal jo bare være nogen som har tid og lyst til at styre sådan en alliance - har da selv styret noget lignende i andre spil :Smile:
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det er da noget fesen noget at man kun vil have folk som er store allerede men ikke vil hjælpe dem frem usle hippier lyder det lidt som

Hippier?
Det kan sikkert diskuteres hvad det lyder som - for mig at se lyder det nu ikke så mærkeligt - men hippier?
Det ordvalg må jeg lige bede om en forklaring på, Dipz0r.
Det er lidt svært at følge...
Mig bekendt er hippier sådan nogen med fri og uforpligtende kærlighed til alle, og det her lyder da som sådan ca det diametralt modsatte af hippie-princippet?
(Ja, altså ikke dermed sagt at der lægges op til frit og uforpligtende had til alle heller - hvilket man jo ellers godt kunne sætte næsen op efter i et krigsspil; men bare som i at der ikke er noget gratis ved at være med.)
Mener du Dipz0r, at The Republik er nogen usle hippier, imens du selv er en langt bedre kørende hippie, der mener at alt bør være gratis? :Smile:

X
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Vel bare generelt folk som er usle og ikke vil hjælpe til ;)

Sådan ser jeg hippier dit syn kan måske være anderledes ingen ide også uden betydning for denne sammenhæng,

Mener bare fik jeg ikke hjælp af folk til hvordan man gør og sådan ville jeg da slet ikke vokse så hurtigt som jeg har gjort derfor burde man tage folk ind give dem en date til at nå et hvis antal point kan de ikke det må man konstatere de ikke her det der er brug for og hive dem væk igen og tage nye ind til prøve.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
ah ok. hippier=nasserøve.
Jeg er med.
Problemet er jo bare at den nye spiller som gerne vil have det hele foræret uden at gøre en indsats til at bevise egen seriøsitet først, er lige præcist det.

I min alliance tager vi heller ingen ind som ikke har mindst lige så mange point som den mindste af os. Derefter er der ingen grænser for folks hjælpsomhed til de små. Men man må sgu lige vise at man gider det her først.
Og altså ikke bare er en våd karklud der gerne vil bæres rundt og have skiftet ble. ^^

X
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Emnet er lukket indtil videre, da TR ikke tager nye medlemmer ind. Vi headhunter selv nu;)
 
Top