• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Tak for kampen!

D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Kære medspillere,

Så er zeta lukket – Murder Ink har vundet. Vi har modtaget medaljen som verdenssejrherre - vindere af Zeta - for at være den første alliance, der har fået bygget 4 vidundere. Om Innogames lukker serveren eller ej er underordnet, for den er afgjort. Jeg vælger at stoppe mens jeg er på toppen – hvad I andre gør, er op til jer… – Men inden jeg smutter helt, vil jeg benytte lejligheden til at takke jer alle for en god kamp. Vi har kæmpet om serveren i over et år, vi har alle brugt rigtig mange timer herinde. Det har været hyggeligt, sjovt, udfordrende og også dræbende kedeligt at sende ressourcer (godt det er overstået..)!

En særlig tak til De Tynde, som i en længere periode var vores allierede. Et strategisk samarbejde, der gav lidt ro på bagsmækken og gav os en god samarbejdspart i forhold til angreb. Da samarbejdet blev opløst, blev I også en værdig modstander, der har gjort spillet sjovere at spille. – Og til sidst hjalp I os med at vinde serveren ved at snuppe en af SOS’s byer på deres zeus ø. Det gav os den tid, vi havde brug for til at færdiggøre de vidundere, der reelt set var kamp om. Så en stor tak for dette…! Her vil jeg rette en særlig tak til Milton, der har planlagt, koordineret og gennemført adskillige angreb i løbet at den seneste tid.

Vores sejr har krævet vilje, tålmodighed og ikke mindst en benhård disciplin i forhold til at sende ressourcer, være online og her til sidst massivt at omlægge til def og fokusere på et effektivt forsvar. - Og det har virket. Der har været spillere som har skiftet side og alliance, men stilen er holdt gennem hele spillet – et fantastisk samarbejde i ledelsen og en engageret og proaktiv alliance. I skal have stor tak, vi havde ikke kunnet gøre det uden jer.

Sons of Sparta fortjener også en særlig tak. I har gennem størstedelen af spillet været vores fælles fjende, det var jer, der i lang tid måttet lægge byer til koordinerede angreb. Vi er glade for, at I ikke slog pjalterne sammen med De Tynde – for så havde slutningen måske nok set anderledes ud.

Også en tak til jer andre – I har lagt byer til vores angreb, nogle af jer har vi samarbejdet med lokalt. Flere af jer har været med til at gøre spillet farverigt og lidt mere inspirerende end det ellers ville have været.

En stor tak for kampen herfra – og god vind videre frem!

Venligst

Nidkjær.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
tak for en god kamp :) og dem der komer i helte verdnen så ses vi der ;)
 
D

DeletedUser975

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Tak For kampen Nidkjær.

Det har været en god kamp med en masse godt spil, jeg kan vist ikke sige dig imod, ang. din analyse af spillet;)

Vi ses forhåbenligt en anden gang...måske som venner istedet som fjender:)

Milton
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
der er so tomt på Zeta (x
 
D

DeletedUser1018

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
takker også selv for kampen :) håber i kunne bruge den lille hjælp der kom fra mig af selv om det har ødelagt meget for mig selv :D

og ja zeta er nærmest død men giver kp :) takker for at jeres fyr byer der stadivæk er fulde de er sku sjove at tømme :)

håber at vi alle ses i helteverdenen og glemmer fortiden og er venner :D
 
D

DeletedUser975

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
takker også selv for kampen :) håber i kunne bruge den lille hjælp der kom fra mig af selv om det har ødelagt meget for mig selv :D

og ja zeta er nærmest død men giver kp :) takker for at jeres fyr byer der stadivæk er fulde de er sku sjove at tømme :)

håber at vi alle ses i helteverdenen og glemmer fortiden og er venner :D

Ja, og det skal du så nok ikke regne med.... jeg er sikker på at her blande man lidt server.. den slags er jeg nemlig!!

Milton:pro:
 
D

DeletedUser1018

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Ja, og det skal du så nok ikke regne med.... jeg er sikker på at her blande man lidt server.. den slags er jeg nemlig!!

Milton:pro:

takker for dine dejlige ord Milton :) skla nok tage dem til mig men magter ikke at være spion mere det kræver alt for meget og det ender bare galt :) hvis man skal gøre det så skla man hede Calva så er folk lige glade på en eller anden måde men hvorfor så ikke med mig ? hvad er forskellen ?
og i øvrigt gjorde det ikke nogen forskel i sidste ende MI var jo stærkere ind os i vil bare ikke indrømme det :) og da i ved at jeg var spion får jeg al skylden og hvis det er kan i jo hører tofjen får det var ham der fik infoen og han gør jer tilgrin selv om der ikke er nogen grund til det for det er jo i princippet mig og undskylder ogs for det men sket er sket og det kan ikke ændres men kan ændre på fremtiden og det gør jeg :D
 
D

DeletedUser1134

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Nidkjær...

Ja, tak for kampen, jeg kom sent ind i spillet, men jeg havde det sjovt i den tid :confused:mirk:

Jeg synes der har været god kamp i denne verden :Smile:

Jeg kan kun sige en ting...- Tak for kampen! :pro:
 
Top