• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

tak for denne her gang

D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
jeg vælger og takker helt af her på forum
nogle vil nogle nok glæde sig over det..........
smiley_emoticons_baby_junge2.gif


reglerne for ord brug her på forum er ikke noget jeg kan overhold da jeg er ordblind

når jeg har lavet et indlæg retter jeg tit i den, trods jeg har læst det igennem flere gang

og nogle ord eller sætninger jeg skriver er ok i min verden og lyder rigtig i mit hovedet det bare ikke sikkert det bliver opfatte på den måde det burde eller jeg har brugt de rigtig ordvalg.... er med på man ikke må kalde en et Fj...ls og den slags

så vil heller stop her med og være aktiv og provokre folk når man lige frem kan få spærret sin konto ved et forkert ord

alt respekt for Aladin og co og deres arbejder og deres meget firkantet regler
smiley_emoticons_dagegen2.gif
smiley_emoticons_ins-auge-stechen.gif


God kamp der ude alle sammen OVER AND OUT
smiley_emoticons_grab-schaufler2.gif

 

Hell-Hawk

Member
Brugere
jeg vælger og takker helt af her på forum
nogle vil nogle nok glæde sig over det..........
smiley_emoticons_baby_junge2.gif


reglerne for ord brug her på forum er ikke noget jeg kan overhold da jeg er ordblind

når jeg har lavet et indlæg retter jeg tit i den, trods jeg har læst det igennem flere gang

og nogle ord eller sætninger jeg skriver er ok i min verden og lyder rigtig i mit hovedet det bare ikke sikkert det bliver opfatte på den måde det burde eller jeg har brugt de rigtig ordvalg.... er med på man ikke må kalde en et Fj...ls og den slags

så vil heller stop her med og være aktiv og provokre folk når man lige frem kan få spærret sin konto ved et forkert ord

alt respekt for Aladin og co og deres arbejder og deres meget firkantet regler
smiley_emoticons_dagegen2.gif
smiley_emoticons_ins-auge-stechen.gif


God kamp der ude alle sammen OVER AND OUT
smiley_emoticons_grab-schaufler2.gif


Ærgeligt af høre vi mister endnu en aktiv Forum deltager, Dog selvom vi ikke kan snakke pænt til hinanden os 2 :)
Håber dog stadigvæk du vil kigge med på Milepælene i ny og næ, Tror vores alliancer kan få nogle gode kampe, Både i spillet og i Milepælene ;)

Og lad os alle få nogle gode kampe og ikke mindst gode timer IG.
 
Top