• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Tak for denne gang.

D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Kære alle venner som fjender.

Jeg fritstiller hermed alle medlemmer i alliancen Confidence.

Jeg er pt. meget presset med en del andre ting der ligger foruden dette spil.

Det har sku været fedt at game med jer alle, og jeg har da også mødt en del udfordring i dette game som jeg ikke havde ventet.

Et sidste par ord fra mig:

Jeg er skuffet over Wotf endte med at blive dem der lægger planer om at dolke Confidence i rykken på Søndag.

Jeg har stor respekt for de loyale spiller i de forskellige alliancer jeg har stødt på igennem tiden, og jeg har skam også respekt for de personer der har givet mig stor modstand som samtidigt har kunne holde dialogen på et fornuftigt plan.

Jeg har stor respekt til spilleren Jimmyfallesen som jeg skylder en hånd anytime in any game hvis det skulle blive nødvendigt.

Tak for denne gang - jeg vil stadig snuse lidt rundt på serveren, men det bliver ikke i samme grad som i gamle dage..

Pleo
 
D

DeletedUser148

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
En trist nyhed, du en rigtig god spiller (i mine øjne)

Du en spiller sådan et spil som dette har brug for, du kan styre en alliance på højt plan, og fører fornuftige samtaler.


Håber da du bliver og bare går ned på, halvt niveau, man vil sikkert godt kunne have gavn af dig, på lavt niveau.
(håber ik du bliver nakket)


Trist endnu en gang, en stor spiller og leder, forlader spillet.


Nevo
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
En rigtig trist nyhed :( For ja Pleo er en rigtig god spiller ligesom flere andre i CFD.

Set i bakspejlet var der måske ting vi i DIS skulle have gjort anderledes. Som Pleo ved har vi jo længe arbejdet for at åbne serveren op, så den ikke var låst imellem wtf+cfd imod dis. var sku belastende at skulle tæske sig igennem 1-3.000 bimmer hver gang man ville have en by fra "fjenden". Men måske har vi overvurderet det hele lidt og lavet lidt overkill. Uanset hvad, så er vi nu her, hvor vi er. Men vi er jo på ingen måde ude på at ødelægge spille lysten helt hos "fjenden". Det her er jo bare et spil og ligesom i ludo er det ikke sjovt at spille uden en modstander man kan hygge sig med.

Vi har afvist mange dygtige spillere fra CFD idag, da vi har et internt max på 30 medlemmer, har netop stemt om at hæve den til 35 men ingen var for den ide. (Vi er 31 nu fordi vi har en inaktiv i feriemode der blot skal spises, når ferien er slut). Håber og forventer da at de gode spillere på serveren som ikke er med os, vil finde sammen i nye gruperinger og give os ny modstand i fremtiden.

Så op med humøret allesammen og lad os slås videre på den ene eller anden måde :)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
avs nu havde jge lige glædet mig til at give den gas imorgen med at angribe jer men pas på dig selv pleo når alt kommer til alt er det bare et spil ;)
 
D

DeletedUser332

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
kære fjende

du vil blive savnet, sku lidt ærgeligt


Skull den flinke
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Tak for de fine ord pleo.

Og jeg er sikker på vi mødes i et spil igen en dag ;)

Jeg glemmer ike de sjove stunder vi har haft.

Eller om dine tropper lærte at svømme haha.

Vi snakkes ved over fb mate.
 
Top