• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Taget med bukserne nede??

D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Nåhhhhh hell-fire - hvor mange offensive enheder har i mistet i forsvar idag??

Måske i skulle få jeres spioner til at informere lidt bedre hehe

.
 
D

DeletedUser332

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
OK undskyld

Beklager dybt, denne hændelse, vi vil omgående aktivere spionerne, spiller nemlig uden pt. men efter din venlige opfordring gør vi slf det.


Venligst

Obian
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Altid bukserne nede

Rang Navn Alliance Point
1 Dyrepasseren Hell-Fire 64687
2 Dipz0r Hell-Fire 60384
3 jimmyfallesen Hell-Fire 57282
4 Obian Hell-Fire 53916
5 Thunderwulff Hell-Fire 46383
6 JesperW Hell-Fire 46329
7 Deus ex Machina Angels of Terror 45346
8 Pepperbøf Angels of Terror 43853
9 nanna Hell-Fire 43048
10 phenix Angels of Terror 37206

Rang Navn Point
1 Hell-Fire 615307
2 Angels of Terror 367982


Lige lidt info ang angrebs kps.


http://www.youtube.com/watch?v=9Vrx4tB8sDw
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
LOOOOOOOOL

Skal vi sammenligne ?????

se hvem der har taget flest off tropper i angreb.

Taget på sengen tillad mig at grine HAHA
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Helvedes Ild er ikke længere så varm som tidligere :)

Det bliver langsomt og sikkert koldere og koldere, indtil den ikke er mere end en lunken fis! X-D

Og Skrækkens Engle får snart plukket fjerene af vingerne, så de tilsidst kun er skrækkeligt ynkelige lørdagskyllinger! X-D
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Helvedes Ild er ikke længere så varm som tidligere :)

Det bliver langsomt og sikkert koldere og koldere, indtil den ikke er mere end en lunken fis! X-D

Og Skrækkens Engle får snart plukket fjerene af vingerne, så de tilsidst kun er skrækkeligt ynkelige lørdagskyllinger! X-D

på min rangliste side er vi stadig alliancen med størst gennemsnit mindst spillere og flest points.

Dog vil jeg ikke tage håbet fra dig held og lykke med at kæmpe jer igennem til at blive den førende alliance som sagt, vi fyre den af hver dag, i fyre den af en dag også bære i nag resten af ugen hehe
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Bære nag??????

Naaarj! DET gider jeg sgu ikke bruge tid på! Det får man bare en dårlig fordøjelse af :)

Men hvis det absolut skal være, så kan jeg ÆRGRE mig. Gul og grøn og resten af regnbuens farver :)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jimmy og DIP: Tilløk med alt hvad i kan - i er dyyyyygtige.

Det ændrer ikke ved at HF har en masse ubeskyttede tropper stående i deres byer som er nemme at nappe - hvordan kan det være når nu i er så fantastiske til alle spillets facetter??

.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Først vil jeg lige sige at Jimmy og Dipz0r er dygtige:)
Og hvis de har så mange byer som i kan nappe skal i da være velkomne til at prøve at tage dem vil jeg tro.

Som jeg skrev først er de dygtige, men i overdriver måske deres spil ved at kalde dem grepo konger eller "gud" som der var en der nævnte den anden dag.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jimmy og DIP: Tilløk med alt hvad i kan - i er dyyyyygtige.

Det ændrer ikke ved at HF har en masse ubeskyttede tropper stående i deres byer som er nemme at nappe - hvordan kan det være når nu i er så fantastiske til alle spillets facetter??

.

Show Rap Plox hvor du nakker mine såkaldte ubeskyttede tropper, du råber og råber syntes ærligt det er lidt synd for dig, er sku glad for jeg er stopped på Delta, så man da fri for at høre mere på dig tude over ditten og datten.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
LOOOOOL

oprør kan vi alle lave.

Har jeg mistet en by endnu ????

man angriber mig jo kun når spillere fra min ally på gamma fortæller at jeg ikke er online !!!!!

når de nu er så lette at komme og tage, så kan jeg virkelig ikke forstå at de ikke er taget endnu ????
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Bukserne på igen.

[report]ef7df8354cc2645a231b55ffbf1ab11d[/report]

Alt ved det gamle vi fyre den af hver dag i fyre den af lørdag og bære nag :)
 
D

DeletedUser688

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
jeg står bag dig.
mvh sustmannn
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
nu er jeg en lille ny spiller her inde men efter hvad jeg kan se indtil vider så virker det her godt nok meget som TW bare men andre ting og sådan...men hvis det her er som TW bare men lidt andre ting så burde jeg nu ikke få de store problemer...selv om jeg kun har spillet i et par dage
 
D

DeletedUser148

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Du bliver hurtigt klogere.

Og hvorfor skulle den lige skrives i den her, har da intet med hvad det handler om at gøre.
 
Top