• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Store alliancer

D

DeletedUser1810

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det er flot, på fire dage er folk allerede så bange for hinanden af de samler sig i 2 store forbund og til sammen har de ca 20 % af spillerne. det var så den server.
 
D

DeletedUser1810

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
tja 10 måneder igen til vv-tiden og folk er faldet fra. der er nu ca 260 spillere tilbage og jeg gætter på at ca 150 aktive i en eller anden form. Hvis der ikke tages hånd om disse mega forbund og guldmisbrugere så ender resten af serverne på denne måde..... uden vindere, for når en verden kommer under 300 så skal den jo lukkes. jeg ved godt at der har været fortilfælde hvor man ikke har lukket en verden ned hvor der var for få spillere. men man kan vel ikke blive ved med at lave undtagelser for reglerne
 

Aladin

CM
Grepolis Team
Admin
Moderator
Manager
@paatur.
Dette sker først, når verdenen har nået VVØ tiden.
Før kan den ikke lukkes af systemet.

Point kravet til VVØ er 150.000.000 point.
Hvis den skal sættes lidt længere ned, skal der være flere, som er enige omkring dette.
Så i skal igang med at samle underskrifter, og når der er kommet nok, kan jeg gøre noget, men ikke før.
 
D

DeletedUser1810

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
hvorfor ikke bare følge reglerne, under 300 aktive bom verden lukker. Det kunne måske motivere folk til at lade nye spillere komme igang i div. verdener også sent i gang. Eller lave nye regler der siger under 300 aktive er li med største ally vinder.
 

Aladin

CM
Grepolis Team
Admin
Moderator
Manager
Det er en automatisk indstilling, som jeg ikke kan røre ved.
Selv om det kunne være rart i nogle tilfælde, så kan det også ødelægge i andre tilfælde!
 
Top