• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

starts datoen?

D

DeletedUser1662

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
nogle som har starts datoen?
 
D

DeletedUser148

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Så kom der en ny verden til Danmark - Denne verden kommer til at hedde Nu og er den 15. verden vi åbner!

Denne verden torsdag D.12/3.
Tidspunktet kendes ikke endnu.
 
D

DeletedUser1662

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
men idag, er det den. 7 og de har trukket de der 13 mio points af hvornår VV tiden starter? (ved ikke lige om det var idag eller nogle dage siden, lagde bare lige mærke til det)

burde det ikke være den. 12, da serveren blev 6 måneder den 12. og så et månedet efter igen den. 12 skulle de trække 13 mio points fra, eller er jeg bare helt væk?
 
D

DeletedUser148

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Pas, det må support svarer på. Når de læser denne


Burde de da hvis ikke der er kommet nye regler igen igen
 
D

DeletedUser1662

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
hmmmmm, de svare ikke i denne tråd, men syntes også det er for meget at skrive ind til supporten omkring dette, da jeg regner med at de har vigtiger ting at lave..
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg må være svar skyldig på dette spørgsmål, men jeg kan lige høre med Cm hvordan et forholder sig. Ved han det ikke skal vi nok snakke med en udvikler og så kan det tage forholdsvis lang tid før vi kan give det korrekte svar.
 
D

DeletedUser1662

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
det er helt okay, grunden til dette spørgsmål var kun fordi jeg ville vide hvilken dag VV tiden starter :Smile:

så hvis du har svaret på dette, må du da meget gerne dele det med os :pro:
 
D

DeletedUser958

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Som jeg har forstået det, så er det kodet på den måde at en måned = 30 dage :)
Så det vil ikke passe med at sige verdenen startede d. 12. og så vil målet blive sat ned d. 12. 6 måneder senere, for du skal tage højde for de måneder hvor der ikke er 30 dage i :)
Og så er der bestemte tidspunkter af døgnet de "opdatere" og mængden dermed sættes ned. Så jeg ville sige +/- 1 døgn til den dato.
 
D

DeletedUser1662

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
okay, takker for svaret :D
 
Top