• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Spillerne. Top 5

D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
1: J0ker-----

General Information
Player Name: j0ker
Alliance Name:
Discrucio
Town:confused:
16
Colonization:confused:
15
Founded:
1
Point:confused: 119,928
Avg. points per city 7,495


Han må helt klart have spillet før stilen minder om en jeg har hørt om engang, måske en legende.

2:Mikmik666-----

General Information
Player Name: Mikmik666
Alliance Name:
Discrucio
Town:confused:
15
Colonization:confused:
12
Founded:
3
Point:confused: 96,001
Avg. points per city 6,400

Køre stærkt på ikke så mange kps, men det går hu hej der ud af.


3:Strata-----


General Information
Player Name: strata
Alliance Name:
Discrucio
Town:confused:
16
Colonization:confused:
13
Founded:
3
Point:confused: 90,026
Avg. points per city 5,626

Hvordan pokker er den gut kommet der op, men godt nok mange kps, han må være elsket.

4:Nuntalas-----

General Information
Player Name: Nuntalas
Alliance Name:
THE LEGION
Town:confused:
10
Colonization:confused:
8
Founded:
2
Point:confused: 68,016
Avg. points per city 6,801

Efter de 3 første pladser er optaget af spillere fra en alene stående alliance, har vi her en spiller fra et mega forbund de plejer ellers ikke at komme i top 5. Men udover det ser det rigtig godt ud det han laver. ( kan dette være skulle ? )

5:Thomas kp-----

General Information
Player Name: Thomas kp
Alliance Name:
Imperial Scorpions
Town:confused:
10
Colonization:confused:
7
Founded:
3
Point:confused: 65,253
Avg. points per city 6,525

Denne spiller er lidt af en surprice, han er os medlem af et mega forbund, men han skifter alliance som andre skifter underbukser, det er sjældent alliance jumpers kommer i top 5. Men ud fra det så gør han det okay højest på angrebs listen så noget må han gøre rigtigt.




Hvordan mon top 5 ser ud om et par måneder, vil der stadig være 3 spillere fra samme alliance i den eller til de være nulstillet, eller er Thomas kp hoppet over i DIS også ( måske er han skull? ) han er hoppet op af rang stigen hver gang han har skiftet alliance, så hans næste spring bliver nok til DIS især hvis han faktisk er den omtalte skull.
 
D

DeletedUser332

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
:unhappy: strata helt væk og ude i sovsen
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
om et par måneder så lægger jeg nr.1 og alle dis. er mine slaver :confused:mirk:

Din by er måske på en konto der ligger nummer 1. men det sker tit for jer noobs at jeres by bliver til noget, når vi erobre den.
 

minizkrykke

Active Member
Brugere
lille strata, det er ikke mig som bruger spioner i hver alliance for og vokse ;)

men jo skal nok lægge dig ned :Laugh:
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hvordan mon top 5 ser ud om et par måneder, vil der stadig være 3 spillere fra samme alliance i den eller til de være nulstillet, eller er Thomas kp hoppet over i DIS også ( måske er han skull? ) han er hoppet op af rang stigen hver gang han har skiftet alliance, så hans næste spring bliver nok til DIS især hvis han faktisk er den omtalte skull.

man kan jo kun konstatere at du lider af storhedsvandvid og tro alt om dig selv men havde du spillet uden spioner så gad jeg godt vide om du var nåde lige så langt på så kort tid ?
men du kan vel ikke finde ud af at spille andet som med masser af vidergivet info til dig fra andre allyer ?
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Haha loosers :D

For hver spion man har i en alliance for man lige så mange kps, som for hver gang man lukker bull shit ud på forum, så altså får jeg 0 kultur points for at have en spion ligesom i får 0 kultur points for at være smarte her.

Hammer du ved jo godt hvem spionen er det skrev du da til mig, så det jo bare at hive ham ud færdig slut.

Må indrømme jeg heller ehar 3 spioner på serveren også behandler mine folk ordentligt end jeg har 0 spionere også sviner mine spillere til når de ikke gider spille med mig mere, det er netop derfor spioner bliver skabt, mange gang er det utilfredse members, hammer du leder en alliance hvor der er folk der giver mig info fra, du er netop grunden til de giver mig den info, fordi du snakker til dem som om du er kong grepolis.

Hva så drenge nulstiller i mig snart :)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
ja kommer snart :p

det går altid i fisk for jer i dis efter 1 mdr. ;)

Som sagt du får ikke kps for at komme med BS på forum, så bare drop det.

Kan du nævne 1 server hvor det er gået i fisk for DIS efter 1 måned :)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Som sagt du får ikke kps for at komme med BS på forum, så bare drop det.

Kan du nævne 1 server hvor det er gået i fisk for DIS efter 1 måned :)

kan du næven 1 sever hvor du ike har skabt dig fjener som hader dig og hvor du ikke er blevet spæret fra at spille da du jo er en af dem so har skifte navn på næsten alle sever fordi dit navn ikke må bruges mere Dipzo ?
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
kan du næven 1 sever hvor du ike har skabt dig fjener som hader dig og hvor du ikke er blevet spæret fra at spille da du jo er en af dem so har skifte navn på næsten alle sever fordi dit navn ikke må bruges mere Dipzo ?
Du har helt ret mit navn må ikke bruges mere da der ikke er nogen servere jeg ikke allerede spiller på i forvejen, men mit Dipz0r log ind virker skam udemærket.
Hvis jeg ikke måtte spille mere så havde Support nok spærret mit nye log ind det ikke sådan at jeg skjuler noget for staffen, jeg skrev til Liam samme dag jeg oprettede min konto, lad være at luk noget ud du ikke aner noget om.

Fjender skaber alle vindere det er kun tabere der ikke skaber fjender, du får fjender hver gang du træder på andre, og det her spil handler om at træde på andre for at vokse.

Jeg ville ikke ønske for min alliance at vi gik gennem en server uden at træde på nogen, håber jeg træder hårdt nok på dig til at du angriber mig.

Jeg har aldrig nogen sinde skiftet navn jeg har bare valgt at spille undercover, jeg spillede Grepolis for længe siden under navnet Dipz0r. da jeg startede sent på en server ville jeg ikke bruge det navn da spillere som dig bare ville erobre mig med 8 byer og jeg kun havde 175 point også kunne du fortælle du havde erobret grepo kongen :)
Er ked af det tog så hårdt på dig du blev nulstillet i starten af serveren men se positivt på det din by er i top 5 hahahahaha :pro:
 
D

DeletedUser958

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det er på tide I vender tilbage til emnet for tråden, "personlige" diskussioner kan I tage privat hvis I har behov for det og alle diskussioner ang. evt. udelukkelser og brud på reglerne samt personlige fornærmelser stoppes nu.
Fortsætter nogen af jer efter denne besked, så vil jeg begynde at uddele straffe-point og slette indlæg. Det er jeg sikker på vi alle helst vil undgå :Smile:

Så som sagt, tilbage til emnet! Top-5 spillerne og deres nuværende indsats og evt. muligheder for at blive i rang 5 på Kappa, tak :Smile:
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det er på tide I vender tilbage til emnet for tråden, "personlige" diskussioner kan I tage privat hvis I har behov for det og alle diskussioner ang. evt. udelukkelser og brud på reglerne samt personlige fornærmelser stoppes nu.
Fortsætter nogen af jer efter denne besked, så vil jeg begynde at uddele straffe-point og slette indlæg. Det er jeg sikker på vi alle helst vil undgå :Smile:

Så som sagt, tilbage til emnet! Top-5 spillerne og deres nuværende indsats og evt. muligheder for at blive i rang 5 på Kappa, tak :Smile:

Vi kan starte med Strata.

Jeg tror han bliver i top 5 jeg har hørt han kan tage 4 byer men ved ikke om jeg skal tro på det Diskuss ?
 
D

DeletedUser491

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
jeg tror du er fyldt med pral og varm luft, strata. om en måned ser ranglisten helt anderledes ud. strata fri!
og kan vi så holde os til den her server - kappa. og det var ikke et spørgsmål.
 
Top