• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Sparta VS Hades - 2018

Aladin

CM
Grepolis Team
Admin
Moderator
Manager
grepolis_Spartan-vs-Hades_Logo_en.png


De udøde genopstår!
Der er krig ved vore porte!
Hades er kommet tilbage og spreder kaos og ødelæggelse ved at sende sine udøde tropper igennem hans portal!
Med hjælp fra Lysanders spartanske krigere, er det din opgave at befri øen fra disse grusomme væsener ved at få lukket Hades Portal.


Startende 27. August aklokken 10:00, vil du være i stand til at bevise dine evner som kommandør for den mægtige spartanske hær, i kampen for sejr og derved modtage værdifulde belønninger, medaljer og æres point.
Når du har bevist at være blandt de mest magtfulde krigere, vil du også modtage en ny helt - Alexandrios.

Gør dig klar til eventet med nogle nye belønninger og ændringer. Giv det et skud og gør krav på din plads i toppen, før eventet slutter 17. september.

Vi håber du vil nyde dette event!
Kom med din feedback herunder!

For mere information, læs vores Wiki: https://wiki.dk.grepolis.com/wiki/Sparta_VS_Hades

Vi ses ingame.

Med venlig hilsen
Grepolis Teamet.
 
D

DeletedUser2299

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
For sindsygt der allerede er et nyt event :)

Men viser bare at inno games hellere vel klemme de sidste penge ud af folk på grepolis serverne og bruge de penge til at udvikle nye spil med, end egentligt at lave ændringer i spillet der betyder noget.

Vi bliver altid spist af med samme historier fra support om ændringer er på vej men der sker ikke en skid. !
 

Iwrac

Active Member
Brugere
Jeg synes det er for sindssygt at det stort set er identisk med det event der stoppede for max et par uger siden.
Hvad blev der af slangebøsse eventet?
 

Haddock

Active Member
Brugere
Det virker godt nok voldsomt at spytte endnu et event ud så tidligt efter Pandoras æske.
Jeg er ikke helt enig i at de ligner hinanden, den her er en af de to med slagmarker man rykker rundt på hvor man kan sidde og gentage de samme flyver slagmarker gang på gang. Hvor i mod Pandoras var låst til at åbne en æske en gang og så videre til næste.
Dog er den stortset identisk med et andet event, mener det er det Iwrac nævnte Slangebøsse dimsen.

Der må meget gerne gå noget længere tid i mellem events, ligesom i "gamle dage" . Det her er for meget inventar krig efterhånden. Kan huske da jeg startede der var flyvere specielle og noget man gemte til nødstilfælde. Nu bruger folk dem jo nærmest i stedet for slyngkastere.
 

Iwrac

Active Member
Brugere
Det virker godt nok voldsomt at spytte endnu et event ud så tidligt efter Pandoras æske.
Jeg er ikke helt enig i at de ligner hinanden, den her er en af de to med slagmarker man rykker rundt på hvor man kan sidde og gentage de samme flyver slagmarker gang på gang. Hvor i mod Pandoras var låst til at åbne en æske en gang og så videre til næste.
Dog er den stortset identisk med et andet event, mener det er det Iwrac nævnte Slangebøsse dimsen.

Der må meget gerne gå noget længere tid i mellem events, ligesom i "gamle dage" . Det her er for meget inventar krig efterhånden. Kan huske da jeg startede der var flyvere specielle og noget man gemte til nødstilfælde. Nu bruger folk dem jo nærmest i stedet for slyngkastere.
Det er faktisk rigtigt - i starten var flyvere ikke det man havde mest af, og nu er det stort set de off man bruger, hvis ikke det er fyr eller i følg med et ks.
 

Aladin

CM
Grepolis Team
Admin
Moderator
Manager
Kom endelig med mere feedback, fra flere spillere.
Jo flere stemmer i har,, jo mere magt har i til at ændre på tingene.

Eventet begynder i morgen, og det er måske meget godt, da vi åbner ny server sidst i september.
SÅ ramler den da ikke lige ind i den :)

Men saml mere feedback,, jo mere des bedre.Bare fra flere spillere, og ikke kun de samme 3-5 stykker.
smiley_emoticons_grepo_pacman.gif
 

Tournesol

Active Member
Brugere
Jeg må stemme i med de andre.
Events er super fine og kan være sjovt osv. MEN de er alt alt for tæt på hinanden. det er bare ikke særlig sjovt når der er events konstant. Det skulle jo gerne være noget der er lidt særligt og ikke hverdag at der er event til at holde ens lager fyldt ;)
 

Storekrog

Active Member
Brugere
Elsker events, men som nævnt før i denne tråd, så kommer de alt for tæt! Også favorisere de altid guld spillere. Jeg ved godt det er dem som betaler for vi kan spille dette spil, men alligevel sygt at man via guld kan ligge nr 1 på en server ingen at angriber folk..

og ved godt dette er lidt off tropic, men en anden sjov ting var det "tilbud" vi gik for nogle dage siden til 860kr for en inventar pakke. Pakken var rigtig god, men INGEN normal spiller ville betale så meget for sådan et "tilbud" kun en guld spiller. Derimod hvis du havde halveret det beløb til feks 399kr så jeg sikker på mange flere ville købe dette tilbud.
Det eneste dette tilbud gør at de store guldspiller nu kan komme endnu længere væk fra os andre med +18 skarp sind i bagagen. Det ødelægger servere, hvor hvis den billigere pris ville gøre så måske 20 spillere ville købe dette, og dermed gør det sjovere.
Blot min mening :)
 

Iwrac

Active Member
Brugere
Elsker events, men som nævnt før i denne tråd, så kommer de alt for tæt! Også favorisere de altid guld spillere. Jeg ved godt det er dem som betaler for vi kan spille dette spil, men alligevel sygt at man via guld kan ligge nr 1 på en server ingen at angriber folk..

og ved godt dette er lidt off tropic, men en anden sjov ting var det "tilbud" vi gik for nogle dage siden til 860kr for en inventar pakke. Pakken var rigtig god, men INGEN normal spiller ville betale så meget for sådan et "tilbud" kun en guld spiller. Derimod hvis du havde halveret det beløb til feks 399kr så jeg sikker på mange flere ville købe dette tilbud.
Det eneste dette tilbud gør at de store guldspiller nu kan komme endnu længere væk fra os andre med +18 skarp sind i bagagen. Det ødelægger servere, hvor hvis den billigere pris ville gøre så måske 20 spillere ville købe dette, og dermed gør det sjovere.
Blot min mening :)
Helt enig i disse betragtninger.
Punkt 1 - lad det lige gå en måned eller 2 imellem events
Punkt 2 - Gør tilbuddene lidt mere fordelagtige og billige, så flere spillere vil bruge dem, da det lige nu kun kommer guldspillerne til gode, og ikke nye spillere som lige skal kende spillet først.
 

the old wiking dk

Member
Brugere
hvad skete der med det sted hvor man kunne få ikonet 2 x kp ?????? hvad sker der for jer et af de ting der kan få mere gang i den, er det nu forbeholdt folk der kan kaste 800+ kr i spillet
 
Top