• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Spøgelsesbyer contra koloniseringer i fredstid

  • Oprettet af Oprettet af DeletedUser2175
  • Start Dato Start Dato
D

DeletedUser2175

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hej I

Det er godt nok mærkeligt at man i Kalydon kan kolonisere, men ikke angribe en spøgelseby - Waaaarummm, det er jo en ledig by (kommer og fortæller at man ikke må angribe i fredstid).

Mvh
JaGuaR

PS. tak for et ellers fedt spil.
 
spøgelsesbyer er også beskyttet under fredstiden på samme vilkår som byer med en ejer, man kan så diskutere hvor fjollet det er eller ej, men ikke desto mindre sådan det er :)

Hvorfor den beslutning blev taget af udviklerne, skal jeg ikke kunne svare dig på. :)
 
Tilbage
Top