• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Spærret verden

D

DeletedUser1570

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg spiller sammen med min knægt, (og skriver i hans navn) og vi havde ikke læst reglerne om at handle med hinanden og heller ikke fået indstillet at vi delte internet-forbindelser på to forskellige konti. Det er rettet nu.

Nu er problemet så at hans verden til MU er spærret, mens han kan spille i NU - Kan der ikke åbnes for den verden igen??

Vi har gjort support opmærksom på at vi kke havde læst reglerne grundigt nok inden vi bare gik igang med at spille.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Dette hører til i support systemet hvor I kan få svar under diskretion.
 
D

DeletedUser1571

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Øhhm nogen ide om hvor lang tid de er om at svare, for nu er det jo et par dage siden vi rettede henvendelse, og nu regner jeg med at vi er smidt ud af vores ellers rigtig gode og sjove alliance, som vi troede vi skulle have meget glæde af.

Som jeg skriver har vi jo netop henvendt os der først.....Spørgsmålet gik lidt på om det er muligt - og fik så vist ikke skrevet det tydeligt ud, hvornår man kan regne med en ophævning at at man er bannet eller svar på spørgsmålet? ;)

Og tak for svar
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Normalvis vil du få svar indenfor 24 timer. Har du været logget ind på support toolet og set om ikke der allerede skulle ligge et svar? Et ban vil hvis der ikke er brudt nogen regler blive fjernet når man har nået igennem de spørgsmål support måtte have. Har man haft brudt nogen regler vil man blive tildelt en straf, som dog kan blive set bort fra hvis ens ticket har foregået over længere tid end straffen skulle være.
 
D

DeletedUser1571

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Sweet - det var svært at få øje på svaret. Nu kører vi vist igen!!! ;)
 
Top