• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Slutspillet på PI

D

DeletedUser148

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det support.... Hvad havde du regnet med, dem nogensinde kommet med noget seriøst til os. Om det vi har efterspurgt.....


En gang skal jo være den første.... :pro:



Vi for aldrig viden eller lov til noget som helst, kun hygge os og være de bedste venner i verden Herinde.

Det support's drøm (og sån skal det jo åbenbart være, propaganda og det sjov, må vi ikke engang bruge.
Fordi vi kalder hinanden for (noobs, ved ikke engang om jeg må bruge det ord) Og andre farlige ord som dårlig og propaganda ting. Så bliver trådene lukket på stribe, fordi vi bliver for onde ved hinanden.

Men ingame må vi skrive 99.99% af alt til hinanden. Der kan intet ske alt er lovligt, bare her support (det offentlige sted. Skal der være ro og orden)


Er vel den store grund til der aldrig er liv nogle steder, vi må intet.... :pro: Og stadig intet


Mvh nevorak (spillet alt for lang tid og holdt mund alt for længe, og kedeligt med intet sjov herinde på forum)

PS: Håber virkelig ik noget jeg har skrevet heri er ulovligt.

Ved godt dette ikke er det rette sted at skabe denne debat, men nu var chancen der
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Umiddebart er der intet ulovligt i dit indlæg Nevorak, men det kan også være fordi jeg er træt og det er lidt sent/tidligt alt efter hvordan man ser på det.

Mht kommentarer til diverse spørgsmål, forslag mm som stilles på forummet, så svarer jeg og andre i teamet som hovedregel kun hvis vi har noget at tilføje. Det kan være fx være hvis vi har noget man skal have for øje med sin ide eller hvis vi har noget som måske kan gøre ideen bedre. Vi kan ikke kommentere med viden vi ikke har eller ikke må frigive endnu. Deriblandt vil et kommende slutspil være. Hvordan det ender vil blive annonceret for alle markeder samtidigt. Når de har noget i støbeskeen vil det blive testet på betaen, men ikke annonceret på de forskellige markeder. Vi tager således forbehold for at det ikke virker som vi havde forestillet os. I et sådant tilfælde kan udviklerne risikere at skulle tilbage til tegnebrættet og starte forfra. Sker det så bliver et sådant projekt udskudt betragteligt i forhold til hvornår man havde håbet, hvilket er årsagen til vi ikke sætter datoer på ændringer før de ommer i changelog.

Jeg ser rigtig gerne at der kommer noget god propaganda, men uanset hvordan jeg personligt ser på det der kommer, så skal jeg tilsikre at det her på forummet overholder de regler der er. Noob er i øvrigt nævnt direkte i reglerne som lovligt. Generelt set er spilrelaterede hån tilladt, som noob, imens hån der beror sig på personen såsom ordblinde spasser eller homo ikke på nogen måde er acceptabelt. Det er faktisk den simple måde at se om man bryder reglerne eller ej for sin propaganda. Men syntes da nu det er sjældent jeg ser mig nødsaget til at lukke tråde.

Reglerne ingame er ikke meget forskelligt fra dem på forum mht hvordan man må kommunikere med hinanden, men support har hverken interesse i eller lyst eller tid til for den sags skyld at læse alle jeres personlige beskeder imellem spillerne. Det er derfor i langt højere grad op til spillerne at passe på sig selv og hinanden. Det er, mener jeg, også i spillernes egen interesse, at der er en ordentlig tone i spillet, så man ikke sidder og skræmmer hinanden væk fra spillet. Det er trods alt sjovere med 1000 på en verden end 200.
Jeg mener også at supporterne tager sig tiden til at sætte sig ind i sagerne og gøre deres bedste for at se forbi både anmelder og anmeldtes selvretfædighed, for selvfølgelig ligesom på forummet er der nogen der ikke er i stand til at se deres egne regelbrud set fra den andens synspunkt.

Så det har ikke noget med at gøre at der skal være ro og orden her på "det offentlige sted". Og skulle tråden ende på et sidespor på grund af dit indlæg skal jeg gerne oprette en ny tråd og flytte indlæggene derover.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hmm havde da håbet på noget feedback her fra liam og co men det er skud oppe af bakke

Og hvorfor keder du dig du fik da et godt tilbud :Smile: men mon ikke snart der sker noget !!

Synes da ellers, at jeg kan se, at jeg svarede på indlæggende herfra og forklarede, at de blev beta testet. Siden jeg svarede, synes der ikke at være kommet væsentlige ting, der skulle besvares.
Men kan da citere mit eget indlæg, hvis det skulle være svært at finde, skrevet d. 23/1 og indeholder den seneste information VI har:
De er ved at blive beta testet. Når beta testen er overstået kommer de til serverne.

Vi kan ikke gøre mere, end udviklerne og teamet tillader os - vi kan ikke give mere information, end det vi selv sidder med. Vi kan ikke svare på udviklernes vegne, da vi ikke kan læses deres tænker. Vi besvare de tråde, vi kan bidrage med - vi kan, selvsagt, ikke bidraget med noget VI ikke ved mere om, end vi gør.

Alt vi svarer på, er med de informationer der findes - når noget nyt sker, så bliver dette selvfølgelig også annonceret..
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Synes da ellers, at jeg kan se, at jeg svarede på indlæggende herfra og forklarede, at de blev beta testet. Siden jeg svarede, synes der ikke at være kommet væsentlige ting, der skulle besvares.
Men kan da citere mit eget indlæg, hvis det skulle være svært at finde, skrevet d. 23/1 og indeholder den seneste information VI har:


Vi kan ikke gøre mere, end udviklerne og teamet tillader os - vi kan ikke give mere information, end det vi selv sidder med. Vi kan ikke svare på udviklernes vegne, da vi ikke kan læses deres tænker. Vi besvare de tråde, vi kan bidrage med - vi kan, selvsagt, ikke bidraget med noget VI ikke ved mere om, end vi gør.

Alt vi svarer på, er med de informationer der findes - når noget nyt sker, så bliver dette selvfølgelig også annonceret..

jamme hvorfor skal vi så kommer med forslag eller feedback hvis du ikke kan svar eller må svar !!!!!!!!

som sagt liam oppe af bakke

ps hvis ingen svar på vores feedback på ang heltene som du selv har starte op,hvad skal vi så skriver der for ?,det samme gøre sig gældene i Forslag............:unhappy:

vil være fedt hvis nogle af udviklerne kunne oprette en fane hvor vi spiller kunne endte stille dem sp eller forslag så vi så kunne vende vores ide med dem og der ved gøre spillet bedre for os alle som elsker spillet.:pro:
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Vi svarer på de spørgsmål, der er svar til lige pt og jagter svar hos vores ledere.
Men er der ikke noget svar, som vi har fået, så kan vi ikke svare på dem.

I skal huske på, at det ikke er os, der udvikler og dermed ikke os, der kender alle svarerne.

Vi ønsker feedback, som vi også kan sende videre til vores udviklere, som vi gør og altid har gjort.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Umiddebart er der intet ulovligt i dit indlæg Nevorak, men det kan også være fordi jeg er træt og det er lidt sent/tidligt alt efter hvordan man ser på det.

Mht kommentarer til diverse spørgsmål, forslag mm som stilles på forummet, så svarer jeg og andre i teamet som hovedregel kun hvis vi har noget at tilføje. Det kan være fx være hvis vi har noget man skal have for øje med sin ide eller hvis vi har noget som måske kan gøre ideen bedre. Vi kan ikke kommentere med viden vi ikke har eller ikke må frigive endnu. Deriblandt vil et kommende slutspil være. Hvordan det ender vil blive annonceret for alle markeder samtidigt. Når de har noget i støbeskeen vil det blive testet på betaen, men ikke annonceret på de forskellige markeder. Vi tager således forbehold for at det ikke virker som vi havde forestillet os. I et sådant tilfælde kan udviklerne risikere at skulle tilbage til tegnebrættet og starte forfra. Sker det så bliver et sådant projekt udskudt betragteligt i forhold til hvornår man havde håbet, hvilket er årsagen til vi ikke sætter datoer på ændringer før de ommer i changelog.sp det enste jeg efter spørg er have en debat man kan deltag i med ny tiltag i spillet......som du slev skriver kommer alt nyt først frem når det er prøvet af og udviklet og så ser jeg ingen ide med vi skal komme med feedback eller ide når de har lavet det

FX jeg skrevet noget feedback ang heltene virke dyrt og skal opg ens helte og havde derfor forslået vi kunne modtaget KP for ens helte når man endte bruger dem i kamp eller i forsvar

men sikkert er løbet kørt og når det hele er færdig med afprøvning af helte på Beta så bliver det som de har allerede lavet det

og min point er skud det er træls vi ikke får noget feedback på disse sp der bliver stillet måske i skulle kig lidt på andre forum, hvor debat er der og hvad svar spillerne får der,en ting er sikker forum her er skud alt for lidt deltagelse i forh til andre lande og man kan måske oppe sig lidt...........hilsen jimdk.........................
:pro::pro::pro:
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Vi kommer ikke til at følge med på alle andre forum. Det har vi ikke tiden til. Vi er frivillige. Hvis man vil have noget at skulle have sagt om nye ting og tiltag, så bør man deltage på beta og i det dertil hørende forum. Det er der de testes. Ideer og feedback sendes videre herfra til glæde og gavn for udviklerne. Hvilke ideer og feedback de følger op på kan vi desværre ikke gøre det store ved. Ej heller må du forvente at du får en masse flere svar på betaforummet. De kan heller ikke give svar på ting der endnu ikke er besluttet. Desuden har udviklerne som primære opgave at udvikle spillet. Ikke læse forum, chat etc. Vi vil vel allesammen at spillet kommer videre.
 
Top