• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Slutspil

  • Oprettet af Den Skønne Helene
  • Start Dato
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Der ligger flere forslag til slutspil under fanen Forslag, men jeg har endnu ikke hørt noget om, hvad der sker med det emne.

Jeg kunne godt spørge i tråden derinde, men det jeg har at sige omkring det, hører til Alfa;)

På Alfa dominerer vi TR i en sådan grad, at folk simpelthen holder op, eller sætter sig selv i feriemode, for at slippe for at blive angrebet. Vi forudser at serveren snart dør helt, fordi vi er eneherskere, og så stopper vi jo også med at spille, for hvem skal vi så angribe.

Det er bydende nødvendigt, at Innogames tager sig sammen nu og laver et slutspil, så vi kan få afsluttet den server på en god måde og vinde med ære, for det er snart temmelig æreløst at nedkæmpe fjender der ikke gør modstand. :pro:

Hermed en opfordring til handling!!!!
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Der er ikke blevet udviklet et egentlig slutspil endnu.

og der er stadig en masse potentiale i Alfa serveren, så der vil ikke blive opsat noget slutspil indtil videre.

Top 5 i alliancer:
1st The Republik 5,099,634 485
2nd Poseidons Wrath 2,426,390 276
3rd Vikings 2,290,275 297
4th Rising legion 960,315 108
5th Akademi Poseidon 700,518 130

Der kan altså stadig kæmpes i en længere periode endnu :)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
hmm liam skal man forstå dette som om der udvikles på slut spil for syntes man kan snuse lidt i din post at det lyder sådan hvilket jeg personligt syntes lyder godt :D
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Vi er vidst stadig ved idéerne. Udviklingen er ikke sat igang, men planlægges.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jaja, der er stadigvæk potentiale i alfa, men, men. Folk løber for livet, når vi kommer, og de stopper bare med at spille helt eller går i feriemode. Det er jo ikke sjovt, vel:p

Det varer ikke længe før vi er eneherskere på servere, og hvad så. Så er det jo ligemeget med et slutspil, for så er der ingen at kæmpe med om det. Det skal jo komme nu, hvor der er nogle allyer der stadigvæk kan og vil kæmpe lidt;)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Når i kommer op og har lige så mange point som alliancer fra rang 2-5, så kan vi snakke om at skabe noget sjov :) - men indtil da, er der stadig gang i serveren.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Når i kommer op og har lige så mange point som alliancer fra rang 2-5, så kan vi snakke om at skabe noget sjov :) - men indtil da, er der stadig gang i serveren.

Jeg er rimelig uforstående overfor hvad du mener med rang 2-5;)

Vi ligger nr.1 og har gjort det siden start:)

Iøvrigt kommer der jo verdens vidundere nu, og det er vel et slutspil???
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Ved som skrevet ikke om det kommer på gamle servere, eller om det kun bliver indsat på nyere verdener. :)

Det jeg mente var:
Hvis i bliver lige så store som rang 2+3+4+5 tilsammen, så kan vi snakke om at starte et eventuelt slutspil på alfa. :)
 
D

DeletedUser148

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Ved godt jeg ikke hører til Alfa.

Men som kloge DSH siger, de fleste verdener er der 1 overmagt i og de andre stopper langsomt. Der mangler ligesom et eller andet vinder system.

Som i er ved at teste eller diskutere i innogames.

Håber det kommer inden Alfa og de andre verdener er helt fortabte.

Så håber os der kommer noget handling, til start på Alfa og dernæst de andre.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Nevorak, læs om Grepolis 2.0 :)
 
D

DeletedUser148

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Har læst, men ser jo ikke ud til det kommer på de nuværende verdener.

Skriver du jo du ikke helt ved.

Og hvis ikke kan vi jo ikke bruge det til så meget.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
PW kæmper til det sidste

Det er da lige netop sjovt for os fra PW, at prøve at komme op på førstepladsen?:) Det er derfor jeg stadig er på, og stadig finder spillet sjovt.. fordi jeg ikke ligger øverst!
 
Top