• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

slutspil

D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
nu sider der mange som jeg ved der er enig men mig om at den for for slutspil der køre pt er mega kedligt og det er grundlag for et mega frafald var det noget som man kunne få lavet om på den form for slutspil da jeg ikke lige ser hvor en omgang simcity primcip høre hjemme i et krigsspil ?

håber at det ligger rigtig ellers må det jo flyttes

med venlig hilsen Hammer9liv (SW)(SH) alt for en go krig
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
nu sider der mange som jeg ved der er enig men mig om at den for for slutspil der køre pt er mega kedligt og det er grundlag for et mega frafald var det noget som man kunne få lavet om på den form for slutspil da jeg ikke lige ser hvor en omgang simcity primcip høre hjemme i et krigsspil ?

håber at det ligger rigtig ellers må det jo flyttes

med venlig hilsen Hammer9liv (SW)(SH) alt for en go krig

Det er godt gjort med et spil, hvor reglerne bare ændres efter for godt befindende midt i spillet, man skulle syntes der var nogle som sad og traf beslutninger som bør have en dårlig smag i munden
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Verdens vidunder omstrukturering
På nuværende tidspunkt virker vidunderne ikke som vi originalt havde håbet på. Grepolis handler om episke kampe og krig. Vidunderne vil blive ændret, så de motivere alle spillere til at smadre deres fjender!

Der er planlagt ændring for vidunderne.



Det er godt gjort med et spil, hvor reglerne bare ændres efter for godt befindende midt i spillet, man skulle syntes der var nogle som sad og traf beslutninger som bør have en dårlig smag i munden

Betingelserne for vidunderne har været sådan længe, det er bare først kommet til udtryk nu, da det faktisk er sket - men der er ikke lavet om i det, længe nu :)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
hvorlænge vil i regne med at det vil tage før det bliver ændtre da jeg har beslutte at holde en pause da Vidunderne simpelhen er mig alt for kedlige og kunne man inføre noge med at slutspil tæller by overtagleser eller attak kp frem for det andet da jeg ser det som en beder måde at slutte spilet på
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det er en planlagt ændring for spillet i vores roadmap for 2013 - der er ikke sat dato på dette endnu.
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
ok så må vi se om jeg vender tilbage når kappa er lukket og jeg har haft en go pause
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Ja Hammer kan kun give dig ret i at det der med vvøer har ødelagt spillet total :Smile:
 
Senest redigeret af en moderator:
Top