• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

slowmotion

D

DeletedUser1858

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Er det muligt at få sat farten op på denne verden...... ??? det er for sent for alle dem der er holdt pga. det udlidelige langsomlige tempo denne verden køre i, men det kunne måske få lidt færrere af dem der er tilbage til at holde...... tror efterhånden at vi har skiftet hele allyen ud pga. dette dræbende langsomme tempo og spillere der bare ikke magter denne slowmotion verden ..... håber der kan gøres noget, ellers tror jeg vist også det er tid for mig at finde noget der går lidt hurtigere.....

mvh nutty
 
D

DeletedUser148

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Nej det ikke muligt.


Der kommer nok meget snart en ny verden med speed 2 eller 3. Så den kan du og alle andre glæde sig til (alle der synes den her er for langsom)
I kunne jo bare lade være med at starte, eller bare bruge til hygge verden. Der kommer en ny verden hver 3 måned ca


Og nogle synes godt om en langsom verden, så vel fint der kommer en engang imellem. Så har de mindre og ikke så gode spillere en chance. Fordi mange store spillere ik gider fordi det går alt for langsomt.


Så glæd dig der kommer meget snart en ny verden. Så bare hyg dig med denne indtil da


mvh nevorak
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Som Nevo siger er det her kun en hygge verden for de fleste af os, men bare vent når en ny og forhåbeligt meget hurtigere verden åbner er den her helt død, jeg planlægger da at stoppe hvis der kommer en speed 3 +... kunne rigtig godt tænke mig en speed 4 el 5 det er for længe siden vi havde sådan en;(
 
Top