• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Serverens......

D

DeletedUser2289

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Ærede medspillere, modspillere og andet godtfolk.
Vi er en flok halvgale, småskøre, fjollede, ildesete og hvad vi ellers kan finde på at kalde os, Grepolis-spillere der lidt synes der også mangler en rangliste hvor man af andre spillere kan blive tildelt medaljer for ex.: Serverens fumler (Z, der trækker ks 1 minut før erobring slutter); Flest nøgne ks/fejlslagne Ks (Apo) etc. etc.
Velvidende, at os Grepolisspillere kan være nogle fintfølende væsener (inkl. undertegnede) skal det selvfølgelig holdes i en godmodig og venskabelig tone, hvor humoren er fokus, fremfor personrettede angreb.
Jeg forestiller mig, at det er Alliancerne der nominerer EGNE spillere (så kan man cleare med dem at det er ok), og resten af serveren der kan afgive sin stemme.

Grunden til, at jeg stiller dette forslag er, at jeg synes der mangler netop det, der måske kan få alle til at trække lidt på smilebåndet, få en god samtale om servere hvor man kan mødes på venskabelig fod.

Det er selvfølgelig os selv, der skal holde det i gang, men dog under supervision af Pernall og Valiant (dem vil vi ikke være uvenner med).
Jeg håber, i vil give jeres mening tilkende i denne tråd.

/Apo
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser1958

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Dammm - jeg er vist sikker på en nominering :( :D - men god og sjov ide.
 
Senest redigeret af en moderator:
Top