• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Søger seriøs alliance

D

DeletedUser563

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hey alle. Vil lige gøre lidt reklame :)
Er der nogle der kan bruge en seriøs spiller i en alliance?
Så smide en mail til mig ingame.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
hvor seriøs er du ?

vi søger altid seriøse spillere over ved os hvis der er plads til flere medlemmere :)
 
D

DeletedUser563

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Tjae er online det meste af dagen. Gør hvad jeg kan for at få min lille by op at køre så hurtigt så muligt. :) Ellers så kan man vel ikke sige så meget. bare det at være online i dette lille spil er på en måde seriøs hvis man ser på hvor mange der bare har en profil og ikke har hvert online i meeeeeeggggeeeetttt lang tid :)
Men mener nok mere med seriøs at jeg ikke leder for en spam invite alliance som ikke har nogen form for struktur og mål. Uden mål så er der ingen pointe i at spille spillet. Målet for alle må være at blive verdens hersker MUahahaaa
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
hehe jamen nu har jeg kigget lidt på dig jeg vil da holde øje med dig her den næste stykke tid og se om det er noget vi måske kan bruge over hos os :)

og vil ikke mene vi er nogen spam invite alliance :p
 
D

DeletedUser563

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
hihihi nej det kan man ikke lige sige at i er. Har tjekket jer ud og det ser fornuftigt ud :)
Men efter en uge i spillet og 21 invites til forskelliget alliancer som man kan sige ligner noget som en 5 årig knægt står for så bliver man lidt træt af invites :)
Så derfor så hoppede jeg på forumet og søgte da jeg går ud fra at der er nogle lidt mere voksne folk herinde som evt tager tingene lidt mere seriøst.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
voksne vil jeg ikke kalde os :D

men jo nogen er da over 30 desværre er vores 2 alders præsidenter på 80+ lige stoppet :(
 
D

DeletedUser563

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
uhh ha. 30... hvem der bare var det igen :)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Ellers kan du se på den nye Firefox :p Vi er lige startet og jeg er den yngste på små 18 år..
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Ellers kan du se på den nye Firefox :p Vi er lige startet og jeg er den yngste på små 18 år..

En ny alliance hmm det lyder spændende jeg sender jer lige en besked hvis det er ok :)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
En ny alliance hmm det lyder spændende jeg sender jer lige en besked hvis det er ok :)

Vi var nogle fra SWAT der gik ud.. Var lidt for hurtig da jeg næsten skrev en invitation :p

Swat er ved at være samlet igen
 
D

DeletedUser563

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Først tak for den hjælp jeg har fået.

og til de alliancer som har sendt invitationer ud så nej jeg siger ikke bare ja tak fordi i sender en invitation. Hvis i sender en invitation ud så send lige en mail med hvor i fortæller lidt om jeres alliance og hvad i står for og hvorfor i netop vil have mig til at sige ja til invitationen.
Men igen tak for den respons jeg har fået på denne post.
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
hehe det er da altid rart med en frisk invitation jeg får da 3-4 dagligt ikke at jeg forstår hvorfor folk gider invite nogen som allerede er i en alliance men kan da være det virker på nogen :p
 
D

DeletedUser563

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
ja ok :) den der kunne finde på det er nok ikke den skarpeste kniv i skuffen :)
 
Top