• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Så voksen er Confidence ledelse

Status
Ikke åben for yderligere svar.
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Glenlivet i dag kl. 22.41
hold da kæft.. du er da nok den person jeg længe har stiftet bekendtskab med over nettet som er mest dum at høre på.. du slår da godt nok alle de andre tosser med flere længder.. nej hvor er det dog sørgeligt.. du lukker jo ikk andet end pis ud til folk.. fuck hvor er det sørgeligt.. de ting du skriver er så langt ude at jeg virkelig ikk ser logikken i det.. men fint du tænder på at være stor i et online klik spil. men du indser måske om 20 år at du skulle have brugt bare 10 % af tiden på noget konstruktivt istedet, når du sidder med din kontanthjælp og skær i dine håndled.



-----------------------

så kan man jo så diskutere om lidt online bashing over et spil giver en ret til at skrive sådan der til en anden.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
(dip) altså nu er det jo taget lidt ud af konteksten, så vi har jo ingen ide om hva du må ha sagt den anden vej.
men nej der vel ingen grund til at vi trasher hinanden, det er jo kun et spil :Smile:
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Der er ikke nogen snak gået forud for denne mail han har sendt 3-4 mails som jeg ikke har svaret ham på kan lige finde dem.

Glenlivet den 14/11/10 kl. 21.06
lol
Dipz0r den 08/11/10 kl. 13.32
snak du med support om det forsat god dag
Glenlivet den 08/11/10 kl. 13.26
tard


-----------

Glenlivet den 14/11/10 kl. 21.10
har svaret dig på off. forum
Glenlivet den 14/11/10 kl. 21.08
hej


---------

det er den samtale der har været mellem mig og gældende spiller og man må nu gerne trash hinandens spil det er en del af propangandaen men ligefrem at skrive folk skal skære deres egne håndled det har for det første intet med grepo at gøre og er da ret idiotisk det kan man dø af :D
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
lol

hvad er det du føler dig stødt over?

- kan da godt være at Glenlivet ikk holder sig helt til sandheden når han siger; om 20 år sidder du med din usle kontanthjælp og snitter dine håndled..
- Glenlivet begår 2 fejl her: om 20 år vil samfundet nok ikke give dig flere kontanthjælps kroner, og når man lever foran en PC skal man nok ikk satse på at opleve år 2030..

Go vind..
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
hvad er det du føler dig stødt over?

- kan da godt være at Glenlivet ikk holder sig helt til sandheden når han siger; om 20 år sidder du med din usle kontanthjælp og snitter dine håndled..
- Glenlivet begår 2 fejl her: om 20 år vil samfundet nok ikke give dig flere kontanthjælps kroner, og når man lever foran en PC skal man nok ikk satse på at opleve år 2030..

Go vind..

brug nu hovedet pleo fordi dig og din bror er på kontanthjælp er alle andre ikke så fat det da alle er ikke som dig.

og har ingen planer om at snitte noget som helst.

husk nu tab og vind med samme vind men pleo din dårlige taber forsvind.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg har da ikke tabt noget som helst endnu?

Jeg spiller for at være en torn i øjet på dig Dipz, og det lykkes da til fulde..
Du sidder stadig og poster på det fælles forum for at folk kan se hvor svært du har det i dette spil..
Tankerne går lidt på hvordan du kan klare din hverdag - griner folk også ad dig der? Syntes folk også at du er usympatisk, arogant og nedladende? - eller holder den fremgangsmåde ikke nede på kontanthjælps kontoret?

- jeg ved du sidder der hjemme og faceroller dit keyboard, og det er det der gør jeg stadig er semi aktiv..
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
hahahahaha.. ej, okay undskyld - trækker mine ord tilbage mht til du ikk laver andet end grepolis.. du er jo bager ikk sandt? det undrede os dog bare i det tidligere confidence hvordan du altid læste pms indenfor 2-3 min.. hmm hmm..

Men dette er jo bare endnu en tråd af dig dipzor.. tror du alene tager 90 % af "pladsen" på gamma forummet, det hele er jo af dig der snakker med dig selv i det fleste tilfælde.. hmm - det er da værd at tænke over.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Oprindeligt indsendt af Pleo
hvad er det du føler dig stødt over?

- kan da godt være at Glenlivet ikk holder sig helt til sandheden når han siger; om 20 år sidder du med din usle kontanthjælp og snitter dine håndled..

Det her er over stregen, jeg ophæver min fredning af dig Pleo og går også på dig nu ;) Ved godt Dipz kan tage lidt gas, men det er en fed grund for mig, så jeg kan have det sjovt også hehe.
Iøvrigt har Dipz arbejde og er ofte bare på 3 x 5 min på en dag og laver lidt byfester :p At mobil telefonen er opfundet og kan tages med på job, så man kan holde øje med sit browser spil, er åbenbart gået hen over hovedet på nogen folk :)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
haha.. så bliver Pleo sgu glad imorgen :D

nej overhoved ikk muuh.. det undrede dog bare flere tidligere cfd medlemmer(inkl. mig selv ofc - selvom jeg blev træt af dipz0r evige pis på hans spam pms og blokerede ham) - men det må jo bare have været et af de såkaldt 5 minutter hver evig eneste gang.. ;)

ps. hvis man har blokeret en spiller kan man ophæve den ved at skrive til botten, erhm.. personen..
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
yeah 5 min er det maksimale antal min der går inden jeg opdager noget skal lige siges jeg nu er online fordi jeg lige vil se om jeg modsat jer 2 godt kan finde ud af at lade tingene ske på brættet os desværre har jeg ikke tid til at blive hængende da jeg skal i seng igen men :D

Det er lykkedes dig at erobre WatchTower - East.


1-0 og det er ikke til dig næste gang før du ønsker folk skal være på bistand eller skære i sig selv så tænk dig lidt om du ved ikke engang om det er en 11 årig dreng der sidder på den anden side er ret sikker på hvis jeg havde en dreng og du skrev han ville sidde og skære sine håndled om 20 år så var jeg ikke blevet glad for dig :p
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hvorfor kan man ikke adskille et spil og IRL.

Det her er simpelthen for lav moral.

Enten så må folk til at tage sig sammen.

Eller også ender det med at forum her bliver lukket, man kan ikke tillade sig at skrive til folk at de sidder og skærer sig selv i håndledende.

Jeg har selv kaldt dipz arbejdsløs og bistandsklient osv. men man er sgu nødt til at trække grænsen et eller andet sted.

Og det støder mig at se det her på åbent forum, fordi det er sgu kun et spil.

Det lyder nærmest som om i ikke engang kan tåle at spille matador......

Bare min mening.....
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Takt og tone.

Ærede folk.

Jeg henviser lige til reglerne, om at man skal tale pænt.

Uanset HVEM man er, og hvor man spiller så skal dette holdes.

Husk lige at man ikke kun kan blive spærret på forum, men også i spillet for brug af ikke pæne ord.
:pro:
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Haha.. Dipzor du er da lidt en kryster, det er da først nu du tør angribe nogle som rent faktisk er aktive og så gå hele vejen.. /clap

men ved nu heller ikk hvor meget kredit man kan få den måde.. bare min mening :)

men tillykke med byen.. I Army of Two ser man frem til når halvdelen af dine byer består af 175 point. ;)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
LOL

Fuck man, lov mig du aldrig for børn Dipz0r - der er rigeligt af A-holes i denne verden :D
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
LOL

Fuck man, lov mig du aldrig for børn Dipz0r - der er rigeligt af A-holes i denne verden :D

Jeg tror der er noget du i dette spil har helt misforstået Pleo der findes i Grepolis venner fjender og neutrale spillere disse 3 slags spillere skal alle behandles på hver deres måde og måden disse 3 slags spillere skal behandles på dette kommer sig nok som et chock for dig men er ikke nogen af dem samme måde som du skal behandle dine børn på :)

og til Chiren jeg har angrebet lige dem jeg har haft lyst til gennem hele spillet da jeg desværre ikke er så dum som visse andre og fodre de mest aktive med kp måtte jeg jo angribe de byer der lå godt for mig istedet og desværre er jeg ikke så meget til at kolonisere som confidence så jeg gider ikke tage jeres byer på øer uden npc byer :)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
damm få jer nu et liv det er iorden at blive uening men i er gået for meget op i det lad det ligge og kom vidre
 
D

DeletedUser143

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
tror snart denne tråd bliver lukket ;)
hehe da irons påvisning vist ikke holder folk fra at skrive mindre pænt om hinanden.

OG børn og spil relaterede ting som hvem der er venner, fjender eller neutrale har jo næppe noget med hinanden at gøre :p

;)


Godt at se vi er enige

jimmyfallesen



MVH

Pip
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jamen du har da helt ret pip.

Denne tråd er nu OGSÅ låst.
 
Status
Ikke åben for yderligere svar.
Top