• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

RYGTER & ANDET TROVÆRDIGT

D

DeletedUser2318

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det rygtes at Ally #1 og Ally #2 er i hemmeligt forbund, tiden imorgen vil vise om de erobre hinanden eller om de spiller sammen.

Zteren skulle være ham der har sat denne wing ally og for spillere Salking for at tage herredømmet fra start.

Det er ikke hørt på en fulde mands pub for de har jo lukket.

Er der mon hold i disse rygter ? Følg med når BB slutter imorgen for at finde svarene-
 
D

DeletedUser2318

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det lugter godt nok meget af Forbund må man sige.

Det er både godt og skidt når rygter har hold i sig, her er det nok mest skidt.

:mad:
 
D

DeletedUser2254

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Rygterne siger at KOS32 har lavvande i guld kassen efter at have brugt det meste på at købe ress på marked.
 
D

DeletedUser2318

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Har hørt at kæden skulle være hoppet at Storekrog hvis nogen ser ham så sig Grepo savner ham..
 
D

DeletedUser332

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Rygtet siger der er gået krammebamse i den her server
 
D

DeletedUser2318

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Rygtet siger der er gået krammebamse i den her server

Ja vi har godt oplevet at Din side af serveren er blevet 1 stort forbund men vi skal nok udrydde jer alligevel selvom i vil spille i mega forbund har i ikke en chance.
 
D

DeletedUser332

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Nu nærmere din del jeg tænker på, og regner mig iøvrigt ikke selv tilhørende nogen del, iøvrigt så starter der snart en rigtig server så er jeg væk
 

minizkrykke

Active Member
Brugere
Nu nærmere din del jeg tænker på, og regner mig iøvrigt ikke selv tilhørende nogen del, iøvrigt så starter der snart en rigtig server så er jeg væk

det er jo ikke nyt ?
du er altid væk, på flere måder.
uden videre eller forklaring ghoster du og forsvinder i flere år.

jeg er fx. kun væk i 4 dage efter DIPPERMAND
 
D

DeletedUser2318

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Nu nærmere din del jeg tænker på, og regner mig iøvrigt ikke selv tilhørende nogen del, iøvrigt så starter der snart en rigtig server så er jeg væk

Min del ? Altså vi nakker alt som kan kravle og gå nede ved os.

Man kan godt se du er kommet væk fra hvordan jeg har oplært dig du er ikke lægere elite nu du bare elendig.

Men held og lykke på den nye server må du give stryg til dem som behøver det :D
 

Chelsea4LIFE

New Member
Brugere
Nu nærmere din del jeg tænker på, og regner mig iøvrigt ikke selv tilhørende nogen del, iøvrigt så starter der snart en rigtig server så er jeg væk
vist ikke sket det store på alle de år skull, kan man tydelig læse ;)
men var det ikke dig som havde en ally der hed krammebamserne ? må være derfor det kom dig så nemt ?
 
Top