• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Rygtebørsen

the old wiking dk

Member
Brugere
denne server vil af mig altid blive husket som en server hvor man desværre ser den grimme side af nogle mennesker.
i har ved flot spil udryddet en ally og godt i gang med at udspille os og alligevel tager i mod alle byer fra en spiller vi stollede på og flere af vores spillere har fodret med byer og bla andet givet ham byer på alle vores vvø
at han så vælger før han smutter at slette vores forum bla andet link med oplæring af nye spillere som jeg har brugt timer på at oprette, det må man da håbe i ikke ved noget om
den opførsel har virkelig gjort ondt på flere af vores spillere
dette skal ikke tages som en undskyldning for i vinder for det har i gjort ved flot spil,
 
D

DeletedUser2254

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
denne server vil af mig altid blive husket som en server hvor man desværre ser den grimme side af nogle mennesker.
i har ved flot spil udryddet en ally og godt i gang med at udspille os og alligevel tager i mod alle byer fra en spiller vi stollede på og flere af vores spillere har fodret med byer og bla andet givet ham byer på alle vores vvø
at han så vælger før han smutter at slette vores forum bla andet link med oplæring af nye spillere som jeg har brugt timer på at oprette, det må man da håbe i ikke ved noget om
den opførsel har virkelig gjort ondt på flere af vores spillere
dette skal ikke tages som en undskyldning for i vinder for det har i gjort ved flot spil,
Nu tænker du vel på WagnerP

Han blev smidt ud af ledelsen af Ricki og Korntved og der blev fjernet forum rettigheder. I siger det er ham han siger det ikke er ham.

Han blev smidt ud af ledelsen fordi han sagde RickiV imod.

Korntved og Henrikm havde længe forsøgt at få til et forbund hvilket doruk og wagnerP støttede
Men Ricki var imod det fordi han havde set sig sur på D.Dall
Og så var han så ligeglad med om jeres chancer for at vinde eller stå imod os gik i vasken for han ville kun sit eget bedste desvære hvilket korntved selv sagde også at hun have forgæves forsøgt råbe Ricki op. Men han var ej til at hukke og stikke i.

WagnerP vælger at give os hans byer da der speciekt bliver lavet tråde i jeres forum om der skal kørres terror mod spillere over fra os og han får via PM besked fra korntved at give mig push angreb om natten da han arbejder nat. Og det skulle få mig til at slukke alarmen så i kunne nakke mine off byer som i havde kortlagt.

I har også specifikt forsøgt at lave aktioner mod enkelte spillere hvor den spillere skulle holdes oppe om natten via push angreb og masser af magi og spioner så han drunkede i rapporter og så angreb hele dagen.
Du var selv aktiv på forum Wiking i at råbe om at den spillere skulle alle køre på.

I har ikke andet end grædt siden dag et men det beskidte spil har i stået for med masser af nat terror og magi spam. Men man høster vel som man sår og den måde Ricki og Korntved har spillet på og været ligeglad med fælleskabet men udelukkende brugt jer andre i deres personlige spil kan jeg godt forstå er ødelæggende for moralen på en server. Kan også forstå på flere spillere over fra jer det er derfor de har stoppet også da de ikke vil spille under en diktator.

Havde faktisk forventet mig mere af en spiller som dig Wiking som altid har haft klasse og været en god spiller. Troede ikke du ville støtte op omkring de svine streger i har bedrevet på serveren.
 
D

DeletedUser1919

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg vil normalt skrive til dig pm Salking, men selvom jeg synes at jeg har været diplomatisk har du nævnt her at bl.a. jeg er en diktatur og vores spillere ikke kunne lide den ledelsesstil vi har stillet dem, når man tænker på alle har været ude efter dig og din guldforbrug, er jeg nok en af de få der ikke har beklaget det. Jeg har været ligeglad med dig guldforbrug og de har resten fra ledelsen også været. Selvfølgelig har vi internt snakket om, utroligt at du bruger så meget guld, men det er dit valg. Så længe guldforbruget er købt eller handlet på ærlig vis, er der ingen grund til at blive sur på folk.

Har ondt af de spillere der gang på gang beklaget sig over dig, at de vælger at spille sammen med dig, og du synes at når vi samlet angriber dig, så er det et problem, har aldrig set på nogen server, at man turde angribe dem spiller der har flest byer, bemærk jeg vil ikke sige at du er den stærkeste spiller, da du forståeligt nok har en kæmpe fordel af din guldforbrug og respekt for det.

Har i mange andre server blevet angrebet af flere ally på en gang, uden at beklage det nogen steder, så synes du skal stoppe det hykleri og i forhold til magi, er det en del af spillet og dine medspiller er sku heller ikke selv bedre i forhold til NB og med videre.

Jeg synes du smider nogle beskydninger som du kun kan vide, hvis folk har spioneret for dig og mange af de ting du har skrevet er der ikke hold i. Du og i andre mener at det RickiV der har diktere og med hensyn til et samarbejde med Henrik M og co. så har der var været tale om et forbund, men igen har du fået informationer som der ikke er hold i.
Det har været overvejende mig fra vores ally, der har taget beslutning om at ikke at samles i et forbund, da jeg på daværende tidspunkt mente at det ikke var strategisk rigtigt og i bagklogskab var det ikke, det rigtige valg, da jeg ikke forventede at de vil opløses.

Og hvorfor blander du D.Dall ind i det, hun har sin spillestil og vi har vores og det skal man da have lov til have.

Hvis du havde nogle spillere der gjorde det som de gjorde mod os, havde du udslettet dem og svinet til, jeg har afvist flere spillere der gerne vil give informationer, men det er ikke noget for mig.

Så vi kan sagtens lave en afstemning om hvem der er diktatur mig eller dig?
 
D

DeletedUser2254

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg vil normalt skrive til dig pm Salking, men selvom jeg synes at jeg har været diplomatisk har du nævnt her at bl.a. jeg er en diktatur og vores spillere ikke kunne lide den ledelsesstil vi har stillet dem, når man tænker på alle har været ude efter dig og din guldforbrug, er jeg nok en af de få der ikke har beklaget det. Jeg har været ligeglad med dig guldforbrug og de har resten fra ledelsen også været. Selvfølgelig har vi internt snakket om, utroligt at du bruger så meget guld, men det er dit valg. Så længe guldforbruget er købt eller handlet på ærlig vis, er der ingen grund til at blive sur på folk.

Har ondt af de spillere der gang på gang beklaget sig over dig, at de vælger at spille sammen med dig, og du synes at når vi samlet angriber dig, så er det et problem, har aldrig set på nogen server, at man turde angribe dem spiller der har flest byer, bemærk jeg vil ikke sige at du er den stærkeste spiller, da du forståeligt nok har en kæmpe fordel af din guldforbrug og respekt for det.

Har i mange andre server blevet angrebet af flere ally på en gang, uden at beklage det nogen steder, så synes du skal stoppe det hykleri og i forhold til magi, er det en del af spillet og dine medspiller er sku heller ikke selv bedre i forhold til NB og med videre.

Jeg synes du smider nogle beskydninger som du kun kan vide, hvis folk har spioneret for dig og mange af de ting du har skrevet er der ikke hold i. Du og i andre mener at det RickiV der har diktere og med hensyn til et samarbejde med Henrik M og co. så har der var været tale om et forbund, men igen har du fået informationer som der ikke er hold i.
Det har været overvejende mig fra vores ally, der har taget beslutning om at ikke at samles i et forbund, da jeg på daværende tidspunkt mente at det ikke var strategisk rigtigt og i bagklogskab var det ikke, det rigtige valg, da jeg ikke forventede at de vil opløses.

Og hvorfor blander du D.Dall ind i det, hun har sin spillestil og vi har vores og det skal man da have lov til have.

Hvis du havde nogle spillere der gjorde det som de gjorde mod os, havde du udslettet dem og svinet til, jeg har afvist flere spillere der gerne vil give informationer, men det er ikke noget for mig.

Så vi kan sagtens lave en afstemning om hvem der er diktatur mig eller dig?
Sagde at det var diktatur under ham og passer jo meget godt med de udmeldinger wiking kornved henrik m og d.dall er kommet med at han har sagt nej til alle planer om en fusion, og hvis det skete ville han smutte.

Synes det sjovt du bruger så meget tid på mit guld, for har faktisk brugt mindre guld end f.eks RickiV og Tzar har gjort.
De gulder mur konstant i de byer der oprør, men jeg er et guld svin når jeg gulder en off by som koster under 750 guld at gulde.

Og doruk der jo ingen grund til at lyve, du skrev selv at du var for et forbund men du ville lade fælleskabet bestemme. Mens Ricki sagde imod.
Ja det har vi fået fra WagnerP da han blev godt sur over Rickis stil og nedladenhed. Samt at der skulle specifikt køres aktioner mod enkelte spillere og magi terror og push angreb som i ellers har benyttet jer af. HenrikM og kornved har også bekræftet at Ricki ikke ville et forbund men at du var for det men at det kun var Ricki som spændte ben for det fordi han havde set sig sur på D.Dall

Nu er det faktisk sjældent at hele alliancen laver en aktion som går ud på kun at køre på en spiller hvor det skal indledes med nat terror og push angreb samt magi angreb :) Og eneste jeg kan høre klynke er jer, i har spillet beskidt hele serveren og tuder over WagnerP ikke gider være med til det.
Samtidigt tuder i til support hver gang vi angriber fordi vi lægger tid på at time vores angreb til forskel fra jer
Op til flere af dem i har på jeres hold på Bari er efter rygterne banned på Delos for brug af bot.
Men passer nok godt med det var de personer som sad og kørte push angreb om natten.

Hvilket du intet gjorde noget ved selvom du blev informeret om dette og fik screenshots tilsendt
 
D

DeletedUser2254

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg synes du smider nogle beskydninger som du kun kan vide, hvis folk har spioneret for dig og mange af de ting du har skrevet er der ikke hold i. Du og i andre mener at det RickiV der har diktere og med hensyn til et samarbejde med Henrik M og co. så har der var været tale om et forbund, men igen har du fået informationer som der ikke er hold i.
Det har været overvejende mig fra vores ally, der har taget beslutning om at ikke at samles i et forbund, da jeg på daværende tidspunkt mente at det ikke var strategisk rigtigt og i bagklogskab var det ikke, det rigtige valg, da jeg ikke forventede at de vil opløses.

Hvorfor lyver du Doruk vi har det sort på hvidt fra både D.Dall og Henrik M at det var Ricki som sagde nej men i andre var for det. WagnerP har også bekræftet det

Men undre mig ikke at du lyver med den spille stil i har ført her inde på bari med bevist nat terror men hvad skal man sige når talentet ikke rækker er det også en mulighed
 

the old wiking dk

Member
Brugere
da WagnerP oprettede en link med natte terror tog jeg afstand fra det og har aldrig brugt det, min alarm er gået om natten men selv om jeg hurtig er på så kunne jeg ikke nå at se hvem der angreb

at man ikke skulle lave fælles aktioner med en spiller der tager de byer der passer ham for at prøve at stoppe ham det fatter jeg ikke, kan komme bag på dig

har selv været på en server hvor man udspillede os ved at tage en spiller ad gangen og du hjælper vel også dine ally partnere til at tage byer der er i oprør, det er en del af spillet at hjælpes ad mod fjenden

men den måde han forsvandt fra serveren er i min optik en svinestreg af rang og alle har gennem tiden forbandet spioner, du er den første jeg har hørt forsvare svinet

jeg har været i mange allyer også nogle få topstyret og dette er ikke en af dem, alle har fået lov at gøre som de ville og det er måske nok et af vores problemer da vil aldrig fik os vores egen safe område da der måske skulle have været nogle ordre i stedet for ønsker fra ledelsen
 
Senest redigeret:
D

DeletedUser2254

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
da WagnerP oprettede en link med natte terror tog jeg afstand fra det og har aldrig brugt det, min alarm er gået om natten men selv om jeg hurtig er på så kunne jeg ikke nå at se hvem der angreb

at man ikke skulle lave fælles aktioner med en spiller der tager de byer der passer ham for at prøve at stoppe ham det fatter jeg ikke, kan komme bag på dig

har selv været på en server hvor man udspillede os ved at tage en spiller ad gangen og du hjælper vel også dine ally partnere til at tage byer der er i oprør, det er en del af spillet at hjælpes ad mod fjenden

men den måde han forsvandt fra serveren er i min optik en svinestreg af rang og alle har gennem tiden forbandet spioner, du er den første jeg har hørt forsvare svinet

jeg har været i mange allyer også nogle få topstyret og dette er ikke en af dem, alle har fået lov at gøre som de ville og det er måske nok et af vores problemer da vil aldrig fik os vores egen safe område da der måske skulle have været nogle ordre i stedet for ønsker fra ledelsen
Så du siger at WagnerP har lavet et link på forum om nat terror så det løgn. Han har sagt han ikke gad aktioner mod enkelte spiller hvor alle hopper på en mand. Eller nat terror.

At han gav os hans byer kan i bare takke jer selv for med tanke på hvordan i har spillet med nat terror og andet lort.

Og det en ting at hjælpe folk med ks men at begynde at køre aktioner udelukkende mod 1 spiller af gangen er lige så dårlig stil som evt spion hvilket WagnerP faktisk ikke var han gad bare ikke rickis ego pis.

Doruk og de andre var for et samarbejde selvom doruk ikke vil erkende det nu, men ricki spændte ben. Og i har ikke et safe område andet end oppe bagved fordi i kun har spillet forsvar men slet ikke angrebet.

Så synes ikke WagnerP er et svin tværtimod har han flere gange sagt fra over for den spille stil i havde.
D.Dall og Co blev også fyldt med løgn fra start af fra Ricki og Korntved hvilket vi også gjorde og fik en historie fra de varme lande.

At du så vælger at spille med folk som normalt gør ting som går imod dine principper kan man have svært og forstå.

Og jeres tuderi om guld er bare patetisk i har brugt mere guld på mur end vi har brugt guld på off

Men hvis i havde brugt mere tid på at være aktive i spillet istedet for at spille deff og tude til support så havde i måske kunne tage en by eller 2 fra os
 

the old wiking dk

Member
Brugere
har måske fået skrevet det forkert han lagde en link op med debat om natterror og der sagde han nej til terror, hvilken jeg støttede ham i, uanset hvilken grunde han havde så er han stadig en spion når han videre giver oplysninger til jer og sletter i forum
 
D

DeletedUser2254

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
har måske fået skrevet det forkert han lagde en link op med debat om natterror og der sagde han nej til terror, hvilken jeg støttede ham i, uanset hvilken grunde han havde så er han stadig en spion når han videre giver oplysninger til jer og sletter i forum
Det info vi fik var at han ville stoppe og afgive hans byer til os pga den terror i kørte og hvilket ledelsen over ved jer aktivt støttede op omkring Wiking :)Og hvad er det for noget med slettede forum ? er det en ny løgn i rækken af tude beskeder.

Hvad med at tage ansvar for den måde i har spillet på selv ?Det afføder jo konsekvenser når man spiller som i går og visse spillere bruger bot for at kunne køre push terror om natten.

Så tror man skal feje for egen dør inden man sidder og spiller et offer her inde !
 
D

DeletedUser2254

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
lige der ved jeg 100% du lyver, da du skrev at han havde fortalt dig hvad jeg havde skrevet i forum
Ja vi har da snakket efterfølgende, det har faktisk været sjov læsning med tanke på i siger en ting og gør en anden. Beskeder fra kornt om han skal køre nat terror beskeder fra Ricki osv

Hvis man sammenfattede de beskeder en bog kunne man give den titlen klassisk eksempel på hykleri blandt voksne mennesker
 
D

DeletedUser2254

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Rygterne siger Zimmer bruger nat terror. Rygterne siger også det Olivia som står bag det.
 
D

DeletedUser2254

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
lige der ved jeg 100% du lyver, da du skrev at han havde fortalt dig hvad jeg havde skrevet i forum
Og du har jo været dygtig til at komme med de samme sætninger hver gang Wiking så tuder du om du skal stoppe osv osv.
Men fakta er du fuld af BS, var dejligt at Wagner sendte screen shots på de sviner i skrev internt. Og så undre i jer over jeg ikke stryger jer med hårene når jeg har set den måde i omtaler mig på.

Har ikke behov for at gemme mig bag noget og sige jeg er bedre end jeg er, kan være provokerende. Men er ikke en som går bag folk og dolker dem i ryggen f.eks som du gør.
 
D

DeletedUser2254

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Og med tanke på i sidder og tuder over guld ødelægger spillet og man ikke kan vinde på evner længere, så undskyld det squ svært og sige i har evner når i åbner en vvø på en ø i ikke ejer og ikke sender ks til de 5 anker pladser direkt :D

Det viser bare i en flok amatøre og dine kroner Wiking har du fået ved at være heldig at være på hold med folk som kan spille. For du kan hverken time eller snipe, og efter du har stoppet med guldet er du henledt til de billige rækker da det ikke var talentet der førte dig frem før men at du kunne sende løver hver morgen når du kom hjem fra arbejde ;)
 
Top