• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Rygtebørsen

D

DeletedUser2322

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det har jeg aldri gjort.
Skal jeg finne frem meldinger?

Ikke rart du forsvarer leonora når du tar i bruk samme taktikker for å forsvare deg selv. Kanskje du blir like stille som leonora når jeg presenterer deg med hva du har skrevet tidligere?
 
D

DeletedUser2322

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Er også en sannsynlighet for at de er i den chatten jeg forlot. Skal se om det ligger andre steder. Hvis ikke kan du alltids legge meg til i den chatten igjen, så kan jeg se der også.
 
D

DeletedUser2322

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Ser ut som at jeg har må ha tilgang til den chatten ja, men merkelig hvordan du kan ha hukommelse som en gullfisk. :eek:
 
D

DeletedUser2365

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Skal jeg finne frem meldinger?

#stilleIFjøset

EAg7sdMWkAAkRST
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser2369

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Ryktes at hadeholdet ikke makter å gro seg baller. Simpelthen nekter å spille med noen som helt form for risiko.

Når man som ally er 2x større enn ally nr.2 på listen må pakte seg til seier. Tja, da skjønner jeg hvorfor mange servere dør ut.... først etterspør man mindre allyer, men ender opp med å lage en paktstørrelse på 30 pers. Genialt!
 
D

DeletedUser2292

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det rygtes at folk mener hadeholdet har Forbund uden at have det ;)
 
D

DeletedUser2283

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Ryktes at hadeholdet ikke makter å gro seg baller. Simpelthen nekter å spille med noen som helt form for risiko.

Når man som ally er 2x større enn ally nr.2 på listen må pakte seg til seier. Tja, da skjønner jeg hvorfor mange servere dør ut.... først etterspør man mindre allyer, men ender opp med å lage en paktstørrelse på 30 pers. Genialt!


Ja det er så sjovrt så kreativ man kan være... Alt for sejrens skyld, og ja det er dræbende for spillet. Tror bare det er tid til at sig bye bye Grepolis, du har været et blandet bekendskab, men meget lærerigt på kreativitet
 
D

DeletedUser2292

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Så du/dere mener en IAP ikke er en pakt? Vet dere i det heletatt hva IAP står for?

IAP= Ikke angreps pakt. Og har sin hensikt å redusere risikoen for selv å havne på en deffensiv. En smule pinglete i mine øyne;)

Tror nu mere at der er gået noget galt i mit norske :p Troede pakt betød forbund, hvilket HH aldrig har haft. Indrømmer da gerne vi har haft en IAP. Der er dog i mine øjne langt fra at have et forbund eller wing og så til en midlertidig IAP
 

Storekrog

Active Member
Brugere
Desuden har vi ingen IAP som det er nu. Korrekt en IAP blev lavet som modsvar til jeres masse forbund/aktion hvad i nu vil kalde det hvor i prøvede at samle alle alliancer mod HH, dog døde den IAP hurtigt eftersom vi ingen angreb får/fik.

De danske servere er døde, og ja mange vil give HH skylden, men det skyldes alle de noobs som piver over det ene og det andet istedet for at spille spillet, længere er den ikke.
 
D

DeletedUser2369

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hovedproblemet på nordiske servere er at antallet gode spillere er svært begrenset. Invitasjon-funksjonen gjør dermed at 15-30 gode spillere før en server har startet kan danne grunnlaget for at serveren så og si blir en walkover og invitere hverandre til en samlet kjerne.

Skal spenningsnivået og underholdningsverdi gå opp må derfor erfarne og gode spillere ta seg selv i nakken og tenke på annet en "win win win". Join en ally med ukjente "noobs" og lær dem opp ;-)
 
D

DeletedUser2292

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Ja meget enig joker men lad os lige gøre det på en anden server end en speed 6 uden moral tak ;)
 

sero

New Member
Brugere
Det rygtes at hadeholdet ikke kan finde ud af at tag byer fra de store alliancer, så der for går de efter de små alliancer
 

Storekrog

Active Member
Brugere
Det rygtes at hadeholdet ikke kan finde ud af at tag byer fra de store alliancer, så der for går de efter de små alliancer

Der må du lige definere hvem de store alliancer er?

Vi har taget byer fra alle i TOP5 men korrekt vi ikke kun har taget byer fra dem :)
 
Top