• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Rygtebørsen

D

DeletedUser2322

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det går ikke, fordi da forstår bytting at leonora ikke vet hva hun prater om. Og da forsvarer ikke bytting henne heller. :/
 
D

DeletedUser2322

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hva går ikke?

Forsvarer jeg noen? Du motsa deg selv i et innlegg, jeg påpekte det, mer var det ikke.

:)
Jeg stilte deg et spørsmål en gang, så mente du at jeg forsvarte salking.
 
D

DeletedUser2365

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Du stillte ikke et spørsmål. Du prøvde å avspore ordskiftet.
 
D

DeletedUser2292

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det rygtes at folk kaster med en masse mudder :p
 
D

DeletedUser2322

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Du stillte ikke et spørsmål. Du prøvde å avspore ordskiftet.
Der og da snakket dere frem og tilbake om hvor mye gull am har brukt og ikke har brukt. Så spurte jeg deg om du hadde peiling på hva am har brukt eller ikke. Du avsporte samtalen greit selv, om det kan kalles en samtale det dere holdt på med.
 
D

DeletedUser2365

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det gjorde vi aldeles ikke. Salking kom med løgner, som jeg kalte ved sitt rette navn - løgner.

Jeg har forklart deg dette møysommelig før, men kan for syns skyld gjøre det atter en gang:
At jeg sier at du opptrer som advokat for salking har absolutt ingenting å gjøre med at du stiller spørsmål. Det er at det du kommer med er så hinsides trivielt og irrelevant at det fremstår som et åpenbart forsøk på å avspore ordskiftet, da bevisst for å tåkelegge løgnene til Salking. Ergo opptrer du som advokaten hans, pga den åpenlyse usakligheten din.

Sånn, nå har jeg forklart deg dette så mange ganger at da skal du ikke kunne spille uvitende om det flere ganger. Om du likevel har spørsmål om det får du ta det på PM, så slipper man at du spammer ned forum ytterligere.
 
D

DeletedUser2322

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det gjorde vi aldeles ikke. Salking kom med løgner, som jeg kalte ved sitt rette navn - løgner.

Jeg har forklart deg dette møysommelig før, men kan for syns skyld gjøre det atter en gang:
At jeg sier at du opptrer som advokat for salking har absolutt ingenting å gjøre med at du stiller spørsmål. Det er at det du kommer med er så hinsides trivielt og irrelevant at det fremstår som et åpenbart forsøk på å avspore ordskiftet, da bevisst for å tåkelegge løgnene til Salking. Ergo opptrer du som advokaten hans, pga den åpenlyse usakligheten din.

Sånn, nå har jeg forklart deg dette så mange ganger at da skal du ikke kunne spille uvitende om det flere ganger. Om du likevel har spørsmål om det får du ta det på PM, så slipper man at du spammer ned forum ytterligere.
Det ryktes vel også at jeg skrev at jeg skrev at det ikke er sikkert at det er sant det salking skrev.

Det ryktes at jeg er en dårlig advokat.
 

Qotho

Active Member
Brugere
1: Kan man ikke tillade at kalde en alli for underdogs, når de serveren igennem er ca. halvt så store som den førende alli?
Kan man ikke tillade sig at kalde en alli for underdogs, når de op mod slutspil med VV byggeri har ca. 300 byer færre end største alli og ca. 100 færre en 2. pladsen? (Som også har mange flere medlemmer vel og mærke)

Det synes jeg altså godt, man kan.

Og er den lille alli bedre til at erobre byer fra de store allier, der vel og mærke er fulde af erfarne, dygtige (for de flestes vedkommende) spillere - så er der vel tale om aktivitetsniveau, vilje og skills - men det ændrer vel ikke ved, at den lille alli er underdogs??

2: At man som leder af en alli svarer en stakkels enlig spiller, der bliver truet med et eneste ord: LOL, når pågældende klager sin nød og i øvrigt ikke gør andet, tjah det er i mine øjne hverken særlig empatisk eller ok.

3: Hvem der spurgte hvem først omkring en sammenlægning af SS og One4 - tjah det ved jeg intet om - men vi har modtaget kopier af PMS fra SS til en spiller i One4 - blandt andet med følgende ordlyd: (Jeg udleverer ikke spillerens navn her - men hvis du gerne vil have det, kan jeg sende dig et skærmdump i en pm:(

Citat: “Som jeg skrev til dig, så vidste jeg at der var dialog med jer om, at vi skulle gå sammen og bekrige De Slidte sammen og vinde sammen med jer ......” Citat slut.

Så jeg lytter skam gerne til, hvad spillerne fortæller os - meget gerne endda - og det er der heldigvis mange, der gerne gør.
 
D

DeletedUser2365

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det ryktes vel også at jeg skrev at jeg skrev at det ikke er sikkert at det er sant det salking skrev.

Det ryktes at jeg er en dårlig advokat.

Det ryktes at drake er allerede blitt opplyst om at også dette er fullstendig irrelevant, og i seg selv fungerer som forsøk på tåkelegging.

Det ryktes at en advokat ikke nødvendigvis er dårlig om "klienten" har en så elendig sak at det eneste kortet h*n har å spille er å prøve å tåkelegge mest mulig. Som er nettopp poenget.

Det ryktes at drake er blitt utførlig opplyst om dette før, og at han kan spørre på pm om han skulle lure på noe, heller enn å koke suppe på forum på gammel spiker.
 

Pan Whistle

Active Member
Brugere
2: At man som leder af en alli svarer en stakkels enlig spiller, der bliver truet med et eneste ord: LOL, når pågældende klager sin nød og i øvrigt ikke gør andet, tjah det er i mine øjne hverken særlig empatisk eller ok.
Jeg har aldrig været leder i ST. men det var en leder der sendte den truende PM. til den "lille" spiller, og jeg har i øvrigt skrevet senere til den lille spiller, og undskyldt min kommentar, med at jeg faktisk ikke vidste hvad jeg skulle stille op med den truende PM.
 
D

DeletedUser2351

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det rygtes at der for mange person angreb og for lidt sladder ;)

Det rygtes at Hadeholdet bliver terroristeret i nat bonus af nogle som er dårlige tabere, send og træk.
 
D

DeletedUser2347

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det er kanskje på tide at man innser at denne spilleren bør svartelistes?
 

Qotho

Active Member
Brugere
0025.gif
 
D

DeletedUser2322

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det ryktes at om jeg kjenner grepo spillerne rett... Så blir det klager på at salking spilte hos hadeholdet og det bare er derfor de vant. Eller så blir det klager på at salking spilte hos hadeholdet og det bare var derfor de ledet, og også derfor de tapte.
 
D

DeletedUser2365

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det ryktes at om jeg kjenner grepo spillerne rett... Så blir det klager på at salking spilte hos hadeholdet og det bare er derfor de vant. Eller så blir det klager på at salking spilte hos hadeholdet og det bare var derfor de ledet, og også derfor de tapte.
hvilke grepospillere?
 
D

DeletedUser2322

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
hvilke grepospillere?
Vel for eksempel har du brukt det som et argument for at du tapte på knossos :)
Salking spilte hos dere en uke, derfor vant dere.
 
Top