• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Rygtebørsen

D

DeletedUser2322

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
det rygtes endvidere at Hadeholdet ( aka. D.dall/storekrog) 's alliance igen har ødelægt en server med deres guld forbrug.

Kampen er tabt. kan vi få tiden sat ned til 2 dage ?
Er vel ikke rart du taper om du gir opp med en gang?
 
D

DeletedUser2322

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Mener du, ligesom du og andre gjorde på Pella måske? :D
Hvor lenge var jeg på pella igjen?

Har jo tidligere bevist at man ikke kan stole på deg. På pella var jeg vel igjen i 2-3 uker lenger enn de fleste. Til det bare var meg igjen fra den gamle alliansen. Dere var 35, vi var type 6. Er det tidlig å gi opp da? Dere med 1800 byer, og vi med 400. Du klagde tidligere på at andre hadde 1-200 flere byer enn dere.

Dere lå også i best posisjon til å vinne, før dere bestemte dere for å merge. Så det er vel bare feigt å merge sånn jeg ser det. Spesielt merkelig å skryte over at dere vant kun fordi dere merget.
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser2351

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Mener du, ligesom du og andre gjorde på Pella måske? :D
Du gav vel også op på Sparta og smuttede ud og gemte dig væk i et hav langt borte ;)

Har du nogen sinde lavet andet end at svømme bag zteren ?
 

Qotho

Active Member
Brugere
Hvor lenge var jeg på pella igjen?

Har jo tidligere bevist at man ikke kan stole på deg. På pella var jeg vel igjen i 2-3 uker lenger enn de fleste. Til det bare var meg igjen fra den gamle alliansen. Dere var 35, vi var type 6. Er det tidlig å gi opp da? Dere med 1800 byer, og vi med 400. Du klagde tidligere på at andre hadde 1-200 flere byer enn dere.

Dere lå også i best posisjon til å vinne, før dere bestemte dere for å merge. Så det er vel bare feigt å merge sånn jeg ser det. Spesielt merkelig å skryte over at dere vant kun fordi dere merget.


Altså nu må du bestemme dig - lå vi i position til at vinde eller vinder vi kun, fordi vi slog os sammen med de andre? - (som I jo i øvrigt havde spurgt før os - om de ville merge med jer - så I havde også tænkt jer at være lige så "feje"?)
 

Storekrog

Active Member
Brugere
Altså nu må du bestemme dig - lå vi i position til at vinde eller vinder vi kun, fordi vi slog os sammen med de andre? - (som I jo i øvrigt havde spurgt før os - om de ville merge med jer - så I havde også tænkt jer at være lige så "feje"?)
Vi havde absolut ikke spurgt om en merge med dem. De kontaktede os og spurgte om en merge hvor jeg sagde jeg ville gå videre med det til ledelsen.
Vi vendte tilbage og fortalte at som det var nu var vi ikke interesseret i at merge med dem.
Da vi havde fået den request valgte ledelsen alligevel at forhøre sig omkring deres medlemmer hvad de ville gøre hvis en merge kom på tale senere hen, og ja det blev til flere ville stoppe hvis det skete samt flere ville gerne merge.
Vores spørgeskema var slået op godt en uge over deadline (hvis ikke mere) før i valgte at slå jer sammen med dem. Eftersom vi godt kunne se hvor det førte hen, kontaktede jeg ledelsen igen og sagde om jeg skulle prøve at se om jeg kunne nå at ændre noget, da JR lige var kommet ud af FM..
Dvs var aftalen lavet med alle spillere og der var intet at gøre.
Det er korrekt vi/jeg i sidste øjeblik prøvede at få nogle spillere over til os, men det var kun fordi jeg kunne se flere og flere joine jer og hvis vi skulle ha en chance så skulle vi ha nogle med over til vores hold.
Get your facts straight!
 
D

DeletedUser2322

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Altså nu må du bestemme dig - lå vi i position til at vinde eller vinder vi kun, fordi vi slog os sammen med de andre? - (som I jo i øvrigt havde spurgt før os - om de ville merge med jer - så I havde også tænkt jer at være lige så "feje"?)
Dere lå i best posisjon, men det er ikke sikkert at dere kom til å vinne i det hele tatt. Dermed så vant dere kun ved at dere slo dere sammen.
 
D

DeletedUser2365

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Dere lå i best posisjon, men det er ikke sikkert at dere kom til å vinne i det hele tatt. Dermed så vant dere kun ved at dere slo dere sammen.
EFmMHLwXkAEoM4t
 
D

DeletedUser2322

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
et er korrekt vi/jeg i sidste øjeblik prøvede at få nogle spillere over til os, men det var kun fordi jeg kunne se flere og flere joine jer og hvis vi skulle ha en chance så skulle vi ha nogle med over til vores hold.
Og også så løy leonora igjen, og sa at de kun skulle ta inn de minste spillerne.
 

Qotho

Active Member
Brugere
Dere lå i best posisjon, men det er ikke sikkert at dere kom til å vinne i det hele tatt. Dermed så vant dere kun ved at dere slo dere sammen.
Bedst position? - det kan vel diskuteres, og det er jo heller ikke positionen, der afgør en server. Det er sammenhold, aktivitetsniveau og evner.
Vi var jo hele vejen igennem serveren underdogs - men vi så havde sammenholdet, som I nok manglede - knap så mange og knap så store egoer hos os. Og det var jo jer og ikke os, der truede en lille enlig spiller, lavede et stunt med resttiden på serveren m.v. - og derved fik alle imod jer og ingen, der ville spille med jer.
 

Qotho

Active Member
Brugere
Og også så løy leonora igjen, og sa at de kun skulle ta inn de minste spillerne.
Vi har aldrig sagt noget om, at vi kun ville tage de mindste spillere ind - så jeg har virkelig ingen anelse om, hvad du hentyder til.
I bliver ved med at fornægte fakta - det var jer selv, der smed sejren væk ved at lave alle jeres numre.
 
D

DeletedUser2322

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Bedst position? - det kan vel diskuteres, og det er jo heller ikke positionen, der afgør en server. Det er sammenhold, aktivitetsniveau og evner.
Vi var jo hele vejen igennem serveren underdogs - men vi så havde sammenholdet, som I nok manglede - knap så mange og knap så store egoer hos os. Og det var jo jer og ikke os, der truede en lille enlig spiller, lavede et stunt med resttiden på serveren m.v. - og derved fik alle imod jer og ingen, der ville spille med jer.
Endrer vel ikke noen ting det du skriver nå?

Vi har aldrig sagt noget om, at vi kun ville tage de mindste spillere ind - så jeg har virkelig ingen anelse om, hvad du hentyder til.
I bliver ved med at fornægte fakta - det var jer selv, der smed sejren væk ved at lave alle jeres numre.
Du skrev det på pm til meg.
 
D

DeletedUser2365

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Vinner man automatisk av å ligge i best posisjon?
Vidunderlig.

Skal ikke nekte for at jeg har opparbeidet meg en viss fascinasjon for Drakes "argumentasjons"-teknikk. Det er noe fengende ved den - i all sin bisarre prakt.

Som å være på skitur over finset - man setter seg ned - tar frem kakaoen og kvikklunsj - mens man kikker på flamingonene danse på åskammen. Et naturens mirakel.

Fascinerende.
 
Senest redigeret af en moderator:

Pan Whistle

Active Member
Brugere
Bedst position? - det kan vel diskuteres, og det er jo heller ikke positionen, der afgør en server. Det er sammenhold, aktivitetsniveau og evner.
Vi var jo hele vejen igennem serveren underdogs - men vi så havde sammenholdet, som I nok manglede - knap så mange og knap så store egoer hos os. Og det var jo jer og ikke os, der truede en lille enlig spiller, lavede et stunt med resttiden på serveren m.v. - og derved fik alle imod jer og ingen, der ville spille med jer.
Ved slet ikke hvor du får fra i var "underdogs" det var i jo slet ikke, i var dem som kunne tage flest byer fra fjenden, så ved ikke hvor du har de lave tanker fra om jer selv, og det var jer der havde langt den bedste position på kortet, måske ville det have blevet en god kamp om VV, tror ikke der ville have været en alliance som havde fået de 7 VVer, nok nærmere 4/3, men det ville jo have gjort slutspillet sjovt, og ikke bare den kedelige trykken på knapper for at farme og sende.
Og så ved jeg ikke hvor mange gange det skal siges, inden du fatter det, men du kan ikke tillade dig at blive ved med at beskylde en hel alliance for at true en enkelt spiller, når jeg faktisk hængte vores medspiller ud på åbent forum, for at bevise overfor dig/jer at det var et enmands stunt, så jeg vil gerne bede om en undskyldning, for dine evige beskyldninger mod os andre, jeg er ved at være godt og grundig træt af dine beskyldninger.

Og igen det var ikke ST. der spurgte om merge, det var One1all har vi også sagt op til flere gange, endnu en ting du bliver ved med at beskylde os for.

Syntes sgu snart du skal tage at lytte til hvad andre siger, og ikke KUN hvad du syntes passer dig bedst. :mad:
 
Top