• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Rygtebørsen

D

DeletedUser2069

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Du synes det er mig der har manglende intelligens? Sjovt for det er ikke mig der har måtte prøve at starte op 10 gange og fået tæv hver gang :D Jeg har skam også et liv ved siden af men jeg er bare ikke så dårlig så jeg skal bruge 10 gange til at lærer et spil ;) ikke min skyld det ikke trykker de rigtige steder os dig, måske du skulle prøve at kigge på dit eget spil før du blamer den førende alliance! Kan fortælle dig at folk der bare har lidt hjerne ville nok ha lært bare lidt efter de første 3-4 forsøg, men du har jo så skulle bruge 10!

Og så ad da værd med at sidde og lave dumme kommentarer på et forum bare fordi du er lidt sur over at have mistet en by altså

Ja så du tror intelligens er noget som kommer til udtryk i spil??? :D ...undskyld men jeg må...ROFL...darn hvor er du DUM og unintelligent...enhver kan se det som i det mindste har mindst 1 brik som kan flyttes i det mindste..og det er jo obvious at det har du jo åbenbart ikke! :D

Ja, jeg har et live udenfor her...derfor bruger jeg ik hele mit liv herinde ;) ...det er jo kun et åndsvagt spil...ikke livet om at gøre...så jeg gider ikke sætte mig ind i det når det KØRER på denne måde..a total waste of time! - så tro du bare du er så intelligent...helt fint med mig...jeg har faktisk lidt ondt af dig :D
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser2292

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Ja så du tror intelligens er noget som kommer til udtryk i spil??? :D ...undskyld men jeg må...[/b]ROFL[/b]...darn hvor er du DUM og unintelligent...enhver kan se det som i det mindste har mindst 1 brik som kan flyttes i det mindste..og det er jo obvious at det har du jo åbenbart ikke! :D

Må være trist at være dig lige nu, håber du kan komme af med din afhængighed med at drikke af natpotten for det er vist det eneste der kan forklarer din manglende forståelse for hvad det er jeg siger til dig ....
 
D

DeletedUser2069

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Må være trist at være dig lige nu, håber du kan komme af med din afhængighed med at drikke af natpotten for det er vist det eneste der kan forklarer din manglende forståelse for hvad det er jeg siger til dig ....

tro hva du vil...livet er for kort til at beskæftige sig med sådan nogen som dig :D
Jeg skal bare slå tiden ihjel her på arb...så har hele natten til at leje med jer her i fora'et :D ...og det har jo virket ganske godt indtil nu! :D
 
D

DeletedUser2292

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
tro hva du vil...livet er for kort til at beskæftige sig med sådan nogen som dig :D
Jeg skal bare slå tiden ihjel her på arb...så har hele natten til at leje med jer her i fora'et :D ...og det har jo virket ganske godt indtil nu! :D
Så kan du jo starte forfra på en ny by og se hvor langt du når inden du også mister den :x Bliver nok ikke længe med dig
 
D

DeletedUser2069

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Så kan du jo starte forfra på en ny by og se hvor langt du når inden du også mister den :x Bliver nok ikke længe med dig

Haha...at spille herinde er waste of time...så hellere tirre dig/jer herinde i nat...I har åbenbart fået Trump feberen...storhedsvanvid og manglende kontakt til virkeligheden ;)
Oh hvor er vi så imponerede over dig/jer...dit intelligens niveau er så helt enormt stort...vi nye bøjer os i 'ydmyghed' ...mens vi knækker sammen af grin over dig/jer :D
 
D

DeletedUser2333

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg kunne ikke være mere enig med 'Life' I love your spirit Life :) ...jeg er osse blevet angrebet straks jeg min beskyttelse var væk...i dette tilfælde af Thejs og som jeg lige har fundet ud af Life osse blev angrebet af ham :)

Most of you gamers are just a BUNCH of pathetic people (who think you are so smart and that a game reveals your intelligense :) ...who can only survive by taking out new players who you can win against...hurrah hurrah!
smiley_emoticons_bravo2.gif
smiley_emoticons_winken4.gif
smiley_emoticons_hecheln.gif
smiley_emoticons_irre.gif
smiley_emoticons_ins-auge-stechen.gif
smiley_emoticons_thumbs-down_new.gif
smiley_emoticons_cyclops.gif
smiley_emoticons_kleeblatt2.gif
smiley_emoticons_grepo_pacman.gif


Start doing something with your life folks...start with this
smiley_emoticons_wallbash.gif
...it'll be a good exercise for you folks
smiley_emoticons_lol.gif
smiley_emoticons_lol.gif
smiley_emoticons_lol.gif
 
Senest redigeret af en moderator:

Aladin

CM
Grepolis Team
Admin
Moderator
Manager
Ja jeg skal love for at det er en god og skarp ledelse...som får alle andre til at smide tøjlernerne i ringe...FANTASTISKT! ...jubiii hvor er i gode...i stedet for at tage kritikken til sig...så blabrer du/I man bare løs med INTETSIGENDE non-sense og har forstået absolut intet!

...well det er vel fortjent or hun er vel en af lederne som åbenbart ikke rigtigt har styr på sine tropper...eller bare synes det er i orden af kanøfle os nye straks vor beskyttelse er væk!

- ja og det har du/I jo så bevist at I hører ikke til denne gruppe som har lært af sine fejl!


ja det er er fantastisk at man få alle til at hoppe ud af spillet...virkelig 'fantastisk ledelse'... Men FAKTA er: -jeg har faktisk lidt ondt af jer med den slags unfair ledere som ik har forstået et bjælde - de er åbenbart ret tyk-hovede!

Vi er et par stykker (NYE spiller over flere gange) som smutter og aldrig kommer tilbage efter vore erfaringer herinde - hav et 'godt' liv herinde - I skulle prøve at have et liv udenfor dette game! :D

--hilsen fra de nye og forsvarsløse mod I store spillere! byeeeee

Du skal droppe den personlige kritik.

Grepolis er et krigsspil, og at overtage byer, er hvad spillet handler om.
Selvfølgelig kan der skæres ned på at overtage små spilleres byer, men at erobre og tabe byer, er en del af spillet.

Nybegyndere, vil jeg faktisk gerne henvise til vores Casual verden : Rethymno
Den er velegnet til nybegyndere, og til dem der gerne vil lære Grepolis bedre at kende, før man går all in på en server, hvor man kan miste sin sidste by.
På vores Casual verden, kan de store spillere, heller ikke angribe spillere der er over 20% mindre end dem selv.

smiley_emoticons_grepo_pacman.gif
 

sero

New Member
Brugere
Det rygtes at der er en spiller ude i verden som snart skal dele ud af sin viden om værn så andre kan få glæde af dem og selv lave dem

Du ved selv hvem du er ;)
 

Tournesol

Active Member
Brugere
Det rygtes at der er en spiller ude i verden som snart skal dele ud af sin viden om værn så andre kan få glæde af dem og selv lave dem

Du ved selv hvem du er ;)
:p

Det rygtes at der findes masser af værn idéer derude i den store verden. Flere er vist ved at være temmelig forældede :D
 
D

DeletedUser2338

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Ahhh dejligt når det kommer tilbage på sporet
Man kan lære noget af alt.
Og hold nu op denne server har sine sjove ting. Men har været uhyggelig lærerig. Og det fortsætter den med at være.
Og man finder ud af hvordan folk egentlig er i spillet og det har været en fantastisk oplevelse.
 
Top