• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Rygtebørsen

D

DeletedUser2304

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det blir sku en ordenlig omvæltning folk vågner op til her til morgen :/

Men må jeg gerne have lov til at sige tak for et fantastisk samarbejde på trods af en sur afslutning :)
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser488

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Er så træt af at folk ghoster. Har holdt det inde, men er så træt af det. Giver op uden bare en form for kamp.
Kæmp for alt hvad du har kært.
Hellere tabe hvor man har prøvet end tabe uden at prøve.
Det er bare min mening
 

sero

New Member
Brugere
Er så træt af at folk ghoster. Har holdt det inde, men er så træt af det. Giver op uden bare en form for kamp.
Kæmp for alt hvad du har kært.
Hellere tabe hvor man har prøvet end tabe uden at prøve.
Det er bare min mening
Enig men det er ikke særlig fedt nå de så begynder på nedslagtning af spiller for spiller
 
D

DeletedUser2292

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Enig men det er ikke særlig fedt nå de så begynder på nedslagtning af spiller for spiller
Hvad mener du med nedslagtning af spiller for spiller? For den eneste gang vi har kørt mod en spiller var mod FB og det var fordi vi ikke viste hvad vi ellers skulle gøre for at undgå at TR swappede hele tiden, ikke meget kamp der er om byerne når swap er en mulighed ;)
 
D

DeletedUser2313

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Enig men det er ikke særlig fedt nå de så begynder på nedslagtning af spiller for spiller
Altså både mig og Sweetieq blev slagtet pænt hårdt af Rabalderstræde hvor vi nok samlagt mistede omkring 40-45 byer ish, men vi græder da ikke så meget over vi blev pænt sagt buttfuckede! Man bliver sgu nød til at acceptere dette er et krigsspil og at alle knep gælder!

hvis man ikke kan acceptere det så er Grepolis ikke spillet for dig!
 
D

DeletedUser488

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Og ja det er et krigsspil, men hvis man vil have, at en server varer lidt længere end 3 måneder må man også tænke strategisk og se vil vi have serveren for os selv i 7 måneder eller vil vi ikke. Hvordan man undgår det er svært. Men den ene halvdel kan skrue ned og den anden op.
Jeg vælger ikke side men prøver at se hvad man kan gøre.
 

Iwrac

Active Member
Brugere
Det er jo egentlig meget simpelt - Man spiller et spil for at vinde. Det er røvhamrende sygt at spille, hvis ikke man gør sit bedste.
Hvorfor pokker skulle man sidde hver eneste dag og tænke: "Ej, jeg lader lige være med at angribe idag, da de så bare ghoster pga lidt modstand!"
I (TR incl forbundsfæller) har haft alle muligheder for at give kamp, men pga jeres egne interne stridigheder, hvoraf nogle af disse skal finde årsager til, at et par stykker er ghostet, samt at de danske servere åbenbart er for lille til, at der kan være 2 slagkraftige alliancer (Det havde republikkerne haft god mulighed for at være, hvis de havde ordentlig ledelse) så er de danske servere hurtigt afgjort.
I spillede 120 imod 40 i store dele af tiden - og I havde mange rigtig gode spillere - flere end Rabalderstræde har.
I var indbegrebet af forbundshelvede, og hvis ikke engang man kunne magte at samle en alliance der kunne stå imod og give ordentlig kamp, uden at man straks smider "jeg har brækket min bedste negl" kortet, så er det nok bare ikke dette spil I skal spille.
I har beskyldt Rabalderstræde for ting som I selv har gjort.
- I har samlet jer fra start af
- I har taget små byer fra nye spillere for at vokse lettere
- I har også angrebet om natten
- I har også fredet personer fra modsatte fløj i perioder pga irl, ligesom vi har.
- men I har været 35 (fuld ally) fra start og dannet forbund i løbet af et par dage, og var på jeres "velmagtsdage" over 120 spillere i jeres bette forbund.

Forskellen er at Rabalderstræde har en god og skarp ledelse, som kan se spillet længere frem end en måned/uge ad gangen.
Alle de forpulede kedelige grundlæggelser der var i starten bære frugt nu.
Det er uhørt og grænser til direkte stupiditet, at man f.eks herinde har kørt en personlig hetz på D.Dall, og beskyldt hende for ditten og datten.
Der er helt sikkert ting som kunne have været gjort anderledes over alt, og alle mennesker kan lære af fejl, men fakta er at kombinationen af D.Dall og Storekrog er de bedste ledere i dette spil, man kan ønske sig.
Og det er deres fortjeneste, kombineret med aktive medspillere som gør, at vi føre denne server.

Ja, der er kun kørt aktion imod en enkelt person EN gang, fordi vedkommende blev ved at angribe om natten, selv om vi alligevel skulle lægge øre til, at det var os der startede - Min far kan tæve din far, agtigt.

Summa Summarum er, at en fælles skandinavisk server med Norge, Sverige, DK, Island, Finland og Færøerne havde været helt perfekt. Og det er mig utroligt, at man ikke endnu har fået det, for man har set dette punkt med tidligt afgjorte servere komme for mange måneder siden.

Mere galde fra ham den tåbelige semifæring.
Mojn
smiley_emoticons_daumendreh2.gif
 
D

DeletedUser2069

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Ja, så har jeg fået bekræftiget at der bliver gået efter os 'svage/nye' straks vi kommer ud af beskyttelsen...og det selvom der er tonsvis af ghost-byer vedkommende kunne have slået sig over. Jeg troede faktisk man havde lyttet til dem som har klaget over det ufær spil der åbenbart blevet spillet.

Sørgeligt at man er så lille en person at man går efter de helt svage...jeg ved nu at dette game gider jeg ikke længere...og ved at en af mine venner osse smutter så snart han bliver angrebet...vi gider simpelthen ik spilde vor tid på den type folk som jer...vi smutter videre til næste spil som er mere fair overfor begyndere...

Der er jo nogen af os som har et normalt liv ved siden af og ik vil være konstant på...i skulle prøve det hvordan det er!!!
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser2069

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Altså både mig og Sweetieq blev slagtet pænt hårdt af Rabalderstræde hvor vi nok samlagt mistede omkring 40-45 byer ish, men vi græder da ikke så meget over vi blev pænt sagt buttfuckede! Man bliver sgu nød til at acceptere dette er et krigsspil og at alle knep gælder!

hvis man ikke kan acceptere det så er Grepolis ikke spillet for dig!

Ja, men du kender spillet...vi andre kender det knapt nok...totalt afskrækkende for nye at komme herind...vi er et par stykker som smutter fra dette spil pga. utallige gange er blevet angrebet straks vor beskyttelse var væk...sørgeligt at de spillere åbenbart ik er bedre spillere end at angribe os små og nybegyndere som I let kan overkomme!
 
D

DeletedUser2292

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Du ved godt hvor mange fordele der er ved at være lille spiller samt at være deff spiller ikke? Uden at være på hele tiden kunne du nemt forsvarer dig, men i stedet for at gøre noget aktivt ved det så det nemmere at give skylden videre for at folk angriber i et krigsspil.... Spillet er nu designet sådan at det er vigtigt at tage de her byer fra mindre nye spillere for at fjenden ikke gør det, så hvis du ikke kan klarer at blive angrebet i et krigspil samt synes designet af spillet selv er uretfærdigt så ja så er det nok bedre at gå videre til et andet spi ;)
 
D

DeletedUser2292

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Ja, men du kender spillet...vi andre kender det knapt nok...totalt afskrækkende for nye at komme herind...vi er et par stykker som smutter fra dette spil pga. utallige gange er blevet angrebet straks vor beskyttelse var væk...sørgeligt at de spillere åbenbart ik er bedre spillere end at angribe os små og nybegyndere som I let kan overkomme!

Du ved godt at man kan se at du har været medlem på forum her siden 2015 ikk? så hvis du stadig taber dine byer lige efter bb slutter så kunne det være du skulle begynde at kigge på at gøre nogle ting anderledes ;)
 
D

DeletedUser2069

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Forskellen er at Rabalderstræde har en god og skarp ledelse....

Det er uhørt og grænser til direkte stupiditet, at man f.eks herinde har kørt en personlig hetz på D.Dall, og beskyldt hende for ditten og datten.
....og alle mennesker kan lære af fejl, men fakta er at
kombinationen af D.Dall og Storekrog er de bedste ledere i dette spil, man kan ønske sig.
Og det er deres fortjeneste, kombineret med aktive medspillere som gør, at vi føre denne server.

Mere galde fra ham den tåbelige semifæring.
Mojn
smiley_emoticons_daumendreh2.gif

Ja jeg skal love for at det er en god og skarp ledelse...som får alle andre til at smide tøjlernerne i ringe...FANTASTISKT! ...jubiii hvor er i gode...i stedet for at tage kritikken til sig...så blabrer du/I man bare løs med INTETSIGENDE non-sense og har forstået absolut intet!

Personlig hetz mod D.Dall
...well det er vel fortjent or hun er vel en af lederne som åbenbart ikke rigtigt har styr på sine tropper...eller bare synes det er i orden af kanøfle os nye straks vor beskyttelse er væk!

mennesker kan lære af fejl
- ja og det har du/I jo så bevist at I hører ikke til denne gruppe som har lært af sine fejl!

D.Dall og Storekrog er de bedste ledere i dette spil, man kan ønske sig
ja det er er fantastisk at man få alle til at hoppe ud af spillet...virkelig 'fantastisk ledelse'... Men FAKTA er: -jeg har faktisk lidt ondt af jer med den slags unfair ledere som ik har forstået et bjælde - de er åbenbart ret tyk-hovede!

Vi er et par stykker (NYE spiller over flere gange) som smutter og aldrig kommer tilbage efter vore erfaringer herinde - hav et 'godt' liv herinde - I skulle prøve at have et liv udenfor dette game! :D

--hilsen fra de nye og forsvarsløse mod I store spillere! byeeeee
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser2069

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Du ved godt at man kan se at du har været medlem på forum her siden 2015 ikk? så hvis du stadig taber dine byer lige efter bb slutter så kunne det være du skulle begynde at kigge på at gøre nogle ting anderledes ;)

Og det betyder at man har spillet spillet mange gange??? jeg kan fortælle dig at jeg måske har været på sammenlagt 3mdr...måske prøvet 10 gange herinde men givet op...så det er en ganske DUM kommentar som fortæller om din manglende intelligens åbenbart!

Jeg har faktisk et liv udenfor dette spil...du sku prøve det engang! ;)
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser2069

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Du ved godt hvor mange fordele der er ved at være lille spiller samt at være deff spiller ikke? Uden at være på hele tiden kunne du nemt forsvarer dig, men i stedet for at gøre noget aktivt ved det så det nemmere at give skylden videre for at folk angriber i et krigsspil.... Spillet er nu designet sådan at det er vigtigt at tage de her byer fra mindre nye spillere for at fjenden ikke gør det, så hvis du ikke kan klarer at blive angrebet i et krigspil samt synes designet af spillet selv er uretfærdigt så ja så er det nok bedre at gå videre til et andet spi ;)

Ja FANTASTISKT at I åbenbart KUN kan angribe os som er så svage...troede at lige børn legede med børn på samme 'alder/niveau'! - men som sagt så er I jo åbenbart ikke gode nok til dette...derfor vælger I os lette!
 
D

DeletedUser2292

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Og det betyder at man har spillet spillet mange gange??? jeg kan fortælle dig at jeg måske har været på sammenlagt 3mdr...måske prøvet 10 gange herinde men givet op...så det er en ganske DUM kommentar som fortæller om din manglende intelligens åbenbart!

Jeg har faktisk et liv udenfor dette spil...du sku prøve det engang! ;)

Du synes det er mig der har manglende intelligens? Sjovt for det er ikke mig der har måtte prøve at starte op 10 gange og fået tæv hver gang :D Jeg har skam også et liv ved siden af men jeg er bare ikke så dårlig så jeg skal bruge 10 gange til at lærer et spil ;) ikke min skyld det ikke trykker de rigtige steder os dig, måske du skulle prøve at kigge på dit eget spil før du blamer den førende alliance! Kan fortælle dig at folk der bare har lidt hjerne ville nok ha lært bare lidt efter de første 3-4 forsøg, men du har jo så skulle bruge 10!

Og så ad da værd med at sidde og lave dumme kommentarer på et forum bare fordi du er lidt sur over at have mistet en by altså
 
D

DeletedUser2292

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Ja FANTASTISKT at I åbenbart KUN kan angribe os som er så svage...troede at lige børn legede med børn på samme 'alder/niveau'! - men som sagt så er I jo åbenbart ikke gode nok til dette...derfor vælger I os lette!

Så du tror vores modtander ghostede fordi vi ikke angreb dem eller? Du må da have tabt sutten for det er ikke tilfældet, gå ind og kig på hvad du ligger på deff rank og så kig på vores største modstander ;) så vil du se at du ikke har fået i nærheden af det antal angreb de har
 
D

DeletedUser2069

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
....så vil du se at du ikke har fået i nærheden af det antal angreb de har

Det var da den mest lamme kommentar som du lige gav her. Jeg sagde IKKE at de ikke var blevet angrebet...de store kan jo angribes mange gange uden at blive booted ud hver gang..de har råd til at miste byer....hvor vi som prøver at komme ind bare skal slås en gang og vi er ude og skal begynde forfra hver gang!

Hvis du ikke kan se dette issue...ja så strækker din intelligens åbenbart ikke så langt! - og ja da har du jo bevist dit niveau af intelligens..or lack there of!
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser2292

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Ja FANTASTISKT at I åbenbart KUN kan angribe os som er så svage...troede at lige børn legede med børn på samme 'alder/niveau'! - men som sagt så er I jo åbenbart ikke gode nok til dette...derfor vælger I os lette!

Lifeisgreat ved du hvad "kun" betyder? skal vi ikke lige blive enig om at de 2 ting du siger strider lidt mod hinanden ;) og det jeg påstår er at du ikke kun skal slås på 1 gang hvis du ved hvad du laver som lille spiller, og du burde have lært lidt efter 10 forsøg :p
 
D

DeletedUser2292

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det var da den mest lamme kommentar som du lige gav her. Jeg sagde IKKE at de ikke var blevet angrebet...de store kan jo angribes mange gange uden at blive booted ud hver gang....hvor vi som prøver at komme ind bare skal slås en gang og vi er ude og skal begynde forfra hver gang!

Hvis du ikke kan se dette issue...ja så strækker din intelligens åbenbart ikke så langt! - og ja da har du jo bevist dit niveau af intelligens..or lack there of!

Elsker du snakker som om at det her spil jeg har spillet de sidste 8 år ved du mere om end jeg gør :D og så samtidig kalder mig dum for ikke at kunne se et problem som kunne løses ved at du viste mere om spillet du er blevet nulstillet 10 gange i end du gør ;) Samtidig med at du først påstår vi kun angriber små spillere og derefter siger jeg kommer med den lammeste kommentar da jeg så fortæller dig det ikke er tilfældet :p Men se lyst på det du kan da finde ud af at skrive med sort tekst, må være et højdepunkt for dig ;D
 
Top