• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Rygtebørsen

Iwrac

Active Member
Brugere
Ej griner det her er næsten for underholdende, og ikke engang et rygte lol der er dukket en spiller op med en ny by i rabalderland ved navnet Boost, faktisk lidt rart at der er en som har valgt at kalde tingene ved rette navn, Dall, DSH eller hvad du nu ellers kalder dig det er skidt moral men ikke noget nyt, hvad angår dig.
Tænker du skal bruge bind, istedet for at lade din udflåd ramme os.
Kunne man forestille sig, at du ville spille spillet? Evt. hvis du keder dig, forsøge at få endnu en spion ind hos os?
Brug dit krudt på grepolis istedet for forsøge at skabe splid.
smiley_emoticons_sleep.gif
 

Iwrac

Active Member
Brugere
Gad vide hvad i gør når i ikke kan købe jer til løver i eventet mere ;)
Så bliver det pludslig hverdag.

Måske D.Dall skulle skrive lidt på hendes indlæg om hvordan guld forvrider serveren.
Kan da se hun er godt med på bypladser og de fleste af jeres medlemmer mangler nu heller ikke guld virker det til
smiley_emoticons_freu-dance.gif
I er svært interesseret i at nedgøre D.Dall hele tiden, synes jeg.
Skal vi ikke komme videre, og bare spille spillet? D.Dall er hverken den første, eneste og sidste som bruger guld til at opnå flere slots.
Det er der mange andre der også gør, jeg selv incl, så længe der er guld til det. Har trods alt høstet det der svare til 15.000 guld i opstarten.
Skal vi lade fortiden passerer, og spille spillet? :)
 
D

DeletedUser2299

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
I er svært interesseret i at nedgøre D.Dall hele tiden, synes jeg.
Skal vi ikke komme videre, og bare spille spillet? D.Dall er hverken den første, eneste og sidste som bruger guld til at opnå flere slots.
Det er der mange andre der også gør, jeg selv incl, så længe der er guld til det. Har trods alt høstet det der svare til 15.000 guld i opstarten.
Skal vi lade fortiden passerer, og spille spillet? :)

Det er da ikke at nedgøre, hvis man kan kaste med sten må man tåle folk kaster igen.
Hun havde jo travlt med at få lavet en tråd som vi alle ved var møntet på en bestemt spiller ang guld forbrug.

Men for at bruge hendes egne ord "kan gulde sig til "magt" det vist det flere af jer selv køre efter ;)

Det netop ikke mit guld forbrug som forvrider serveren men det samlede guldforbrug ved en alliance.

Men synes det sødt du sidder og forsvarer hende :)

Men lad os se nu her nå hverdagen melder sig og i ikke kan købe løver.

Kan da se i godt kan lide og angribe i nat bonus stadig: Måske der skulle en god gang terror på de enkelte spiller indtil de stopper med det
 

Pan Whistle

Active Member
Brugere
Ej griner det her er næsten for underholdende, og ikke engang et rygte lol der er dukket en spiller op med en ny by i rabalderland ved navnet Boost, faktisk lidt rart at der er en som har valgt at kalde tingene ved rette navn, Dall, DSH eller hvad du nu ellers kalder dig det er skidt moral men ikke noget nyt, hvad angår dig.
Det er kun folk der har noget at skjule, som bruger andre nick names, har altid heddet D.Dall endda også alle andre udenlandske servers, så prøv at lave en undersøgelse inden, du beskylder andre for falske konti, men dem har du måske nogen stykker af?
 

Pan Whistle

Active Member
Brugere
Gad vide hvad i gør når i ikke kan købe jer til løver i eventet mere ;)
Så bliver det pludslig hverdag.

Måske D.Dall skulle skrive lidt på hendes indlæg om hvordan guld forvrider serveren.
Kan da se hun er godt med på bypladser og de fleste af jeres medlemmer mangler nu heller ikke guld virker det til
smiley_emoticons_freu-dance.gif
Jeg siger ikke jeg ikke har brugt lidt guld på denne server, bruger til rådgiver, inventar åbninger og til OL i starten på en server, men som jeg foreslog i den anden tråd 25K om dagen, det er meget, og også mere end jeg har brugt endnu på hele denne server, og kan se mange andre har da gjort det samme med slots, men er så holdt forlængst med at holde OL, klarer slots med byfester og triumftog nu, men godt med et boost i starten med OL, har til gengæld aldrig købt ress. på markedspladsen, guldet så meget som en bygning, soldat eller skib, kan du prale af det Thesamurai?
 
Senest redigeret:
D

DeletedUser2292

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Synes det er flot du snakker om at have flere nicks samurai, kan du prale med kun at have spillet under et navn?
 

the old wiking dk

Member
Brugere
synes stadig grepo byrde give noget præmier for medalje point, det ville måske stoppe nogen i at skifte rundt :)

men se på stabile spillere til at spille i samme navn, behøves bare kigge der i medaljepoint, så er det nemt at se og hov der dukker DD op

har spillet sammen med mange af jer i tidens løb og hold da fest nogle dygtige spillere ind imellem, men har på de sidste servere fundet sammen med nogen jeg synes særlig godt om at spille sammen med så hvorfor skulle jeg skifte og måske blive ked af at spille og så stoppe, for det er da et spil der trækker tænder ud en gang imellem.

og så vil jeg bare komme med 1 kommentar til samurais guld forbrug, for fanden hvor er jeg misundelig, ville gøre det samme hvis jeg havde råd, og så er du skide irreterende på de event hvor der er dags præmier de jo helt umulige for os andre dødelige at vinde :cool:
 

the old wiking dk

Member
Brugere
måske kunne man dele medalje point op i samlet og server point, så kunne nr 1 i samlet få lidt guld med over på næste server samt nr 1 og 2 på server point, en lille kamp i kampen, så kunne det måske give lidt mening med de point
 
D

DeletedUser2299

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg siger ikke jeg ikke har brugt lidt guld på denne server, bruger til rådgiver, inventar åbninger og til OL i starten på en server, men som jeg foreslog i den anden tråd 25K om dagen, det er meget, og også mere end jeg har brugt endnu på hele denne server, og kan se mange andre har da gjort det samme med slots, men er så holdt forlængst med at holde OL, klarer slots med byfester og triumftog nu, men godt med et boost i starten med OL, har til gengæld aldrig købt ress. på markedspladsen, guldet så meget som en bygning, soldat eller skib, kan du prale af det Thesamurai?
Lyder som du ved at forfatte det næste kapitel til HC andersens nye bog.

Vi ved begge to du brugte guld på din hovedby, det var bare at se hvordan den voksede i starten.
Som en af dem der bruger guld ved jeg godt hvad det koster og hvor lang tid det tager og få bypladser.

Med dine små 47000 kp skal du have kørt utroligt mange byfester og det har du ikke vi ved jo godt du har brugt en del guld på olympiske ellers havde du ikke 23 bypladser.

Så hvorfor prale med noget som ikke er sandt ;) ?
 
D

DeletedUser2299

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Synes det er flot du snakker om at have flere nicks samurai, kan du prale med kun at have spillet under et navn?
Har haft 2 :)
Og var ikke det vi snakkede om men at f.eks om det var gamle spillere som gemte sig under nye nicks selvom i ellers påstår og tage nye ind ;)
 
D

DeletedUser1958

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Nok mudder kastning....

Her er det kun rygter det tæller.

Rygtet siger at Rabalderstrædet er ved at give op grundet for meget modstand :oops:
 

minizkrykke

Active Member
Brugere
i starten af denne server brugte jer I Rablerstrænde mange af jeres gamle venner til at komme ind på serveren og så ghoste ;)
jeg har set flere SP byer om morgen og wupti så er rabler ks inde.

og så alle dem som er inde på server for at sælge guld videre giver også byerne videre til jer ;)
 

Iwrac

Active Member
Brugere
i starten af denne server brugte jer I Rablerstrænde mange af jeres gamle venner til at komme ind på serveren og så ghoste ;)
jeg har set flere SP byer om morgen og wupti så er rabler ks inde.

og så alle dem som er inde på server for at sælge guld videre giver også byerne videre til jer ;)
Ja, det har du en masse beviser på at vi har gjort, så dem glæder vi os til du får frem her i forum. :)
For man kunne ikke forestille sig, at fjenden havde interesse i at komme ind i vores område.
 

Haddock

Active Member
Brugere
Rygtet siger at man skal huske at medbringe bajer og popcorn i den her tråd, magen til drama skal man lede længe rundt omkring for at finde, specielt efter Horton sagaen er sløjfet.
 
D

DeletedUser2312

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Fed intensitet der er kommet! :D (Håber vi kan holde tonen på et fornutigt niveau)

Først og fremmest må vi tage hatten af for Rabalderstræde. De gør det gang på gang, samler et kanon stærkt team smadrer alt og alle. Sometider vil jeg ønske jeg selv var en del af denne gruppe, men det er jeg ikke. Der er er bare et tegn på den loyalitet som der er i Rabalderstræde og til deres ledelse. Og de skal på ingen måde svines til mht. til at samle et hold på 35 mand på to dage eller tage byer fra små spiller eller noget som Grepolis selv er skyld i. For Grepolis har alle muligheder for at ændre på det, men det gør de ikke :O

Jeg havde gjort det samme som D.Dall og Storekrog hvis jeg ledede en gruppe som Rabalderstræde. :)

Men jeg synes derimod Grepolis virkelig skal overveje nogle tiltag for at holde på deres nuværende spillere og evt. får ny spillere til at spille Grepolis.

Først kan I starte med at fjerne et allylimit på 35. Alt for mange efter min smag maks 10-15 stykker. Dernæst skal man ikke kunne invitere spillere ind på en valgt plads, men en random plads i nærheden for at få lidt mere variation i, hvor man lander.

Forbundsfunktionen skal også væk eller så skal der indregnes en ny morale som går på alliancepoint + forbundspoint for at mindske forbund.

Maks 4 eventer om året. Ved godt det aldrig kommer til at ske, men i min optik er der alt for mange. Hellere smide et månedlig gebyr på 29. kr for at spille Grepolis og at man så får alle rådgivere.
Men for at vende tilbage til tråden, så ser det ud til at blive en spændende server de næste par måneder. Nu er jeg selv i FM så kan ikke se hvordan TP's situation er ift. forbund, men med det forspring Rabalderstræde har fået ift. de øvrige to alliancer, så håber jeg, at de stærkeste fra TP og TR kan samle sig på længere sigt og tage kampen op imod Rabalderstræde, ellers kommer Rabalderstræde sovende til sejeren hvilket i mine øjne ikke er værdigt... :/
 

Iwrac

Active Member
Brugere
Fed intensitet der er kommet! :D (Håber vi kan holde tonen på et fornutigt niveau)

Først og fremmest må vi tage hatten af for Rabalderstræde. De gør det gang på gang, samler et kanon stærkt team smadrer alt og alle. Sometider vil jeg ønske jeg selv var en del af denne gruppe, men det er jeg ikke. Der er er bare et tegn på den loyalitet som der er i Rabalderstræde og til deres ledelse. Og de skal på ingen måde svines til mht. til at samle et hold på 35 mand på to dage eller tage byer fra små spiller eller noget som Grepolis selv er skyld i. For Grepolis har alle muligheder for at ændre på det, men det gør de ikke :O

Jeg havde gjort det samme som D.Dall og Storekrog hvis jeg ledede en gruppe som Rabalderstræde. :)

Men jeg synes derimod Grepolis virkelig skal overveje nogle tiltag for at holde på deres nuværende spillere og evt. får ny spillere til at spille Grepolis.

Først kan I starte med at fjerne et allylimit på 35. Alt for mange efter min smag maks 10-15 stykker. Dernæst skal man ikke kunne invitere spillere ind på en valgt plads, men en random plads i nærheden for at få lidt mere variation i, hvor man lander.

Forbundsfunktionen skal også væk eller så skal der indregnes en ny morale som går på alliancepoint + forbundspoint for at mindske forbund.

Maks 4 eventer om året. Ved godt det aldrig kommer til at ske, men i min optik er der alt for mange. Hellere smide et månedlig gebyr på 29. kr for at spille Grepolis og at man så får alle rådgivere.
Men for at vende tilbage til tråden, så ser det ud til at blive en spændende server de næste par måneder. Nu er jeg selv i FM så kan ikke se hvordan TP's situation er ift. forbund, men med det forspring Rabalderstræde har fået ift. de øvrige to alliancer, så håber jeg, at de stærkeste fra TP og TR kan samle sig på længere sigt og tage kampen op imod Rabalderstræde, ellers kommer Rabalderstræde sovende til sejeren hvilket i mine øjne ikke er værdigt... :/
Tak for ordenheden i din kommentar. Du har helt ret. Loyalitet betyder alt. Også derfor man helst optager dem man kender bedst, samt at man har en liste med spillere som man ved man ikke vil have med, fordi de på en eller anden vis har optrådt illoyalt eller på anden måde bragt spillet/stemningen i miskredit.

Men lige en rettelse: Rabalderstræde var ikke den første alliance der nåede 35 medlemmer, og ej heller den første der oprettede wing.
Vi startede med at have inviteret 15-17 stykker ind (hvis jeg husker antallet nogenlunde korrekt) og de øvrige er kommet på hen af vejen.
Og vi var i øvrigt ikke den eneste alliance, som fra start havde samlet os i et område. Forskellen er nok mere, at D.Dall og Krog har fået samlet en masse spillere som har mange sejre til sammen. Og som du selv skriver, så er det jo et selskab man gerne vil være en del af.
smiley_emoticons_smilenew.gif

Og som det i sagens natur ligger i det, så er der kommet en masse ansøgninger om optagelse fra mange gode spillere, og nogen er kommet med og andre har fået nej. Hvad kunne man have gjort anderledes? Sagt nej til en masse, for så at miste disse dygtige spillere til de øvrige alliancer?
Det var aldrig meningen vi skulle være 35 medlemmer fra start, da der var lagt op til at ally-limit kun skulle være 20-25 stykker.
Men hvad vil man have man skal gøre, når man kan se andre alliancer udvider hurtigt? Skulle man bare holde tilbage, og lade de andre alliancer styre? Altså jeg synes man kigger alt for lidt indad, muligvis fra alle alliancer af, for som denne tråd kunne indikerer, så føles det som om, at alt elendighed ligger hos Rabalderstræde og dens grundlæggere. Og jeg kunne ikke være mere uenig. Men det var et sidespor og har intet med dit gode indlæg at gøre
smiley_emoticons_grin.gif


Dine forslag om tiltag som grepolis kunne gøre for at gøre det mere spændende for start er gode, og jeg ville underskrive på forslaget hvis det blev officielt. :) Jeg smed selv et officielt forslag ind for snart et par år siden omkring netop det med at invitere medspillere hen på et bestemt sted eller bestemt Ø, om at fjerne den feature. Men der kom som altid herinde når der er nogen der har et godt forslag intet ud af det.

PS - Vi smadrer ikke alt. Vi taber også byer, som I sikkert kan se.
Vi kan ikke forsvare alle byer når modstanderne har over dobbelt så mange medlemmer. Men det er en del af spillet, og det er kun rart med lidt modstand, for der er alt for mange servere der igennem tiderne har været døset hen og afgjort lang tid inden slut. Så modstanden er velkommen.
 
D

DeletedUser2299

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Problemet er bare lidt i snakker kun om antal spillere.
Men alle som ved lidt om grepolis ved det erfaring som tæller, og i har 47 spillere hvor 45 af dem har vundet servere igennem tiden og er erfarne stabile spillere.

På athen vandt de 32 spiller mod resten af serveren de var i en periode faktisk mindre

Vi andre har mange nye med som har fået en chance men gør os også udsatte og hver for sig kan man ikke spille op mod et hold som fra start af har hamstret så mange dygtige spillere de kan.

Så jo man kunne sagtens have sagt nej og f.eks have taget ind nye spillere i har ikke en eneste ny spiller i jeres alliance ?
Hvordan kan det være

Hvis i havde sagt nej havde de spillere søgt ud i de andre allys og skabt 3 allys der var lige stærke og dermed en mere dymanisk server.
Men i valgte den sikre løsning og sige ja for at kunne svømme sig til en krone og køre over alt modstand.

Så jo en stor del af ansvarert ligger ved jer. De samme folk som klager over serveren altid bliver delt i 2 men forstår ikke at handlinger også afføder konsekvenser. Skulle vi være boksebold resten af serveren for jeres ally ?

Eller skal vi forsøge og samle os og spille op imod jer ?
Vi har mange nye spillere med som i helt bevidst har gået efter også. Som Lenora har sagt de får ikke en ben til jorden og bliver ej tilbudt f.eks en plads eller hjælp.
 
D

DeletedUser2319

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Fuldstændig enig med dig Samurai, jeg ville også helst at vi kunne spille 3-4 alliancer mod hinanden, og få det fandens sjovt. Men jeg tror bare vi må erkende at det ikke kommer til og ske på en dansk server.

Og iwrac jeg hæfter Mig meget ved din profil om og spille fair og have loyale spillere.
Hvordan fanden kan du kalde det fair at i aftaler med andre spillere at de Ghoster og i så sikre jer en helvedes masse blokbyer på den måde? Hvor ligger fairheden idet?
Det er simpelthen en taberagtig måde og sikre sig kp på samt blokbyer.
Tag dog de byer selv hvis i vil have dem?

Det er lidt ala det samme problem vi har slåsset med på de danske servere, at enkelte spiller med spioner, hvor de så kan ødelægge det for en hel alliance til sidst, og under verdenen, det er så sørgeligt og udfra forstår man virkelig godt de danske servere bliver kedeligere og kedeligere.
 

Storekrog

Active Member
Brugere
Er det fair at hive de bedste spiller fra en anden alliance ind i ens alliance 15 min før eventet slutter for at nå 1. pladsen?
Er det fair at bruge spioner i andre alliancer?
Er det fair at få byer fra spillere som kun bygger op til en?
Er det fair at at lave en masse nye kontoer for at placere dem hvor man har lyst til?

Vi kunne blive ved. Jeg forstår ikke den med "Det jer, det jer, det jer" I gør lige så mange ting "forkert". Alle og enhver ville tage imod de ghost byer, vi var bare dem som blev kontaktet. Desuden fik vi ikke at vide at nogle spillede videre, vi fik at vide Thesamurai og blodtand + et par mere ville joine TR, og resten ville ghoste.
 
Top