Fed intensitet der er kommet!

(Håber vi kan holde tonen på et fornutigt niveau)
Først og fremmest må vi tage hatten af for Rabalderstræde. De gør det gang på gang, samler et kanon stærkt team smadrer alt og alle. Sometider vil jeg ønske jeg selv var en del af denne gruppe, men det er jeg ikke. Der er er bare et tegn på den loyalitet som der er i Rabalderstræde og til deres ledelse. Og de skal på ingen måde svines til mht. til at samle et hold på 35 mand på to dage eller tage byer fra små spiller eller noget som Grepolis selv er skyld i. For Grepolis har alle muligheder for at ændre på det, men det gør de ikke :O
Jeg havde gjort det samme som D.Dall og Storekrog hvis jeg ledede en gruppe som Rabalderstræde.
Men jeg synes derimod Grepolis virkelig skal overveje nogle tiltag for at holde på deres nuværende spillere og evt. får ny spillere til at spille Grepolis.
Først kan I starte med at fjerne et allylimit på 35. Alt for mange efter min smag maks 10-15 stykker. Dernæst skal man ikke kunne invitere spillere ind på en valgt plads, men en random plads i nærheden for at få lidt mere variation i, hvor man lander.
Forbundsfunktionen skal også væk eller så skal der indregnes en ny morale som går på alliancepoint + forbundspoint for at mindske forbund.
Maks 4 eventer om året. Ved godt det aldrig kommer til at ske, men i min optik er der alt for mange. Hellere smide et månedlig gebyr på 29. kr for at spille Grepolis og at man så får alle rådgivere.
Men for at vende tilbage til tråden, så ser det ud til at blive en spændende server de næste par måneder. Nu er jeg selv i FM så kan ikke se hvordan TP's situation er ift. forbund, men med det forspring Rabalderstræde har fået ift. de øvrige to alliancer, så håber jeg, at de stærkeste fra TP og TR kan samle sig på længere sigt og tage kampen op imod Rabalderstræde, ellers kommer Rabalderstræde sovende til sejeren hvilket i mine øjne ikke er værdigt...
Tak for ordenheden i din kommentar. Du har helt ret. Loyalitet betyder alt. Også derfor man helst optager dem man kender bedst, samt at man har en liste med spillere som man ved man ikke vil have med, fordi de på en eller anden vis har optrådt illoyalt eller på anden måde bragt spillet/stemningen i miskredit.
Men lige en rettelse: Rabalderstræde var ikke den første alliance der nåede 35 medlemmer, og ej heller den første der oprettede wing.
Vi startede med at have inviteret 15-17 stykker ind (hvis jeg husker antallet nogenlunde korrekt) og de øvrige er kommet på hen af vejen.
Og vi var i øvrigt ikke den eneste alliance, som fra start havde samlet os i et område. Forskellen er nok mere, at D.Dall og Krog har fået samlet en masse spillere som har mange sejre til sammen. Og som du selv skriver, så er det jo et selskab man gerne vil være en del af.
Og som det i sagens natur ligger i det, så er der kommet en masse ansøgninger om optagelse fra mange gode spillere, og nogen er kommet med og andre har fået nej. Hvad kunne man have gjort anderledes? Sagt nej til en masse, for så at miste disse dygtige spillere til de øvrige alliancer?
Det var aldrig meningen vi skulle være 35 medlemmer fra start, da der var lagt op til at ally-limit kun skulle være 20-25 stykker.
Men hvad vil man have man skal gøre, når man kan se andre alliancer udvider hurtigt? Skulle man bare holde tilbage, og lade de andre alliancer styre? Altså jeg synes man kigger alt for lidt indad, muligvis fra alle alliancer af, for som denne tråd kunne indikerer, så føles det som om, at alt elendighed ligger hos Rabalderstræde og dens grundlæggere. Og jeg kunne ikke være mere uenig. Men det var et sidespor og har intet med dit gode indlæg at gøre
Dine forslag om tiltag som grepolis kunne gøre for at gøre det mere spændende for start er gode, og jeg ville underskrive på forslaget hvis det blev officielt.

Jeg smed selv et officielt forslag ind for snart et par år siden omkring netop det med at invitere medspillere hen på et bestemt sted eller bestemt Ø, om at fjerne den feature. Men der kom som altid herinde når der er nogen der har et godt forslag intet ud af det.
PS - Vi smadrer ikke alt. Vi taber også byer, som I sikkert kan se.
Vi kan ikke forsvare alle byer når modstanderne har over dobbelt så mange medlemmer. Men det er en del af spillet, og det er kun rart med lidt modstand, for der er alt for mange servere der igennem tiderne har været døset hen og afgjort lang tid inden slut. Så modstanden er velkommen.