• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Rygtebørsen

D

DeletedUser2241

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Men kjære deg Zteren. hadde jeg skulle vekket deg å resten av din allianse hver gang noen sender angrep på meg under natten hadde du aldrig fått sove.. bare sist natt hadde jeg 10 angrep mot meg spredt over NB timene :)
å dette er så å si HVER natt.

Så vi kan godt starte en slik krig om du vil der vi begge vekker hele mot alliansen får noen få individers oppførsel? ;)
 
D

DeletedUser2290

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Rygtet siger at MightyMel er verdens bedste Grepo spiller....

Nej hey hov det er han
smiley_emoticons_mttao_wassermann.gif
 
D

DeletedUser2290

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Du skulle bare vide søde skat.
smiley_emoticons_cuinlove.gif


Måske vi skulle diskutere det over en lækkert middag, bare du og jeg, stearinlys og hele svineriet, tænker at du er en dejlig kvinde irl
 

Haddock

Active Member
Brugere
Det rygtes , at folk glemmer at tråden her rygtes at handle om rygter. :)
Ydermere rygtes det at Creme kongen aka MigthyMel har set sig lidt lun på en speciel Norsk jente , det må være de store lægge fra al den bjerg vandring der har fanget hans opmærksomhed
smiley_emoticons_hecheln.gif
 

Haddock

Active Member
Brugere
Det rygtes at MigthyMel har fantastiske evner inden for optøning af fryse pizzaer , så køkkenet det skal han nok klare :D
Tror vidst også hellere jeg må finde på nogle flere rygter der kan rygtes om inden det her bliver for meget for de sarte læsere.

Har i hørt rygtet om at Fønix banden faktisk har fundet ud af at der eksistere en angrebs knap i Grepolis? Det er et ganske vildt rygte, ved ikke helt om jeg selv tror på det.
 
D

DeletedUser2262

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Rygtet siger! hvilket måske snart bliver bekræftet af innogames..
at der er et nyt slutspil på vej...
væk med VV.. ind med romantik!
Hvilket dette viser at migthy og missy allerede har fået opsnuset!

Nyt
Du skulle bare vide søde skat.
smiley_emoticons_cuinlove.gif


Måske vi skulle diskutere det over en lækkert middag, bare du og jeg, stearinlys og hele svineriet, tænker at du er en dejlig kvinde irl

MightyMel, Torsdag kl. 22:50

Nyt
Det rygtes , at folk glemmer at tråden her rygtes at handle om rygter. :)
Ydermere rygtes det at Creme kongen aka MigthyMel har set sig lidt lun på en speciel Norsk jente , det må være de store lægge fra al den bjerg vandring der har fanget hans opmærksomhed
smiley_emoticons_hecheln.gif


Zteren, I går kl. 19:56Rapporter


Nyt
hahaha
smiley_emoticons_biggrin.gif
Jeg roter, jeg er "bad shit crazy" jeg hater kjøkkenet å allt annet som beregnes som "kvinnearbeid", jeg droppa ut fra skolen.. But Im still to good for you
smiley_emoticons_irre4.gif
smiley_emoticons_irre4.gif
smiley_emoticons_eazy_cool01.gif


missyspike, I går kl. 21:59

Som rygtet siger: her ser vi den nye form for grepo... slutspillet kommer til at blive en slags wordfeud og slaget om den udkårnes hjerte!!

genialt! krig og kærlighed bliver den nye grepoform.. smukt, må jeg sige :))))) :eek:
 
D

DeletedUser2128

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det rygtes at TCG trods en pt. sikker første plads på angrebs ranglisten næsten ikke tør at angribe en blok by langt inde i deres bagland
smiley_emoticons_kolobok-sanduhr.gif
trods at det rygtes at 2 flyve
smiley_emoticons_manticore.gif
byer ville være nok :)

/DK
 

Haddock

Active Member
Brugere
Det rygtes at angriber ranglisten vil ændre sig, TCG har da i hvert fald ikke en eneste spiller i top 3 angrebs listen for enkelte spillere
smiley_emoticons_viking.gif
Derimod ligger de sjovt nok højt på forsvar.

Samtidigt rygtes det at den her tråd har øget aktiviteten på Grepolis.dk forum med ca 500% siden server start, dejligt!
smiley_emoticons_grepolove.gif
 
D

DeletedUser2241

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det rygtes at angriber ranglisten vil ændre sig, TCG har da i hvert fald ikke en eneste spiller i top 3 angrebs listen for enkelte spillere
smiley_emoticons_viking.gif
Derimod ligger de sjovt nok højt på forsvar.

Samtidigt rygtes det at den her tråd har øget aktiviteten på Grepolis.dk forum med ca 500% siden server start, dejligt!
smiley_emoticons_grepolove.gif

er jo ikke så rart når dere driver å dreper egne tropper i mine byer hele tiden:p eier dere 0 komunikasjon?:p
 

Haddock

Active Member
Brugere
Det rygtes at der er mange jyder i Børnehaven, dem har jeg meget svært ved at forstå. Så team kills vil opstå i ny og næ
smiley_emoticons_blush-pfeif.gif
 
D

DeletedUser2240

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
det ryktes at det flomme over av rykta...
smiley_emoticons_grepo_pacman.gif
 
D

DeletedUser2290

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
hahaha
smiley_emoticons_biggrin.gif
Jeg roter, jeg er "bad shit crazy" jeg hater kjøkkenet å allt annet som beregnes som "kvinnearbeid", jeg droppa ut fra skolen.. But Im still to good for you
smiley_emoticons_irre4.gif
smiley_emoticons_irre4.gif
smiley_emoticons_eazy_cool01.gif


Åååårh hold nu op, så snart jeg svinger vandmelonen og agurken frem, så kan du ikke sige nej til en date
 

Haddock

Active Member
Brugere
Det rygtes at der er stille her for tiden, bruger alle mon al sin tid på at gulde sig til flyvere i eventet
smiley_emoticons_hust.gif
 
D

DeletedUser2006

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det rygtes at Chulle hjælper NH med råstoffer og gunst ;)
Og Paris som er online og alligevel deler KP ud? Skifter han mon side? Ingen ved det :eek:
 
D

DeletedUser2290

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det rygtes at jeg stadig er den bedste af alle
 
Top