• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Rygtebørsen

D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Dette er rygtebørsen. Her kan saftige rygter om helteverdenen deles. Det være sig om alt man har hørt eller selv fundet på fx. at alliance xxx er ved at bryde sammen eller at nogen har et nært forestående angreb på vej. Husk altid at overholde forumreglerne!

Husk altid på at rygter ikke nødvendigvis er sandheden, men til tider kommer tæt på at være.

Lad mig starte et enkelt:

Har hørt at vinderne at verden Zeta starter en alliance op for at vise at de er de sejeste af alle grepolis spillere. Kun nogle få ventes ikke at joine :Smile:
 
D

DeletedUser1070

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Forløbigt ser det ud som forskellige spillere i de store gode allyer på andre servere også er på vej ind, og det ser ud til at de finder sammen igen i helteverdenen, så det bliver sørme et brag af en kamp derinde!
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Rygter/Propaganda/Facts

Nu har Helteverdnen været igang i et stykke tid og jeg vil lige smide lidt informationer, facts og andre nyheder ud til medlemmerne af Helteverdnen...

FACTS!

Som nok alle ved er der mange spioner i helteverdnen samt ligesom på andre servere, her kommer jeg med 1 spion. Rymfaxe som er i alliancen Feaks har længe været en af vores bedste spioner for Murder Ink. Han har givet os mange vigtige informationer. Jeg vil ofre ham fordi vi i MI vil spille uden flere spioner og ikke gider spioner mere.
Vi vil så håbe freaks sparker ham ud, men de vil nok bare tro dette lille indlæg er for at skabe splid, men men men det er det IKKE, tro det eller lade være.

RYGTER!

Her er lidt rygter, alle skipp alliancerne vil slå sig sammen og smide alle de mindre aktive spiller ud, så der kun vil være max 30 spillere tilbage og derefter prøve at skabe forbund med en af de 2 store alliancer.

PROPAGANDA!

Vi I MI er sikre på sejren, synd at der ikke er mange aktive spillere tilbage, den eneste spiller som holder vores største fjende samlet er CVN! han er en farlig lille bandit som er aktiv 24/7 hvis han vælger at kvitte vil freaks gå i opløsning.

Vi i MI vil snart gå i storoffensiv mod en bestemt spiller, lad mig sige så meget han kan godt lide 1 øl eller 2 til morgenmad, så kan freaks begynde, at gætte der er jo nogen at vælge imellem ;)

Mvh Don Faros (SW)
 
D

DeletedUser657

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jo tak Peterfaros.

Det er dog utrolig så nobel og real er ønsker at optræde her.

Men at du lige sviner og bagtaler en spiller i forsøget på at ødelægge spillet for han ved at bruger det åbne forum her er da genial ikke.

Tænk sig, ved at skrive en indlæg her, så håber du at Rymfaxe ryger ud af Freaks, og derved ud af spillet. En opgave som du ikke magtede i selve spillet.

Ja der findes åbbenbart ingen bund til hvor dybt Peterfaros kan synke når det drejer sig om tilsvinelser af modstander.

Dog vil jeg gerne takke dig Peterfaros, for at du gennem spillet har været levrandør af spy til os. Deres begrundelse for at sladre eller give os inf, har ofte været at en lad os bare sige unavngivet spiller i MI have generet dem så meget at de følte de kunne hævne sig på denne måde.

Nå må heller stoppe her og lade dig peter om at tilsvine spiller.

cvn1
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Dejligt der endelig kom lidt respons på mit indlæg ;)

Til mit forsvar vil jeg lige sige jeg ikke bagtaler en spiller! meningen med at skrive det åbent er netop for at undgå dette, Kan heller ikke lige for øje på jeg lige sviner en spiller til, så det må stå for din egen regning CVN.

Men hvis jeg har været for hård i min retorik vil jeg gerne sende en varm tanke til ham/jer ;)

Facts er Facts
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
... her kommer jeg med 1 spion. Rymfaxe som er i alliancen Feaks har længe været en af vores bedste spioner for Murder Ink. Han har givet os mange vigtige informationer...
Mage til vås skal man lede længe efter - du må føle dig presset, siden du tager denne metode i brug i åbent forum.
Vh /rymfaxe
 
Top